jedna nova mama

petak, 02.06.2006.

BIJES

UPOZORENJE:

OVO ŠTO SLIJEDI ČISTO JE I GOLO IZBACIVANJE BIJESA I FRUSTRACIJE, OSOBNA HIGIJENA, MENTALNA HIGIJENA...ZATO, AKO VAM SE NE DA ILI VAS PREVIŠE DIRAJU TUĐI PROBLEMI, NEMOJTE OVO ČITATI...JA JEDNOSTAVNO MORAM UHVATITI OVO MALO SAMOĆE I IZBACITI IZ SEBE OTROVE...

On ima kćer iz prvog braka.Žena mu je doslovno pobjegla, ostavila situirani brak, stalno zaposlenje stan, siguran život, uzela dijete i otišla u nepoznato.U Sarajevo.Mala je godinu dana mlađa od moje najstarije.Puno puta sam razgovarala sa svojom prethodnicom.Kad je slušam što priča, kao da vidim svoj život.On je zamijenio osobu, sbve je drugo u njegovoj glavi isto.Bolesno.

Za vrijeme početka rata u Sarajevu, zamolila sam ga da malu povuče u HR.Moja mama i ja napravile smo sve što smo mogle, CSR je riješio u njegovu korist.I kad je trebalo malu pokupit iz pakla gladi, tutnjave i rata, čovjek se jednostavno usro od odgovornosti.Zvao je mene na posao da ja javim CSR-u da neće uzeti malu, da odustaje.Nikad nije objasnio zašto.

Kad je rat završio, a cura odrasla, shvatila je da tata ima love, počela zvati i tražiti.On ima plaću, ali vjerujte nije bog zna kakva, jedva nama dostaje.Ja ne radim već 12 godina, osim preko ljeta.Zahvaljujući njemu, jer nije podnosio dvokratni rad žene.Ni danas si ne mogu oprostiti tu idiotariju!!!!

Cura dođe.Ljetuje.Kuka i plače kako ne može naći posao, a u kafićima i prodavaonama ne želi raditi.Ima dečka.I njega je dovela.Hranila ga bez pardona pet puta na dan onime što sam ja kupila.A vozi se najnoviji golf, nose se marke.Možda su sa pijace, ne znam...

Cura sa ocem nema o čemu pričati, pola sata ogovaranja obitelji ismijavanja svih oko sebe, kuknjave kako se nema i kako nema, pa nema, pa nema...i to je to...a ti mama, budi i opet mama, pa drljaj jezik, nemoj prigovarati, podnosi sve i sva...i na kraju kaže kako je razočarana mnome jer ja nisam njenom dečku "legla".Pa jebotipasmater da ti jebopasmater...eto!!!LJUTA SAM KO PAS.!!!!!

Moju Anu je unazad dvije godine izbacio iz kuće, tukao ju je ni krivu ni dužnu...kao, punoljetna je, neka ide...a ona je radila od kraja osmog razreda svako ljeto, ni jednu knjigu i komad garderobe nikad nije osjetio.Čuvala je njegovu djecu, brinula se o svemu...godinama je bila deset metara od mora, a nije nogu u njega umočila.I na kraju je izbaci iz kuće.Jer je to njegova kuća, jebemlimusvepospisku...IZBACIO JU JE DA BI MENE POVRIJEDIO, JER ME BODE GDJE SAM NAJTANJA...I JER OTVORENO KAŽE DA IMA POTREBU DA ME POVRIJEDI I MALTRETIRA..

.Naš je zajednički stan...I kad je Ana znala ostati u Rijeci jer nije imala busa po noći, dolazeći iz Zg-a, onda je pizdio po meni, kao šta treba tu šugavicu voziti i trošiti benzin...a po ovu mora ići jer jadna za nju nije bus...jer j e njegova...jer je odavno rekao da su "moja djeca kreteni u odnosu na njegovo dijete".

Četiri godine Mia busom iz Rijeke dolazi doma navlačeći torbe iz Pazina...nikad nije pitao da li treba otići po nju...jer se podrazumijeva da ona ide busom...princeza iz Sarajeva zaslužuje drugačiji tretman...jer je njegova.
Prošlo ljeto sam radila, ona i dečko su se izležavali do 11, nakon toga na kupanje i mene čekali da dođem doma pa da skuham ručak..."jer joj nisam ništa rekla"...ne bi bila kuhala, ali morala sam radi djece...mala djeca me uvijek vežu za te stvari...i mir u kući koji je njima potreban...i sad im treba mir, a ja ću popizditi!!!!

Popizditi ću jer je i ona jedna od ljudi koji jedno pričaju, drugo misle a treće rade...koja mi se smješka u facu, a iza leđa me pljuje...jer sam njenom dečku muslimanu ponudila CARBONARU SA SLANINOM, A VALJDA ZNAM DA ON TO NE JEDE.....jebemtiživotdati jebemživot ovakav...
Utekla bi najradije, ali ne mogu nikamo...maleni su ovdje...diu u školu...on se ne zna brinuti ni o sebi a kamo li o nekom drugom...da ne kažem da nemam gdje spavati...
Znam, sama sam si kriva.Znam morams sama to riješiti.Znam da je vrijeme da pošaljem sve u materinu, da odem bilo kamo, jer je ovo neizdrživo...gospodin je trebao ići na platformu ovaj tjedan, ne ide još najmanje dva tjedna...a ne plaćaju ga kad je kod kuće...a spizdio je pare na cipele, parfeme i ostala nepotrebna sranja...sad sam ja kriva jer ne znam trošiti ono što mi on velikodušno daje posprdno se smiješeći sa cigarom u kutu usana...to što mi daje nije dovoljno ni za dvočlanu obitelj prehraniti!!!!

DOSTA MI JE SVEGA!!!!!!!!DOSTA MI JE POLUDIT ĆU U OVOJ KUĆI, POBLESAVIT ĆU DO KRAJA!!!!

CURE, DOBRO GLEDAJTE S KIM POSLA IMATE, A VI MOJE DAME KOJE IMATE SREĆU IMATI NORMALNE MUŽEVE, ČUVAJTE IH JER TAKO ČUVATE I SEBE...I SVOJU DJECU...


I MOLIM VAS, NEMOJTE ME OSUĐIVATI, JER SAM SVJESNA SVOJIH RUŽNIHJ RIJEČI I SVIH GREŠAKA.SVJESNA SAM DA SI SVATKO SAM SPRAVLJA ŽIVOT.SVJESNA SAM SVIH SVOJIH POGREŠAKA I LOŠIH STRANA, TEK NEDAVNO SAM POČELA SHVAĆATI DA IMAM I DOBRIH, ZAHVALJUJUĆI ISKLJUČIVO I JEDINO VAMA.I ZATO MI TREBATE.TREBAJU MI VAŠE PRIČE, VAŠE RIJEČI, VAŠI DOBRI ILI MANJE DOBRI ŽIVOTI.

VOLIM VAS SVIH.



UPDATE:

AKO NETKO MISLI DA MOŽDA OVO TREBA IZBRISATI, SLOBODNO NEK MI KAŽE...OTVORENA SAM ZA SVE...JEDNOSTAVNO NE ZNAM ŠTO BIH I KOLIKO GOD BILA PAMETNA KAD DRUGIMA TREBA OLAKŠATI STVAR, ZA SEBE TO NE MOGU UČINITI...GUBIM KOMPAS, KONCENTRACIJU I SVE OSTALO...NE MOGU NI PROČITATI OVO ŠTO SAM NAPISALA, PA NE ZAMJERITE...

- 19:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #