Lilianke

nedjelja, 18.04.2021.


Ova hladnoća me je toliko povratila unatrag da je to teško prosječnom normalnom čovjeku objasniti.
Kad je onomad bio topli period, prije valjda mjesec dana,
navikla sam se svaku večer/popodne hodati prilično dugačke šetnje, minimum pet kilometara (mislim),
koliko je od mene do (najbliže) Zvijezde (hehe), pa onda možda još do Trga, ili tako...
stvarno dugačke šetnje.
I sada, kako je hladno, jednostavno NE MOGU van. Smeta me zima, jednostavno, nije to za mene i gotovo.
I osim toga, opalila me pomisao da smo sada u najsvjetlijem dijelu godine, odnosno, skoro najsvjetlijem, već smo dobro prešli ravnodnevnicu
i još je samo dva mjeseca do NAJDUŽEG dana u godini!!!
Ma jel to moguće !? A osjećaj mi je kao da smo se tek izvukli iz stiska zime, i sad čekamo toplinu proljeća da uopće krenemo.
A kad tamo, sve je to već tehnički iza nas.
Nadam se da ovo nije pokazatelj kakvo će ljeto biti, i da ćemo se kuhati i sjediti na suncu na kavi, pregrijani vrućinom i zasljepljeni svjetlom....


JEDVA ČEKAM VIŠE!!!

U koje bi se južne krajeve/topla otočja/ Grčku? trebalo preseliti da sam cijele godine na toplom?
Dosta mi je godišnjih doba!!


*
- 18:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.