jedna nova mama

subota, 08.07.2006.

MISLIM, STVARNO...



...to je moja podštapalica...ali, mislim, stvarno...

Počelo je prije otprilike tri tjedna...Bože, kako sam naivna, nikad se neću naučiti...zapravo, mogla sam i pretpostaviti, ali okolonosti su nevjerovatne...

Evo o čemu se radi:priča prva...

Počela mama raditi u kiosku.U obližnjem hotelu stacionirane su jake snage plavaca, što u civilu, što posuđenih iz metropole, jerbo se i ona ljeti seli u ove krajeve.Eto i druga, doduše bez uniforme, takav mu je pos'o...kako koji dan prođe, tako se zaustavi, kupi cigarete, pročita novine, popričamo par neobaveznih riječi, uj stilu "kako život, kolika je plaća, žena, djeca" i tome slično.Oni, mislim jake snage, zadužene su ljeti "za mazanje leđa mamama po plažama", ali ja to ne shvaćam kao nešto ozbiljno.Prva greška.Zapravo, naiva.Nakon par dana ulijeće dečko koji operira po kioscima, čujem motorolu na vlastite uši, izmjenjujemo brojeve telefona, mislim, drug i ja.Druga greška.Mislim, naiva.Kad, eto ti njega nakon par dana, šalje drug poruke, lascivnoga sadržaja, naravno.I sad - ne bi bila poanta u mojoj naivnosti, a možda i bi, da čovjek nije mlađi od mene desetak godina...mislim, stvarno...Osim toga, neka mi Bog oprosti, ali niži je od mene bar za glavu, širi isto toliko, nekako frflja, mislim da mu i zubi fale...sav je ono, nekako...

Priča druga.Kioske obilaze dečki iz Wrigle'sa, slažu police, po svojim propisima...i tako, pričamo mi ( a, je**** me pričanje, k'o da ne mogu jezik za zubima držat!!!)...i tako...nakon nešto minuta, desetina minuta, dečko, još mlađi od onog prvog, izjavljuje kako sam poprilično dobrodržeća za svoje godine, kako dobro izgledam i blablablabla...ma, sinko, mogla bi ti skoro mama bit!!!

Priča treća.Sad već točno ZNAM tko će mi uletit!!Znam, i gotovo!Ide lik, gleda u mjenjačnicu, gledam ja njega jer me BAŠ zanima da li me intuicija dobro služi...ode, ne prođe pet minuta, evo ti njega..."a, molim vas, koliko je ovo, a gdje je ono, a kako mogu stići tamo, a bi li vi...?", E, NE BI!!!!

Da, priča četvrta:na kiosku."Gospođo, jel' vam vruće? "Nije, hvala.Izvolite, 6 kuna, doviđenja..."pa, znate, ja sam ovdje sam, još sam danas tu, pa ako vam treba društvo, možemo se naći kod mene u sobi..." Pa, jebemti, jel' ja nekome stvarno sličim na seksualno uskraćenu, ugroženu, usamljenu, jadnu , tužnu i čemernu ženu???U čemu je vic??? Na meni uvijek obična ljetna suknja, majica bez rukava i šlapice, šminke tek toliko, jer se rastapa, frizura razbarušena, od mora, kila viška poprilično...mislim, stvarno!!!

Priča peta:jutros.Čovjek, inače muž moje poznanice, TAKOĐER mlađi od mene, otac dvoje djece, vršnjaka mojih mlađih krvopija, djelatnik iste firme.Donosi lovu, zaključavamo vrata, jer se mora i ne je** njega ni pet devet to što su tamo stakla, što se sve vidi..."sad smo sami, znaš...ti mene već dugo privlačiš..."...e, on je bio malo konkretniji, ruke su mu poletile, a bogme i meni...ne znam što je rekao ženi ako je primijetila nokte na zapešću...i baš me briga...SERONJA JEDAN, DA BI SERONJA!!!

I za kraj, priča šesta.Nakon posla izlazim, susrećem čovjeka, prijatelja,lika kojem Zagušljivi povremeno nešto popravlja i zna našu situaciju i ljubomoru maloprije navedenoga, oca Lukinog prijatelja iz razreda...doslovce ovako:"Jel' se seksaš šta?" a ja zabezeknuto, misleći da je to šala, jer ga ne poznajem takvoga i jednostavno ne mogu vjerovati u ono što čujem..."a, s kim??" ( da ne bi S TOBOM, možda, TELE NIJEDNO!!!)..."pa, ne znam...k'o da bi netko morao znati, jedino ako sama ne kažeš...pa, ne piše ti na čelu..." on će meni...
Dobro, kažem ja, reci ti meni koji vam je danas svima vrag? "PA KAD IZGLEDAŠ TAKO SEKSI I JEBO*****!"

Ma, znate šta? Odite svi lijepo u krasnu materinu, imate doma žene, mlade tete, turistkinje, Čehinje, sezonske radnice, tete iz oglasa, neudate, one što vape za muškarcima!!! Meni ne trebate!!

Dođe mi da stavim sliku,svoju, naravno, pa da vi prosudite o čemu se tu radi.Niti s kim pričam dvosmisleno, niti privlačim pozornost garderobom, masa ovih ljudi zna koliko djece imam, zna da mi najstarija kći ima 23 godine, znaju da bi mogla i baka već biti...ali te muške spodobe ništa ne sprečava da budu tako odurno otvoreni...

Kaže Baća Iva da ova područja postaju ljeti utočišta grešnika...ne, znam.Iskreno, to mi se događa i zimi, doduše u nešto dužim intervalima, ali valjda zato što ne izlazim često među ljude...


Ne znam dal' mi je tužno ili smiješno...kakva sam, tome ću se nasmijati, a prvog sljedećeg verbalno preduhitriti...ili, pak, da se ja počnem uvaljivati...

Da, nisam spomenula najbolju stvar...Od jutros, naravno...dolazi mladi zgodni Slovenac, slatko dijete od dvadeset i koju...ima super frizuru, dredlokse, ali kratke, nešto što se ne viđa često, barem ne ovdje...I tako, mijenja on tolarčiće, žali se kako ide danas doma, a policajac mu je naplatio 300 kuna kazne...i ja, blentača, primijetim kako meni naplaćuje bar 400 za isto..a on će:"Pa, kaj tako prekrasni ženski?".Hvala, fant, hvala...tebe bi se moglo jedino posvojit, ali djece i onako već imam dovoljno, jedan je već navršio 54.-tu...Ne znam.

Mislim, stvarno...

- 20:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #