jedna nova mama

utorak, 16.01.2007.

KVAZIINFORMATIČARKA, PAMETNJAKOVIĆKA, ETC...


Tko pomnije prati ovaj kutak blogosfere, zapazit će da periodično, što mojom krivicom, što višom silom, povremeno zaserem-jer nema druge riječi- komp.

Prošlo je već podosta otkad sam zadnji put imala lucidne trenutke po pitanju prčkanja po programima...zadnji put me to koštalo...dobro, bilo je nešto virusa, pa nešto loših programa...al' koštalo je...200 kuna...i vožnje do tamo i natrag...više puta...

Šta? Pa, to!! Nije mi dao vrag mira, pa sam po preporuci išla instalirat Operu, kao "brže ide, super je" i slično...ne znam što mi bi u tom trenu, a negdje sam navela da sam brzopleta i nestrpljiva, k tome i smušena....a, s druge strane, i jako hrabra,očito, jer mi se na tren pričinilo da sam savladala neke prepreke...e, da, šipak!!!

Je, imam Operu, k'o da je i nemam, jer gledam ja nju, gleda ona mene...pa se mi gledamo...tu i tamo nešto da, pa nešto ne da...vjerovatno nisam završila proces pokretanja...

Ali nije važno ni to, uvijek imam Internet explorer...samo sad bez Worda, dobro, iskopala sam ga, ali nema ničega što bi tamo trebalo bit...sve neke stvari koje mi trebaju...što je najgore, ima i nekih dokumenata Zagušljivoga, ali njemu mogu prodat priču...bar kad se o PC-u radi...Nestale su i slike, kompletan My Pictures...ne trza ni tražilica...ma, čini mi se da me kod instaliranja Opere pitalo da li želim prebaciti sa Interneta...valjda sam kliknula OK...nisam sigurna...a bilo je i kasno naveče...I činilo mi se da je sve fino, divno i krasno...do idućeg jutra.Otvorim, a ono - ništa.Zapravo, svašta nešto, ali bez mojih slika. I dokumenata. Ali zato se pojavio program za video...i još neki koji su bili ne znam gdje, sad su na površinu isplivali...

Sva sreća da imam Picasu, pa je "pokupila" slike...ako ih je pokupila, znači da negdje postoji "to" nešto sa čega je polkupila...ali ja nisam dovoljno bistra da osim tupog pogleda upućenog ekranu, učinim bilo što smiselnoga...A sa Picase ne mogu skidat slike, možda se i može, ali i opet ne kužim kako...

I imam Operu....Spremna sam za instaliranje Mozille...


Mama, mama...bolje ti je da se kuhinje držiš.....blablablabla


DODATAK u neko doba...oko otprilike 22:48...

Uspjela stavit linkove, hvala svima, sad vidim da to nije nešto strašno...ima nade za mene, hehe...To što su malo zbrda-zdola, to ću već jednom popravit...neki su podcrtani, neki nisu, al' to nije moja volja...viša sila...

- 14:43 - Komentari (12) - Isprintaj - #