Lilianke

ponedjeljak, 30.04.2018.

Moja nova zanimacija

Prije nekog vremena ,
na Pinterestu sam vidjela tkanine obojane lišćem
i od onda snatrim da to pokušam i sama.
(Tek da znate,
Pinterest je, uz blog, moja omiljena zabava,
mislim doduše, da čovjek mora tamo otvoriti profil,
da bi mogao gledati tuđe profile...
Ja sam tamo Lili Anke - a što drugo-
slobodno pogledajte što sam sve tamo ja pospremila......)


EDIT:
Sve ove krasote posudila sam s interneta,
moje uradke ćemo , ako ako, tek vidjeti :D
(zaboravila sam otprve istaknuti to!)





























Onda sam pronašla i tutorial kako obojati papir na sličan način,
koje prekrasne ideje,
za poklon nekome......









Ukratko,
danas gospodin suprug kuha,
a ja odoh po lišće u šumu,
upravo SAD!!! :))























- 10:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.