Lilianke

petak, 19.02.2021.

Zauzimam svoj prostor

Danas je dan koji je prilično dobar.

Zauzimam svoj prostor, stalno mi je to govorio, zauzmi svoj prostor.
Imaš pravo zauzimati svoj prostor.
Svoj.
Zauzimati.
To je kad ne daješ drugima da ga preoblikuju,
učine sebi lakim, a tebi .......baš ih briga kakvim.



Gledam Mentalistu.
Opsesivno.
To su mi novi Midsomer Murders.
(njih toliko u detalj poznajem, kao i TBBT, da su mi postali odbojni)
Zaljubljena sam u agenta Kimballa Choa.
Ne mogu ga prestati gledati.
Čak sam ga guglala. :)))
Rođen je ravno 2 tjedna poslije mene.
Zaboga miloga, ovo je totalna regresija na infantilna zadovoljstva.... :-O
Kimball Cho, da hoće, može me ženit. :D


Zašto to uopće spominjem?

Tamo jedna agentica u sili prilike upuca (i ubije, jašta)
svog zlog (nije to znala) zaručnika,
pa malo prošvika uslijed svega.
Da skratim,
jedan guru joj kaže
(jer ona primjećuje kako je se kolege pomalo boje,
a svakako je i gledaju drugim očima,
i ne znaju je protumačiti sebi više)
kao nemaju zajedničko iskustvo,
to jest nemaju njezino iskustvo,
niti vokabular da govore (s njome) o tome,
i da je prirodno da se osjeća odvojena od ostalih
(samim doživljenim iskustvom).

Totalno se mogu poistovjetiti s time.

Danas sam pričala s jednim frendom na poslu,
on dosta luta šumama,
i ima dobro društvo za to,
i ja kažem da ću mu se priključiti,
jer ne želim sama,
i priča mi kako su ti njegovi hodači skromni i dragi ljudi, i da će mi se svidjeti,
i tako nekako spika o nastavku života se nadoveže,
i kako nova osoba u mom životu ne bi naravno zamijenila gospodina muža,
i govori mi sve što su mi već drugi govorili,
prodaje mi 'prepuštanje životu i življenju',
prodaje mi 'nemogućnost zamjene ikoga , što samo po sebi ne sprečava dolazak novih ljudi u život',
i tako........sve u nekoj dobroj namjeri,
ja mu ponešto odgovaram,
ponešto ga puštam,
i ponajviše razumijem kako ne poznaje moju poziciju,
kako jednostavno ne razumije osjećaj,
kako mu ne mogu zamjeriti,
i kako si ne smijem dozvoliti da nekoga zanevolim (počnem ne voljeti)
jer nema moje iskustvo življenja.
Stalno si ponavljam 'to je u dobroj namjeri, to je u dobroj namjeri'..........


Sad idem jesti juhu,
a u nastavku slijedi

KUPILA SAM NOVI OBJEKTIV!!!!!!!! :))))))
i auto je stigao s popravka
(zamijetite manjak entuzijazma pri iznošenju potonje činjenice,
s obzirom kako je neslavno završio prošli dolazak s popravka,
pušem na hladno...)

Juha.


- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.