Neke pjesme (zajebancija uz gitaru)

četvrtak , 25.03.2021.


Usnuli galeb

Tog dana na plaži sunce je ko obično sjalo
i neki su se kupali a nekima se nije dalo
tek ja sam bio na starom zadatku
i bario Jasnu, misleći na Vlatku

A onda se pojavila Ona, bez mame i bez tate
i spazih brojne oči kako je požudno prate
prepoznao sam odmah stranu etiketu
poljube me dva oka, najšvedskija na svijetu

I začas perspektiva postala je glatka
jer Jasni je bilo jasno a Vlatka je samo Vlatka
lansirao sam loptu u švedsku orbitu
i krenuo u napad s osmijehom na štitu

I eto me već ležim tu kraj njena tijela
ja zgodno crn, a ona, primamljivo bijela
guguće i uz osmijeh mi nudi mandarinu
i pričamo o moru i Štokholmu pred zimu

Saznao sam tako još neke važne stvari
da se zove Ulla i živi u Uppsali
a onda smo smjelo promijenili temu
okrene mi leđa i pređosmo na kremu

I ponoć je već, mi u sobi hotela
nad ponorom strasti mreža se rasplela
milujem joj bedra i ljubim grudi
a ona jeca i sebe mi nudi..

A onda odjednom (to nije bez vraga)
obasja me sunce a od Ulle ni traga
ostadoh čak i bez starog zadatka
jer Jasna je, kad usnuh, otišla do Ratka


Mačak u vreći


Digao sam ruke od svega
I ne nadam se truloj sreći
Uspon i pad su u mojoj glavi
Prodajem sebe ko mačka u vreći

Ja visim ko pano za lokalne priče
Mnogi mojim greškama svoju djecu tupe
neki bi me rado podigli u zvijezde
Neki bi sa mnom obrisali dupe

Jednom ja ću, kažu, vidjet svoga boga
Vele mi da sjedim na labavoj grani
Sad za to ne marim, stoji mi ko nikad
Dok imam tebe na svojoj strani

Jer ti, ti nisi sa njima
To govoriš pogledima
Ti, ti nisi sa njima
Tebe mačak u vreći zanima.


Festival u kokošinjcu


U pozlaćenom perju pred mikrofonom šeću
ti pijetlovi slavni i kokice nam znane
besprijekornog stila i s puno umjetničke snage
oni pjevaju bez mane, pjevaju bez mane..

Redaju se pjesme različitih tema
od ljubavnih jada do poruka važnih
aranžmani prosto bujaju od mašte
tekstovi su puni metafora snažnih

I kad nakon mnogih žirija i lista
pobjeda se čista da nekom poeti
sred aplauza burnih i simpatija iskrenih
mnogi će pjevači zlatna jaja snijeti.

(U refrenu između kitica – onomatopeja kokodakanja)


Bitanga i princeza


Tako lijepa
S dlana boga pala si
Jedina moja
Blago onom tko te ima
Bit ćeš uvijek moja
Lutka za bal

Najdraže moje
Da li znaš da te volim?
24 sata dnevno
Gdje je ljubav tu si ti
Pričaj mi o ljubavi
Tek je 12 sati

Dok tebe ljubim
Na zadnjem sjedištu moga auta
Ubijaš me usnama
Ja noćas trebam tvoje tijelo
Usne vrele višnje
I'm so excited!

Hajde da ludujemo ove noći
Moj mali je opasan
Anđeli nas zovu da im skinemo krila
Stavi pravu stvar na pravo mjesto
I pusti nek traje
Sviđa mi se ova stvar

A sad adio
Bježim, odlazim
Nemoj da budeš njanja
Idem ća ka i ćaća moj
Ces't la vie
Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac

(iz aviona je očito, sastavljeno od naslova pjesama)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.