11

petak

srpanj

2008

Bilo je to ovako....

Sreo sam ga nakon dosta vremena. Smijuljio se, izgledao sretan. Pitao sam ga kako je.
- Sretan sam - smijuljeći se odgovorio je.
Dalje ga nisam znao što pitati. Čula se tišina. Prekinuo sam je novim pitanjem.
- Đećeš?
- Idem na kupanje čitati jutarnji, sunce je - odgovorio je spokojno, a onda promjenivši raspoloženje nastavio - Jebote led nemam para za jutarnji, 6 kuna za jutarnji. Jebote led stvarno nemam 6 kuna za jutarnji. Hoću li ići na kupanje? Jeli uopće sunce?
- Pička Ane Lovrin je nestašna, ali uredna. Dlakice su dosta duge, ali skladno raspoređene u skladu s opsesivno-kompulzivnim zakonom.
Pička Ane Lovrin ne prima kurce pod drogama. Mrzi erektilnu disfunkciju uzrokovanu amfetaminima. Ne voli ni kurce koji su high.- rekao sam.
Onda smo se udaljili, bez pozdrava, oblak je pokrio sunce.



<< Arhiva >>