jedna nova mama

petak, 09.06.2006.

NEMAM VOLJE



Nemam volje, nemam ideje, nemam ništa osim prežvakavanja već jednog te istog, pa sam dosadna i samoj sebi...što god krenem razmišljati, sve se vraća na isto...od novoga, saznala sam (gle vraga!) da sam već dulje vrijeme praćena od nekakvih likova koji su to zaduženje dobili od zagušljivog, pa mu, kad on dođe sa daleka puta, lijepo referiraju gdje, kada, kako, s kim i zašto mama ide...mora da je ljudima jako dosadno ( ili jednom ljudu?), obzirom da mi ga (ih?) nema u kući, a ja u glavnom boravim u istoj.U stanu, pače.Na trećem katu, pa ne mogu uteć kroz prozor.

Da.Mogu se ja zezati, ali mi nije baš veselo.Malo me bacilo nazad, kako kaže Kiwi, "usponi i padovi"...jučer sam se malo uspela, danas sam malo pala...sutra ću se, slijedom logike, opet dići.

I znam neke stvari.Recimo, imam prijatelja"dektivu" pri Policiji, pa sam se odmah interesirala, dobila zadovoljavajuće odgovore.U vezi sa konzekvencama za dozičnog (ili više njih?) koji se bave nečasnim radnjama.Uključiji i nalogodavca.
A znam isto tako da ću otvoriti okice, pa koga god vidim da me gleda duže od minute, a obično vidim i čujem sve što ne treba, taj je jednostavno rečeno, najebo.Ko žuti.Jer kad mami propišti lonac, onda ne bira ni mjesto, ni vrijeme, ni broj ljudi, a najmanje "što će tko reći".Pa onda skriči, vrišti, a, bogme, grlata je.Ako budem pogriješila, lijepo ću se ispričati, prebaciti krivicu na Zagušljivoga, pa nek se on vadi.Naravno da ću paziti na to da napadnuti budu njegovi poznanici...

Nikad mi ni u snu nije palo na pamet da bi jednom moglo doći do ovakvih stvari.Pa, bemti, prate se dileri, šverceri, masovni ubojice i ratni zločinci, lopovi.Nije mi samo jasno u koju kategoriju spadam.
Da, zaboravila sam reći...Dao me pratiti zato što "ima pouzdane dojave" o tome kako ostavljam djecu noćima samu, a ja pičim okolo sa sumnjivim tipovima...zna čovjek sve, ima on "crnu knjigu" sa dokazima protiv mene...Ako ga slučajno priupitate, što je u konačnici cilj toga svega, neće vam znati odgovoriti...jer, naravno, ni on sam ne zna...Psihijatar bi možda proniknuo, ali samo možda...
Da.I dobila sam izričitu zabranu razgovaranja sa muškarcima...bilo kime...osim sa sinom.CCCCCCCCCC, haha...mislim, stvarno...stvarno čovjek gubi tlo pod nogama...

Niti pismeno...Braco, Kiwi, Gajo Gogooo, Kral, Gugo, Sumohrvat...ne padaju mi sad svi na pamet Turbotataix.Baća Iva...Profesort....Fotko.Okeco...društvo moje, nema više komunikacije...dobila teta zabranu...sila nečista ima da ide tri koraka nazad i da se prostire poput crvenoga saga....MA MO'Š MISLIT...MENI NEŠTO "ZABRANITI"...to se zove "naći crkvu u kojoj ćeš se molit"!

A, šta bi ga bilo frknut kroz prozor, samo ovako, bez grižnje savjesti??

Il mu pomoć da brže siđe po stepenicama??



E, fino tako, sad sam opet razvila moju daviteljsku temu, ali to kao opomena mladom naraštaju što može dočekat ako ulijeće u brakove iz idiotskuh razloga...tim gore, ako i prije toga vidi da nešto ne štima, pa se tješi da će "biti bolje"...oće vražju mater!!Vuk dlaku mijenja, ali ćud - JOK!!


Puno vas voli vaša mama s glavoboljom.

UPDATE:
Ma moram vam ovo reć...nakon svega, otišao je po vjenčani list, jerbo isti treba za prijavu na zdravstveno...a on se šlepa na mene...pa kako sad počinjem raditi, opet imam odjave, prijave i tako to...pa čovjek donio papir da ga prijavim, eto, da ima zdravstveno osiguranje...aj' vi recite...a 'ko je tu lud??

- 19:10 - Komentari (22) - Isprintaj - #