Lilianke

srijeda, 30.06.2021.

samo da izmjenim post
i pokrenem strujanje.................
vruće je
ptice piju svu lopočevu vodu
posuda je svaki dan popijena do pola
svaki dan moram to dopunjavati
zanimljivo da ne kuže dodatni škaf s vodom
u kojem ništa ne raste
tu vodu ne diraju
tu koja je za njih
a ovu lopočastu,
ta im je najdraža

Ostalo mi je do odlaska,
osim posla
plijevit kosit farbat i opuštat se
svi su mi rekli
(doktori)
da se moram opuštati,
da pjevam i ne znam još koje aktivnosti
neki su mi rekli i da plivam
mrzim plivati :))))
to je rad u vodi
a gore od plivanja
je samo ulaženje u vodu
kad si sav vruć
i moraš se ohladiti i smočiti
i to skidanje na plaži
srećom smo u takvoj selendri
da se komotno mogu svuć u obične gaće i grudnjak
gerijatrija ne vidi tako dobro
Nitko se
od nas čopora baba (što mladih što srednjih što starijih) u familiji
više ni ne trudi
depilirati, brijati,
pristojno se odijevati
cure nose vešte od pokojne tete Olge,
jer te vešte vise u ormaru još od onomad,
to su one haljine koje se kopčaju sprijeda
kakve koriste babe i može ih se kupiti na Dolcu
bar mislim
e pa kad se cure oblače u prastare vešte
onda se količina
ne-da-mi -se-i baš -me -briga
valjda može predočiti
da nema staraca koji inzistiraju na kuhanoj hrani
mislim da bi se dva mjeseca jeo kruh i jogurt
koga briga. :))




Razmišljam ovih dana o miješanju energije.
(kad je dvoje ljudi skupa,
u odnosu kad je pojedinac sam).

Poklanjanju ili trošenju sebe
u odnosu na društvo
u odnosu na partnere

I o osobnom pečatu življenju, osobnom načinu življenja
koje nitko tko je u vezi (ma koje vrste)
ne može ni početi sanjati
(Ruku na srce...)
(Ili može?)

...................

I koliko god mi nedostajali poljupci
društvo
da mi netko (nikako ne bilo tko)
nešto pruži da ne moram sama dohvaćati
i netko tko mi drži obranu, stranu, čuva leđa
ma šta izvodila
toliko mi je kristalno jasno
da je cijena za ta blaga velika.



E sad,
može li se obje potrebe u čovjeku zadovoljiti?
(istovremeno živjeti sebe i živjeti u paru)

Ne znam,
bojim se da ne.
Ili se ne bojim, vjerujem da ne.

Na koncu,
koju god varijantu odabrao
(ili ona odabrala tebe,
što je tema za sebe)
uvijek će ti nedostajati ona druga opcija,
benefiti koje druga varijanta nosi.

Nikad na zelenu granu. :)))


Možda je rješenje u tome
da ovakva razmišljanja treba odbaciti kao jalova
i prepustiti se maksimalno
opciji koja je na snazi,
strogo i diciplinirano iznova odbacivati razmišljanja
o zelenijoj travi susjednog dvorišta
i ići van oplijeviti cvijetnjak.
(to ja sad doslovno)





- 17:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.