Lilianke

nedjelja, 11.04.2021.

post koji se piše cijeli Božji dan

Eto, nakon tisuću jedinica vremena,
ili stopedesetosammilijuna jedinica,
nakon dugo, dugo šutnje
pišem.
Meni je ugodno istresati stvari iz sebe.
Pomaže mi posložiti se,
pogledati se,
Nisam dugo mogla,
a i sada je poluneugodno.
Osjećam se ko Bambi -
sam, i na klimavim nogama,

Mamu su upucali lovci!!!!, e, da, jebiga,
mirno sam gledala crtić,
a onda ko grom iz vedra neba,
nitko nije slutio
mamu su upucali lovci.




No, evo, potreba istresanja je jača od neugode,
pa idemo,
for better or for worse.....







KOLAŽ DOGAĐAJA:

Dijete slavi što su proglašeni online
nema odlaska na omraženo mjesto,
a najdraži,
iako ponekad brutalni po načinima izvedbe
su joj online testovi.
Da ne idem u objašnjenja. :D

Ja sam sretna jer se konačno sprijateljila sa jednom djevojkom iz razreda,
hvala Kriste!
okljaštreno im je školsko bivanje i druženje na maksimum,
i srećom izvan škole cvate društveni život,
u protivnom bi brzo, brzo bilo velikih problema,
točno vidim
gdje tinjaju nesigurnost, depresija, nedostatak smjera,
nedostatak društvene potvrde........
i koliko malo je potrebno da se odrasli čovjek poljulja,
u ovim vremnima opće nesigurnosti.
A kamoli petnaestogodišnja mladica,
sama s majkom nasuprot svijeta.


(Situacija je točno kao ova nenadana hladnoća,
minus u pogrešno vrijeme,
koji oprži pupove u nastajanju
i djelomice ih sasvim i zauvijek uništi.
Ako u kritičnom trenutku
- jer život se živi sam, nikoga ne pita,
i u pojedinim trenucima traži ovo ili ono -
osujetiš razvoj pojedinih socijalnih vještina,
pojedino osobno iskustvo društva i svog bivanja u njemu,
na izvrsnom si putu da postaneš zauvijek okljaštrena osoba,




No, eto.
Plivamo svojski i zdušno, bilo mutno, bilo bistro.


Ima frenda s kojim radi keramiku!
Ona tako dobro slika
i tako dobro radi figure od glinamola, ne mogu vjerovati....

Sad kad sam se malo pohvalila, idem dalje...

E, da! ne idem dalje! :))

Upravo smo usred projekta uzgja kristala,
kemija,
morali smo odabrati što ćemo , kako i od čega
(putem vlastitih izvora)
uzgojiti kristale,
bizmut , stipsu ili modru galicu nismo imali vremena nabavljati :))
pa smo se odlučili za limunsku kiselinu i šećer.
Rezultat tek treba dočekati , ali jako je uzbudljivo!!! :))
Eto, tko zna o čemu se radi,
već tu može iščitati količinu moje ,
ah kako da to nazovem uopće,
količinu mog nedogađanja ičega u životu,
kad je uzgoj nečeg tako ekstraspororastućeg uzbudljiv. He :))

Dobro, svejedno, veseli me rezultat. :)



................................................................................




Nadalje,
vrt.

Ah, taj vrt.

Sto put si kažem, nema šanse više išta da uzgajam,
i onda se samo počne uzgajati,
i zove me da ga imenujem svojim. :))))
Darn!

U škafovima sam od staroga ostavila ovo:
lavandu,
ružmarin,
smilje,
ružu,
ljupčac,
pelin,
naravno, lopoč :D
i još neke sitne stvari, aha, vlasac, par jagoda, čuvarkuće, tak....

Al vrt, odnosno cvijetnjak!!
E, to je druga priča,
znači, namjera mi je bila zasaditi sve,
i pustiti da zadivlja kroz godine u ogromno cvjetno grmlje, poluružičnjak.
A da ja ne moram zalijevati, i bakčati se time,
jedino se diviti.

Tako da su pred mojim vratima dvije ruže,
Madame Hardy i Cardinal de Richelieu,
prva stara damaščanska ruža, a druga tamnoljubičasta rosa gallica,
i sve ono što je i prije bilo, grmlje melise, maline, kupine
hoste i sav drugi drač koji se ne da satrti....

Ali, prava stvar počinje tek kad zamaknem za ugao,
lijevo od Kućice, strmi komadić 1,5x3 metra,
prilično na suncu, ali ne uvijek
tu su tri vrste hortenzije ,
kad budu cvale,. poslikat ću ih,
i sva sila sitnih stvari,
dio je cvao ove godine, i još cvate
(plave šumarice, kockavica, zvončići,
narcisa koja je tu iako je ja nisam sadila?),
a dio je htio al nije uspio cvast (visibabe).

Desno od Kućice je taj famozni glavni cvijetnjak,
jedan dio je skoro u posvemašnjoj cijelogodišnjoj sjeni,
strmi dio k tome,
i tu je jedna penjuća hortenzija,
koja navodno može i do četiri metra uza zid,
hosta,
kineski luk u velikim količinama,
ono ljubičasto lišće kojem ne znam ime, još kockavice,
i onda po ravnom terenu, ipak prilično osunčanom, ovo:
još pet ruža,
neke visoke dvometarske lukovice rozog cvijeta (ne znam ime),
HRPA irisa,
makovi crveni , turski , i rozi,
aquilegia,
nekoliko vrsta dalija i cijeli red hemerokalisa crvenog.
I peonije, one budu prve cvale
(ne računajući ove kovkavice i sitno cijeće)
bar mi tako izgleda....

Uz zidove je troprsta lozica,
to je ono divnocrveno u jesen,
a do tada ne moraš gledati u prazan zid susjedne kuće :))

Što se mene tiče,
tu planiram dodati JOŠ tri ili četiri hortenzije
(i to onu sortu koju englezi nazivaju lacecap,
hydrangea macrophylla,
ljubičastu, ako netko nađe nek mi obavezno javi, rijetka je za pronaći!!)
još par troprstih lozica, i uz sam prilaz s ceste ili nekoliko grmova tulsija ili ,
u slučaju da ne nađem, tajlandskog bosiljka.

To bi bilo to,
a onda moram promatrati što će se dogoditi...
i shodno tome djelovati (dosaditi još nešto u prazne djelove,
i još nešto kao pokrivač tla, da ne rastu više maslačci i trava...



.........................................................................



Treća stvar.

Navodno je Ribama božanstveno razdoblje,
i moralo bi se dogoditi nešto predivno, sad, danas-sutra :)))
Svi mogući tarot kanali na YTu su puni najave nečeg predivnog.
E, pa :)))
ja znam što bi mene razveselilo i što priželjkujem.



Okrenula sam ploču sasvim,
ali o tome ne mogu pisati ovdje.
Sanjanje je u pitanju,
i novi nacrt, sasvim novi nacrt.
Nacrtan je.


.....................................................................................


KLIKNUTI NA SLIKU; a može je se potom i otvoriti!
BITNO!







Uzmi što je tvoje



























- 09:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.