Nakon kojih 40-ak minuta uspona, eto me do ulaza u glavni dio hrama, Nio-mon, vrata s Nio čuvarima, od kojih se opet (a što drugo?) penje do zgrada glavnog hramskog kompleksa.
Strop Nio-mona oblijepljen je imenima umjetnika i inih koji se nadaju uspjehu.
Karakteristične duplje u litici, za koje nisam sigurna jesu li prirodne ili umjetne.
Isto bi se moglo reći i za ovu žabu na stepenicama. :)
Na bočnom grebenu nalazi se zgrada Kaisan-do i jedan vidikovac.
S ovog dijela hrama već pucaju krasni pogledi na dolinu i okolicu.
Par detalja uz put...
Zalutala molitva/želja/proročanstvo vezana na neodređenom mjestu. ;)
Ostale molitve/želje/proročanstva zavezanu se gdje i trebaju biti, na glavnom oltaru vidikovca, a oko oltara zalijepljeni su klasični papiri s imenima ali i zataknute suvremenije posjetnice, sa svih strana svijeta.
Kako sam imala par svojih sa sobom, ostavila sam jednu reda radi, da bude trag Hrvatske na sjeveru Japana.
Pogled s vidikovca je jednom riječju zadivljujuć.
Vidik se svidio i Japancima, te dok sam slikavala varijacije na temu sam stalno slušala uzvike oduševljenja: "Kimochi ii!". Prevelo bi se s "Prekrasno!" ali doslovno znači "Dobar dojam/osjećaj!" To ti je japanski, uvijek ima tu podrazinu nenametanja subjektivnih dojmova stvarnosti: ne možeš tvrditi da je vidik doista lijep, samo da je tebi lijep. Pa, meni je lijep. :)
Varijacija na umjetnost slaganja kamenja. Jest da sam izbalansirala novčić na kamenčićima, ali već je bio uz njih.
Rezbarije na Kaisan-do su malo izjedene atmosferilijama ali tim su šarmantnije, a motivi su klasični za hramove iz tog vremena, lav...
...i zmaj.
Dok nisam došla u Japan, nisam toliko snimala cvijeće...
|