Lilianke

utorak, 22.09.2020.

Potresi!

Već danima se drmamo.
Zadnjih dva ili tri drmanja u prošlom tjednu nisam primjetila,
ili sam vozila, ili sam nešto drugo....
No , stvar izgleda postaje učestalija:

prekjučer navečer,
pa jučer (za dan ne znam) navečer oko 22:15,
pa za par sati oko 2:40, bila su dva jedan za drugim:
prvi 0.7, drugi 2.2,
dijete je skočilo na mene iz sna, ne znam kako je uopće osjetila spavajući?
To nas je razbudilo sasvim...
noću i danju se grupa djece (razred) dopisuje čim zatrese...
Pa za jedno pola sata opet, oko 3 ujutro , od 0.9 Richtera
I onda jutros dva puta ponovo:
oko 8:05,
jedan slabiji, i za koju minutu još jedan , od 1.3.
Htjela sam spavati, al me to natjeralo da se dignem....

Trebala sam ići na drugi karj grada nešto obaviti, sad se ne usudim,
očekujem veliki tresak,
ne nužno danas,
pa tek onda pravo smirenje kroz vrijeme...
jer ovo je sigurno POJAČANA aktivnost,
a ne statistički predviđena podrhtavanja koja pokazuju SMIRENJE prvog, velikog potresa.
(kako se nada jedan dio moje obitelji)



Ponovile smo mjesta sastanka i načine ponašanja u slučaju potresa.
Torba je uz vrata,
odjeća, ulošci, toaletpapiri
vodu moram nabaviti novu, dijete je sve popilo, usput uzimavši boce...

Sretno svima!

- 09:01 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.