Žirafa kao putokaz

02 kolovoz 2014

Menadžment zagrebačke tvornice olovaka TOZ odlučio je kupiti žirafu, kako bi se lakše nosili s teškom situacijom na tržištu i kako bi što brže prebrodili krizu u poslovanju.Kako će točno žirafa unaprijediti proizvodnju i prodaju kemijskih olovki nitko ne zna reći, ali su tim potezom pokrenuli lavinu sličnih kupnji, prvenstveno u državnim tvrtkama, koje kriza i negativna računica muče već jedno poduže vrijeme.
Tako je HEP kupio desetak ljama, koje će zaposliti na šalterima za reklamacije. Bijesni građani koji se dolaze žaliti na stalna poskupljenja struje trebali bi se "smekšati" nakon što pomiluju po glavi ove simpatične južnoameričke životinje. Ukoliko bi koji potrošač inzistirao na stručnom objašnjenju uvećanja računa na mjesečnim razinama, treba imati na umu da su ljame poznate po tome da mogu obilno i vrlo precizno pljunuti onoga tko im digne živac.
Na odličnu su ideju došli i u HŽ-u. Kupili su 7 lavova i zaposlili ih na kolodvorima, u uredima za prigovore i pritužbe putnika. U 48 sati, koliko lavovi rade, nije zabilježena niti jedna pritužba zbog kašnjenja i niti jedan slučaj traženja povrata novca. Prije novih zaposlenika bilježilo se oko stotinjak pritužbi dnevno.
Ponukani TOZ-ovim primjerom ,na sličnu su se akciju odlučili i u Hrvatskim autocestama. No,u njihovom je slučaju izostala prethodna analiza i koordinacija menadžmenta. Uprava HAC-a je kupila klokana i već treći dan nitko ne zna kako bi uposlili živahnog novog zaposlenika. Trenutno veselo poskakujući slijedi predsjednika uprave, noseći mu u svojem tobolcu poslovne dokumente, cigarete i grickalice.

Oznake: big biznis

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.