jedna nova mama

srijeda, 30.01.2008.

JEDAN JAKO DOBAR DAN!

Dakle:

danas je srijeda.yes

Dan, kažu - ni vrit, ni mimo.yes

Ali još samo 4 (četiri ) dana do nedjelje!thumbupthumbup

Najstarija i njena trudnoća su izvrsno.thumbupkiss (ljubi je majka!)

Druga i dalje u predrokovima polaže ispite! kiss ( i nju ljubi majka!)

On je danas opet u novinama..razred je osvojio drugo mjesto na karaokama za Naj-razred, a tko je pjevao?! Pa, zna se!kiss ( i njega ljubi majka!)

Najmlađa - e, i ona je u novinama, i to slikom, u sportskom dijelu...moja rukometašica!kiss
(ma i nju ljubi majka!)

Opaska: kako kaže moj anonimni savjetodavac u komentarima...stvrno, kako se smije slikati ljude bez njihova odobrenja i još to staviti u novine, na Internet i na TV....C C C C...
zuboludpjeva

Iako je stres učinio svoje, pa je koža poludila, ja se sasvim dobro, ma - odlično osjećam!!thumbup
Baš sam si nekako sretna.cerekcerek
Puna života.yes

Izvela sam koordiniranu akciju pretakanja iz šupljega u prazno, tako koncentrirano i vješto, da bi mi sam Rohatinski pozavidio...naughtyhrvatska
Kakvi fakulteti, magisteriji, doktorati, kakva ekonomija...praksa i nužda, brate mili, to je škola!smijeh


A OVO JE OBEĆANA FOTOGRAFIJA ZA MOG ANONIMNOG / MOJU ANONIMNU SAVJETODAVKU / SAVJETODAVCA... KAO ŠTO OBEĆAH, KAMENJE I MORSKI JEŽOVI...UŽIVAJ!!
Nema ljudi, što će nam ljudi - neki smo dovoljni sami sebi!blabla blablano

Photobucket

- 11:18 - Komentari (16) - Isprintaj - #