jedna nova mama

četvrtak, 23.03.2006.

ŽIVA, HVALA BOGU, I MIRNA

Eto, dok mali Mujica od mog sina pokušava savladati kraći postupak dijeljenja, a misli da će mu u tome pomoći sapunica tipa "Zabranjena ljubav u zaleđu", mala štriga pak čita Luku Paljetka (Bože, iz istog gnijezda, a tako različiti!), ja smirujem živce, a On plazi po Rijeci iznalazeći načina kako će me dotući. Brine me jedino to što je odvjetnik malo sumnjiv, ne odaje dojam pravednika, voli izigravati facu, medijski je eksponiran i druži se sa meni ne baš dragim slojem ljudi.Ma moram pazit kako pišem da me ne bi kakva policija privela, nikad se ne zna.Čovjek postane paranoičan.

Bila je fešta kod nas jutros.Istina je da sam jaka, mislim jaka na riječima, ali još uvijek se ne mogu naučiti da nije važno što se kaže, nego tko to kaže.No, napredujem.Prije bih nakon takvih njegovih ispada blesavoće bila po par dana u komi, danas mi je čisto svejedno, čak sam i raspoložena.Istina je i to da je čovjek obična kukavica jer nema muda istjerati stvari na čistac, nego šuti, duma i radi sve iza leđa. Kulminacija događaja: ON ide mene tužiti, dakle angažirao je odvjetnika, ON pokreće proces, ali MENE pita da mu priskrbim rodne listove djece, jer nije u stanju to sam učiniti.Ne znam tko je tu munjen, ali to bi otprilike bilo kao da sama palim strujni krug koji me treba ubiti.Karikiram, ali to je to.A On se čudi, kao što je tu loše?

I, kako to obično biva, lik nakom svega sjeda za stol, jer žderanje i guzica su ipak na prvom mjestu, jede bez pardona i bez ograničenja, tu mu ne smetam ni ja ni kuhinja.Jel' da ima debelu kožurinu? Ili je rođen bez osjećaja za moral, bez trunke dostojanstva?Shvatila sam da mi je puno bolje kad si ne postavljam takva pitanja, jer na njih i onako nikad neću dobiti niti saznati odgovora.

Žalosno je da niti jednom riječju ne spominje djecu, koju stavlja u usta samo prigodno, uopće ne reagira na moju izjavu da je razvod roditelja jedan od najtraumatičnijih događaja za djecu te dobi, ali njega to ne dira.Ne diraju ga ni vlastita djeca, a tvrdi suprotno.Ma..., nije jedini...

Bene, zašto to pišem? Zato, dragi moji, da znate da ste sretni Vi koji imate koliko toliko normalne brakove i veze, da cijenite onoga pokraj sebe i da uživate u svakom pogledu,dodiru,riječi, zajedničkom danu.Pa koliko god život ponekad bio nemoguć.

I moram još jednom reći da su komentari stizali u pravom trenutku i da su doslovno, ali doslovno bili melem na ranu i zato sam vam svima neizmjerno zahvalna.Valjda ćemo jednog dana razglabati o puno ljepšim stvarima, ma ne valjda nego sigurno.

Pusa svima :)))wave

Moj uspjeh : smajlići! He-He:)

- 20:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #