To je što se tiče "baze" kompletne predstave ima još neposrednih situacija koje su dio priče ali nisu na taj način eksponirane kao nešto iz kategorije ključnih scena više kao nadopuna.
26.01.2024. (23:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
da, upitno je koliko se žena može smatrati žrtvom. ipak upozorio bih na stvarnu mogućnost potpuno različitih recepcija istih događaja, npr. nedavno sam sreo davnu prijateljicu koja se sjetila urnebesnih žurki jednog vremena, ona je rekla da joj ponekad čak malo nedostaje to vrijeme sodome i gomorre, ja to vrijeme ni približno tako nisam doživljavao ;)
27.01.2024. (12:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-MECA-Dođeš mi pod post i zakucaš zicera s 500 metara. Sad radi li se o toleranciji teško se tu odredit o prešućivanju istine svakako koje je dovelo i do uništavanja njihovih života ilitiga "nestajanja" reflektirano na kraju predstave. Ali općenito da-tolerancija ne može biti univerzalni princip za sve i svašta a to što Karlova žena godinama šuti o istini i ignorira pravo stanje stvari to vremenom njeno uvjerenje u tu imaginarnu "istinu" postaje sve jače i intenzivnije do granice s koje nema povratka ali prava istina je uvijek u podsvjesti.
-NF-Zapravo i ne previše žrtva okolnosti je bila do granice kad je saznala istinu a o istoj je godinama šutjela što bi išlo po principu karike u lancu Karlo osim što je uništio živote djece uništio je i svoju ženu a onda je ona samim tim imaginarnim scenarijem u kojem je u njihova 4 zida sve "normalno i idealno" uništila i svoju kćer koja je u tako postavljenoj situaciji kao "normalnoj" odrasla iako je i u njenoj podsvjesti prava istina. Niti ona nije razbila taj imaginarni scenarij iskonstruiran od strane roditelja dok nije došlo i do njenog osobnog nestajanja kad su situacije došle do toga da ipak prava istina dolazi do izražaja to je trenutak njenog prekida života u iluzijama. Kompleksna je predstava i još koje gledanje ne bi bilo loše. Ps ako su žurke zabave fešte (i kako se još sve ne nazivaju) spojive sa sodomom i gomorom haha onda uživajmo dok možemo ne mislim da se sprema "apokalipsa" kak to fanatičari vole baljezgat ali kao što se iz priloženog vidi invazija tih luđaka ima sve veće razmjere :)
27.01.2024. (20:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Svaka obitelj za sebe dovoljno je komplicirana. E, sad - uzmi dvije - dvostruka komplikacija....Mislim da su u predstavi upravo odnosi ti, koji stvaraju napetost i dramu. I tek upravo tim "nestajanjem" - oni zapravo opstaju...Kako? Ostaju živjeti njihove priče. Ma, svaka Ti čast na oba osvrta! Ljubim!
27.01.2024. (20:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-LUKI-Hvala i samo raspali i dalje obožavam kad me hvališ :)) a sad ako ćemo o obje obitelji zapravo Markova mi bazično izgleda dosta jednostavno-korijen njegovih problema je ta trauma iz djetinjstva koja je odredila njegov život a scena u kojoj je u zaoštrenom odnosu sa svojom policajkom posljedica je toga što je zaboravio svog sina u autu. A on o korijenu svojih problema svojih trauma iz djetinjstva šuti dok finalno ne suoči profesora sa tom svojom traumom. Ali ja govorim samo o scenskoj situaciji tema je sama po sebi kompleksna i na njihovom primijeru baš zbog tog njegovog nestajanja koje proživljava do tog trenutka suočavanja sa prošlošću. Kod njih dvoje napetosti su kulminirale na početku a u drugoj (Karlovoj) familiji na kraju ostala je njegova priča samo što se ovaj izvukao iz tog kruga osobnog nestajanja a Karlova kćer je tek na kraju dovedena u tu poziciju u kojoj je ovaj bio na početku dok njegova žena to podsvjesno proživljava cijelu predstavu punih 20+godina a tek posmrtno govori o tome. Još bi skrenuo pažnju na ono što sam naveo i u samom postu-interakciji prepucavanju na relaciji Karlo-Vjera-Tea političkoj i inim-napisao sam da je to filter kroz koji se kroz koji se kanaliziraju negativne emocije iz njihove podsvjesti života s pravom istinom to sam tako doživio sve mi nekako vodi tome. Nadam se da sam sad malo iskristalizirao te neke stavke i stavkice koje su visile u zraku. Osobno problem mi je dubinski analizirat radnju par dana od predstave jer sam tih par dana pod intenzivnim dojmom žive scene pa mi treba da se sve kockice poslože, i to nije iznimka nego pravilo jebiga. Ali sad je šira slika ovdje crno na bijelo ili aj ak ćemo baš cjepidlačit-plavo na crveno :D :))
27.01.2024. (21:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Upravo odgledao. Nešto toliko dobro na zagrebačkim daskama nisam vidio sigurno dvije-tri godine. Jednostavno, odlično strukturirano, sjajno odglumljeno, svedeno na osobnu tragediju i ljudsku sudbinu a opet duboko, angažirano i nenametljivo.
Pustimo na čas na stranu malograđanštinu i tradicionalnost, mislim da bi recimo Frljić ovo prvi morao pogledati. Ovako je predstave praktički ni iz čega stvarao onaj legendarni Torbica. Hvala na preporuci od srca :)).
30.01.2024. (23:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sinoć nisam uspio na blog-po lošem starom običaju tehnički problemi štekalo je sve u 16 sad vidim da se stanje unormalilo (napokon) Hvala na osvrtu-baš su me zanimali tvoji dojmovi i drago mi je da ti se svidjela. Meni jedna od najboljih ikad pogledanih a i specifična po konceptu što sadrži natruhe trilera stvarno ima svega. Glumačka postava izvanredna svaka od ovih uloga zasebno je bila izazovna za odigrati a kompletan ansambl je to izvanredno odradio. U ovom postu sam probao dodatno približiti pozicije uloga na sceni i njihove projekcije osobnih nestajanja jer je drama poprilično slojevita i evo s odmakom od par dana su mi se posložili detalji svaka čast na izboru glumaca/glumica podijeli uloga i scenariju što se suvremenih predstava tiče pored "ljudi od voska" "tko pjeva zlo ne misli" "glumice" i "mi smo kraljevi a ne ljudi" jedna od najboljih. U planu mi je još jedan post s fokusom na politički dio onaj put koji se reflektira kroz Ivinu ulogu jer isto to "nestajanje" se spominje i u drugom kontekstu onom političkom/ideološkom taj fenomen mi je isto osobno zanimljiv pa ću kad ulovim vremena posvetiti i post o tome prvo mi je bilo važno rezimirati ono glavno-suštinu predstave. Ps ne sumnjam da bi Frljić ovdje našao materijala za inspiraciju iako je ovo ozbiljna predstava a on je više satiričar hvala na iznesenim dojmovima još jednom :))
31.01.2024. (09:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-ZEMLJA-Nema ne čemu i meni je iritantno gledat njegove maloumne izjave kad neki blog otvorim. Ja sam kratko dopuštao anonimce dok ta opcija nije počela predstavljati intelektualno limitiranima neku neograničenu ulaznicu da dođu i kenjaju što hoće kad god im se sprdne. I to ne što bi mene to njihovo seruckanje pogađalo (mali je to kalibar za takvo što) nego što je ovo ozbiljan blog o dramskoj umjetnosti a to znači da nemam tolerancije na svaki oblik debilizma (a dotični na kog se žališ je baš s te naniže razine) kome će biti do komentiranja posta ako je zasipan tonom maloumnih izjava u komentarima? Tako da je zabrana anonimaca jedino efektivno riješenje jer većina takvih neće otvarati blog da bi nastavili sa svojim onaniranjem.
01.02.2024. (16:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF-Je uloga kćeri je dopala Ivu Mihalić -slažem se za kostimografiju a i uloga joj je super cura briljira na sceni. U prvom djelu sam se fokusirao na glavne likove u priči na relaciji glavni protagonist/antagonist povlačeći poveznice sa Matanićevim filmom u tom eksplicitnom pogledu ovaj aktualni je posvećen više i drugim ulogama konkretno ženi i kćeri i njihovim nestajanjima a u trećem (finalnom) postu ću se posvetiti drugim ulogama a i njenoj-po jednom drugom parametru iz druge (ne)posredne pozicije jer je nekako od svih uloga najslojevitija. Dakle očekuj uskoro još jednu "logoreju"
03.02.2024. (20:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Da, na ovo se više nema što dodat...zapravo može nešto. I što više kroz duži period se ta slika održava u glavi onih koji su iskonstruirali te imaginarne scenarije postaje sve realnija a prava istina u podsvjesti eskalira i našamara to intenzivnije što se duže ignorira.
05.02.2024. (20:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
Pozicije drugih uloga koje "nestaju" post se nadovezuje na prethodni evo i ovdje ću ga ponovo linkat
26.01.2024. (23:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
To je što se tiče "baze" kompletne predstave ima još neposrednih situacija koje su dio priče ali nisu na taj način eksponirane kao nešto iz kategorije ključnih scena više kao nadopuna.
26.01.2024. (23:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mecabg
Teška tema, a i dokaz da tolerancija mora imati svoje granice...
27.01.2024. (09:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
da, upitno je koliko se žena može smatrati žrtvom. ipak upozorio bih na stvarnu mogućnost potpuno različitih recepcija istih događaja, npr. nedavno sam sreo davnu prijateljicu koja se sjetila urnebesnih žurki jednog vremena, ona je rekla da joj ponekad čak malo nedostaje to vrijeme sodome i gomorre, ja to vrijeme ni približno tako nisam doživljavao ;)
27.01.2024. (12:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-MECA-Dođeš mi pod post i zakucaš zicera s 500 metara. Sad radi li se o toleranciji teško se tu odredit o prešućivanju istine svakako koje je dovelo i do uništavanja njihovih života ilitiga "nestajanja" reflektirano na kraju predstave. Ali općenito da-tolerancija ne može biti univerzalni princip za sve i svašta a to što Karlova žena godinama šuti o istini i ignorira pravo stanje stvari to vremenom njeno uvjerenje u tu imaginarnu "istinu" postaje sve jače i intenzivnije do granice s koje nema povratka ali prava istina je uvijek u podsvjesti.
-NF-Zapravo i ne previše žrtva okolnosti je bila do granice kad je saznala istinu a o istoj je godinama šutjela što bi išlo po principu karike u lancu Karlo osim što je uništio živote djece uništio je i svoju ženu a onda je ona samim tim imaginarnim scenarijem u kojem je u njihova 4 zida sve "normalno i idealno" uništila i svoju kćer koja je u tako postavljenoj situaciji kao "normalnoj" odrasla iako je i u njenoj podsvjesti prava istina. Niti ona nije razbila taj imaginarni scenarij iskonstruiran od strane roditelja dok nije došlo i do njenog osobnog nestajanja kad su situacije došle do toga da ipak prava istina dolazi do izražaja to je trenutak njenog prekida života u iluzijama. Kompleksna je predstava i još koje gledanje ne bi bilo loše. Ps ako su žurke zabave fešte (i kako se još sve ne nazivaju) spojive sa sodomom i gomorom haha onda uživajmo dok možemo ne mislim da se sprema "apokalipsa" kak to fanatičari vole baljezgat ali kao što se iz priloženog vidi invazija tih luđaka ima sve veće razmjere :)
27.01.2024. (20:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
luki2
Svaka obitelj za sebe dovoljno je komplicirana. E, sad - uzmi dvije - dvostruka komplikacija....Mislim da su u predstavi upravo odnosi ti, koji stvaraju napetost i dramu. I tek upravo tim "nestajanjem" - oni zapravo opstaju...Kako? Ostaju živjeti njihove priče. Ma, svaka Ti čast na oba osvrta! Ljubim!
27.01.2024. (20:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-LUKI-Hvala i samo raspali i dalje obožavam kad me hvališ :)) a sad ako ćemo o obje obitelji zapravo Markova mi bazično izgleda dosta jednostavno-korijen njegovih problema je ta trauma iz djetinjstva koja je odredila njegov život a scena u kojoj je u zaoštrenom odnosu sa svojom policajkom posljedica je toga što je zaboravio svog sina u autu. A on o korijenu svojih problema svojih trauma iz djetinjstva šuti dok finalno ne suoči profesora sa tom svojom traumom. Ali ja govorim samo o scenskoj situaciji tema je sama po sebi kompleksna i na njihovom primijeru baš zbog tog njegovog nestajanja koje proživljava do tog trenutka suočavanja sa prošlošću. Kod njih dvoje napetosti su kulminirale na početku a u drugoj (Karlovoj) familiji na kraju ostala je njegova priča samo što se ovaj izvukao iz tog kruga osobnog nestajanja a Karlova kćer je tek na kraju dovedena u tu poziciju u kojoj je ovaj bio na početku dok njegova žena to podsvjesno proživljava cijelu predstavu punih 20+godina a tek posmrtno govori o tome. Još bi skrenuo pažnju na ono što sam naveo i u samom postu-interakciji prepucavanju na relaciji Karlo-Vjera-Tea političkoj i inim-napisao sam da je to filter kroz koji se kroz koji se kanaliziraju negativne emocije iz njihove podsvjesti života s pravom istinom to sam tako doživio sve mi nekako vodi tome. Nadam se da sam sad malo iskristalizirao te neke stavke i stavkice koje su visile u zraku. Osobno problem mi je dubinski analizirat radnju par dana od predstave jer sam tih par dana pod intenzivnim dojmom žive scene pa mi treba da se sve kockice poslože, i to nije iznimka nego pravilo jebiga. Ali sad je šira slika ovdje crno na bijelo ili aj ak ćemo baš cjepidlačit-plavo na crveno :D :))
27.01.2024. (21:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
j.
Upravo odgledao. Nešto toliko dobro na zagrebačkim daskama nisam vidio sigurno dvije-tri godine. Jednostavno, odlično strukturirano, sjajno odglumljeno, svedeno na osobnu tragediju i ljudsku sudbinu a opet duboko, angažirano i nenametljivo.
Pustimo na čas na stranu malograđanštinu i tradicionalnost, mislim da bi recimo Frljić ovo prvi morao pogledati. Ovako je predstave praktički ni iz čega stvarao onaj legendarni Torbica. Hvala na preporuci od srca :)).
30.01.2024. (23:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
Sinoć nisam uspio na blog-po lošem starom običaju tehnički problemi štekalo je sve u 16 sad vidim da se stanje unormalilo (napokon) Hvala na osvrtu-baš su me zanimali tvoji dojmovi i drago mi je da ti se svidjela. Meni jedna od najboljih ikad pogledanih a i specifična po konceptu što sadrži natruhe trilera stvarno ima svega. Glumačka postava izvanredna svaka od ovih uloga zasebno je bila izazovna za odigrati a kompletan ansambl je to izvanredno odradio. U ovom postu sam probao dodatno približiti pozicije uloga na sceni i njihove projekcije osobnih nestajanja jer je drama poprilično slojevita i evo s odmakom od par dana su mi se posložili detalji svaka čast na izboru glumaca/glumica podijeli uloga i scenariju što se suvremenih predstava tiče pored "ljudi od voska" "tko pjeva zlo ne misli" "glumice" i "mi smo kraljevi a ne ljudi" jedna od najboljih. U planu mi je još jedan post s fokusom na politički dio onaj put koji se reflektira kroz Ivinu ulogu jer isto to "nestajanje" se spominje i u drugom kontekstu onom političkom/ideološkom taj fenomen mi je isto osobno zanimljiv pa ću kad ulovim vremena posvetiti i post o tome prvo mi je bilo važno rezimirati ono glavno-suštinu predstave. Ps ne sumnjam da bi Frljić ovdje našao materijala za inspiraciju iako je ovo ozbiljna predstava a on je više satiričar hvala na iznesenim dojmovima još jednom :))
31.01.2024. (09:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Političke analize
zanimljiv Blog
31.01.2024. (20:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
zemlja2
PUNO PUNO Hvala.
Skužila i uspjela.
Nadam se da se neće opet nakalemiti.
Pozdrav
01.02.2024. (12:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-POL.ANALIZE-Danke schonne
-ZEMLJA-Nema ne čemu i meni je iritantno gledat njegove maloumne izjave kad neki blog otvorim. Ja sam kratko dopuštao anonimce dok ta opcija nije počela predstavljati intelektualno limitiranima neku neograničenu ulaznicu da dođu i kenjaju što hoće kad god im se sprdne. I to ne što bi mene to njihovo seruckanje pogađalo (mali je to kalibar za takvo što) nego što je ovo ozbiljan blog o dramskoj umjetnosti a to znači da nemam tolerancije na svaki oblik debilizma (a dotični na kog se žališ je baš s te naniže razine) kome će biti do komentiranja posta ako je zasipan tonom maloumnih izjava u komentarima? Tako da je zabrana anonimaca jedino efektivno riješenje jer većina takvih neće otvarati blog da bi nastavili sa svojim onaniranjem.
01.02.2024. (16:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
ovaj put sam preletio samo preko fotografija, ova jedna ima super čarape ;), ne da mi se tražiti u tekstu, jel to uloga kćeri :D
03.02.2024. (20:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
NF-Je uloga kćeri je dopala Ivu Mihalić -slažem se za kostimografiju a i uloga joj je super cura briljira na sceni. U prvom djelu sam se fokusirao na glavne likove u priči na relaciji glavni protagonist/antagonist povlačeći poveznice sa Matanićevim filmom u tom eksplicitnom pogledu ovaj aktualni je posvećen više i drugim ulogama konkretno ženi i kćeri i njihovim nestajanjima a u trećem (finalnom) postu ću se posvetiti drugim ulogama a i njenoj-po jednom drugom parametru iz druge (ne)posredne pozicije jer je nekako od svih uloga najslojevitija. Dakle očekuj uskoro još jednu "logoreju"
03.02.2024. (20:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pozitivka
Mnogo je obitelji koji glume idilu na van, a iznutra je razorena. Okidač za traume povlači drugu, slažem se. ;)
05.02.2024. (20:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
Da, na ovo se više nema što dodat...zapravo može nešto. I što više kroz duži period se ta slika održava u glavi onih koji su iskonstruirali te imaginarne scenarije postaje sve realnija a prava istina u podsvjesti eskalira i našamara to intenzivnije što se duže ignorira.
05.02.2024. (20:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...