28

petak

rujan

2007

Uvod u digitalno doba

Sve ludo, shizofrenično,
žena nikad nema ništa za obući,
oblači se već urama
dok ja skidam Miu
tamilsku tigricu
a struja bljeska
preskače
Tesla jebem ti mater
Lampa
Gromovi tutnje
Nisam više online
Opet sam sa mojom ženom
koja nema ništa za obući
u Second Lifeu

Poslije svake kiše dođe sunce, pa opet kiša

27

četvrtak

rujan

2007

Tranzicija ili Međuprostor

Muškarac Marole živi u tom prostoru, Međuprostoru. Kao i svi muškarci. U Međuprostoru koji se još zove i Sadašnjost muškarci kao ja, ustvari ne žive nego obitavaju. To obitavanje je neprekinuti vremenski tok od bivše do buduće, prostor gdje se sudara nostalgija sa vizijom. Tu se preslažu ideje, emocije, mišljenja, teorije. Taj tok dugo traje, ali dužine nismo svjesni. Dane kojih se ne možemo sjetiti nismo ni proživjeli. Tu emocije imaju prefiks,pogotovo sreća. Ili si postsretan ili predsretan, ali zanimljiv je fenomen da ta sretnost u međuprostoru s izlaskom iz njega umire sa svojim prefiksom. Ima biti da se mozak sreće nalazi u prefiksu post i pred.
Taj međuprostor znanstvenici zovu još i tranzicija tj. prijelaz iz jednog režima (prčenja, ponašanja, svađanja, spenze, šetanja psa) u drugi, nerijetko i gori. Tranzicija kao što smo već rekli, je prijelaz, ustvari, mjesto gdje nema pravila,reda, tu ženski akteri žele privući moju pozornost (kao i ja njihovu) izmišljajući igre usput. Tranzicija završava liberalizacijom kada smo ja i osoba suprotnog spola postali dovoljno slobodni da se slobodno prčimo ne razmišljajući na posljedice kasnijeg diktatorskog režima što će si partneri željeti međusobno nametati. Treća faza je demokratizacija koja često biva isključena, jer nakon određenog doba zajedničkog življenja nijedan od partnera nema pravo glasa tj. kada su zajedno čovjek bi rekao : "Vidiš kako i gluhonijemi mogu pronaći partnera". I ovdje dolazimo do zadnje faze- konsolidacije, kada se u braku točno zna tko i što radi, pravila su poznata, monotonija je svakodnevna, skoro da i ubija. Na godišnjoj razini čovjek ima više sretnih dana na poslu nego ukupan broj snošaja sa partnerom računajući i one loše. Kada konsolidacija dosegne vrhunac može se dogodit i fizički udar kao i raskid braka te će se tada akteri ponovno naći u tranziciji tj. međuprostoru, mitskom mjestu koje je samo po sebi predivno, ali ukleto i u njemu rijetko tko osim, možda, Dalaj lame uživa. Zanimljiva je granica konsolidacije i tranzicije. Zove se Nova Žena. Na toj granici, gdje se susreću lutajuće duše oženjenih i samaca utopljene u alkoholu, kruže legende i filozofije o pojmu Nove Žene.
Samci kažu: Svaka Nova Žena je bolja od samoće.
Oženjeni kažu: Svaka Nova Žena je bolja od moje žene.
Nakon tih mantri muškarci se skupe i uhvate za ruke te počnu naricati sudbini plešući uokolo uz himne voljenih nogometnih momčadi.

Sasvim obićna kavanska večer

Ej jeli se slažete sa mnom jebote
Svima isto
Što sam ono reko
Stavi ovdje, makni taj mobitel

Jebote jeli se slažete sa mnom
da bi Tin Ujević bio puno veći pisac
kontaš puno veći nego što je
ustvari bio tojest nego što je sad

da je u ono doba kad je to bilo
štojaznam prije pedeset šezdeset godina
bilo normalno psovati po pjesmama
kao što psuju ovi danas

Zamislite jebo majku
kako bi svakidašnja jadikovka dobila na težini

"...jer mi je u kurcu biti slab
jer mi je u kurcu biti sam
(kad bih mogo biti jeben,

kad bih mogo biti zajeban)
no jebeno je, najjebenije
biti već star, a tako mlad.."

Koji utisak, a je li kontate?
Riječ jeben zamijenjuje jebeno puno riječi
i tu su ovi stari hendikepirani
i to jebeno, razumijete

Mačci su
ali im fali drskosti
jebiga

25

utorak

rujan

2007

Ja i moj prika

Ja i moj prika
na Kneževom dvoru
sjedimo
pričamo
pa se dignemo
pa opet sjednemo
i cijelo to vrijeme pijemo i pušimo

A on će meni
da ne može ovako više
da treba nešto poduzet
Ja se složih s njim
da ne može ovako više
da treba nešto poduzet

Danas nakon deset godina

Ja i moj prika
na Kneževom dvoru
sjedimo
pričamo
pa se dignemo
pa opet sjednemo
i cijelo to vrijeme pijemo i pušimo

A on će meni
da ne može ovako više
da treba nešto poduzet
Ja se složih s njim
da ne može ovako više
da treba nešto poduzet

20

četvrtak

rujan

2007

Bilješka o piscu

Trčim. Bolje rečeno bježim. Niotkoga. Para mi se već danima. Bježim trčeći onim rijetkim, pustim kozjim putovima gdje još nije došla infrastruktura najaviti još jedan tužan kraj, ovoga puta mom kraju. Progone me misli, duhovi, sve je zbrkano. Znoj kapa. Ne osvrćem se. Sve je neprepoznatljivo. Dahćem. Haluciniram. Odnekud poznata pojava, bar tako mislim. "Smokvin list" na otpalom lišću smokve. Drkam, misleći da će mi biti bolje. Pička i sise me napadaju iglama i bodežima. Zašto mi to rade, pa ja ih volim ? Kidam stranice rukama, a kurac zabijam u naslovnicu. "Patite mediji" - vrištim. Svršio sam i to po ježu koji je prolazio praveći se neprimjetan. Strah, opet. Ispod mene provalija. Čujem plač djece. Želim da Zemlja stane. Zemljo, molim te stani, prestani se okretat oko svoje osi, tako ti svega. Ali kurva se okreće nabijajući svoje spoljštene polove i ispupčeni ekvator na kurčevu elipsu. Jebem ti Boga koji te je stvorio, stani kurvo, naređujem ti. Ali Zemlja se naljutila. Protresla me potresom i našao sam se među ljudima. Žurili su. Nisu me primjećivali. Jednog sam zaustavio i pitao bili imao što protiv toga da ga ubijem. Dapače- reče, želim se ubit već godinama, ne mogu, a nemam sreće ni na ruskom ruletu. Nikako da dobijem. Bang, ubih ga kao i ostale što su se tu našli.
Jebote, kako je to dobro. Ubit ću sve ljude. Ja sam Krist, Isus Krist. Ubit ću ih sve. Moram ih spasiti prije nego bude kasno. Spas čovječanstva je kraj čovječanstva.

17

ponedjeljak

rujan

2007

Ako ili nikako

Ako voliš posao koji radiš
Ako voliš ženu s kojom spavaš
Ako si kreativan
Ako si optimističan
Ako nemaš ništa protiv globalizacije
Ako te sve interesira
Ako si pun životne energije
Ako misliš da će privatizeri najebat
Ako misliš da si hladnokrvan
Ako ti jugo ne smeta
Ako misliš da će reprezentacija osvojit Euro
Ako misliš da sirotinja Bogu nije teška
Ako misliš da će biti još i bolje
Ako misliš da lova nije sve
Ako misliš da će se sve dobro svršit, iako si svršio u nju
Ako misliš da je Hajduk vrhunski klub
Ako misliš da Pluton trebao ostati planet

Nastavi tako mislit, iako ja mislim da će te ta droga jednom stajati takvog mišljenja. Kažeš mi da je to speed, neš ti, ništa više, i da ga uzimaš u čast slavnog Descartesa koji kaže : Mislim, dakle jesam. Pa to ti i govorim, da se ne drogiraš, ne bi ni mislio. Ali imaš pravo, ja čekam penziju i dan kad ću okopavat vrt, a škina mi neće dati. Šuti, što ono svira?
I mislio sam, a vjerojatno i ti, jer vidim da su ti oči kravave i velike. Bako, bako zašto imaš velike oči? A CD kaže umjesto bake. I hope I die before get old.

15

subota

rujan

2007

Vama (znate vi dobro tko ste)

Jebo ja mater
Sve dok joj pička ne postane krater

kroz koji će proći lava
i pustit moj kurac da vječno spava

koji probudit će se opet
onako ukrućen i proklet

ako nanovo osjeti prazan pupak
znajte da će vam mami stradat i šupak

Razmišljanja potomaka francuske revolucije u globalizaciji

Muž Luj 21. st. : Depresija, to sam ja

Žena mu Maria : Ako nemaš kruha, jedi prozace

Stiže nova predizborna era, dionice THT-a premijera

Ma nije to sad bitno,
bogati će dobit vele, sirotinja sitno

misterija koja me muči i baca u bed

( je ta)

tko je osoba što kaže da dobih pretinac govorne pošte

i kakav je njezin izgled

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>