@Annabony.... čokolada nije mito...to je mitologija (op.a Elyca) ... osim toga ova žena nema koristi od mene
evo...pronašla "Ja, Elyca Nabrzaka, pod punom materijalnom i krivičnom odgovornišću izjavljujem da čokolada nije mito, već mitologija!" https://blog.dnevnik.hr/elyca/2009/09/1626733487/mito-i-mitologija-vode-na- koncert.html dakle...datum je 21.9.2009.
08.09.2016. (19:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zbilja ima svašta nekorektnog prema potrošačima od onih koji žive od potrošača. Neki dan uzmem artikal na kome piše cijena 19.99 a poslije vidim na računu 26.99, ali već sam bio doma, inače odmah reklamiram.
08.09.2016. (20:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
grozno! grozno! neoprostivo! tako srozavati ugled čokolade. nema veze kaj bu se tvornica morala ispričati kupcima ili čak isplatiti nadoknadu. ne, još je gore kad ti srce puca pri razočaranju. pa gleč, zamisli da si na rubu čokoapstinentske krize, netko ti obećaje da će te spasiti od neminovne teške sudbine, već ti miriši čoksa ipred nosa, treseš se u groznici nestrpljivosti dok ti slinovnice i adrenalin divljaju u nebesa. drhte ti ruke dok otvaraš zadnji centimetar omota... a onda - - - šok! katastrofa! nema onog za čim je žudjelo cijelo tijelo, um i srce. :( :(
09.09.2016. (13:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vratih se, zaboravila sam napisati nešto bitno-imam prijateljicu koja je par puta reklamirala tvornicama neke greške u vezi hrane i svaki put dobije odgovor i paket izvinjenja. Nije neka utjeha, ali nije loše znati da ipak mare za ugled tvrtke, a i nas potrošače kad dođe do ovakvih situacija.
09.09.2016. (15:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bilo bi zanimljivo čuti da li je još netko imao takvo iskustvo pogrešne čokolade u pogrešnom omotu? Ako je, onda je netko nešto zeznuo u proizvodnji (a što se zna ponekad dogoditi, pogotovo u proizvodnji velikog obima). Ako nije, onda se vrlo vjerojatno radi o nečijoj šali, ili podvali...
09.09.2016. (15:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Fotografi ...mogla bi pitat gospođu gdje ju je kupila i otić kupit još jednu (al ona bi se zbog toga strašno uzbudila ) ... činjenica je da je to kartonska kutija koja nije otvarana....dakle... greška je očito u proizvodnji
09.09.2016. (17:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Na omotu imaš serijski broj i telefon tvornice. Pozovi i reklamiraj. Meni se slično dogodilo sa jednim proizvodom. Znali su već za tu seriju i povukli je iz trgovina, ali meni dopalo od nesavjesnog trgovca. Tražili su adresu da se ispričaju, i nedugo poslije toga dobila sam paket pun njihovih proizvoda. Ne treba reći da i dalje kupujem njihove proizvode, i da ih preporučujem. Greška jeste, ali dogodi se ko zna zbog koga.
09.09.2016. (18:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
trill
Katastrofa...još da se igraju tako sa praškom za veš ili sa šamponom....ali čokoladom...neoprostivo!
08.09.2016. (18:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kunigunda
Mito i korupcija a la Ellyca
08.09.2016. (19:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elyca
@Trill ....reci im
@Annabony.... čokolada nije mito...to je mitologija (op.a Elyca) ... osim toga ova žena nema koristi od mene
evo...pronašla "Ja, Elyca Nabrzaka, pod punom materijalnom i krivičnom odgovornišću izjavljujem da čokolada nije mito, već mitologija!" https://blog.dnevnik.hr/elyca/2009/09/1626733487/mito-i-mitologija-vode-na- koncert.html dakle...datum je 21.9.2009.
08.09.2016. (19:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Zbilja ima svašta nekorektnog prema potrošačima od onih koji žive od potrošača. Neki dan uzmem artikal na kome piše cijena 19.99 a poslije vidim na računu 26.99, ali već sam bio doma, inače odmah reklamiram.
08.09.2016. (20:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Euro
bila garancija,
pa ispala prevarancija..
09.09.2016. (08:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
O-da životu!
Pa jel to moguće!? Očito!
Rijetko se nameračim na čokoladu, al kad je guštam, guštam.
Ovo bi me baš potreslo, kao i tebe.
09.09.2016. (10:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
teuta
I meni se to znalo dogoditi. A volim slatko pogotovo čokolade od nougata. Sve je moguće kod nas pa kako ne bi i ovo, na žalost. LP
09.09.2016. (10:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stara teta
grozno! grozno! neoprostivo!
tako srozavati ugled čokolade. nema veze kaj bu se tvornica morala ispričati kupcima ili čak isplatiti nadoknadu.
ne, još je gore kad ti srce puca pri razočaranju. pa gleč, zamisli da si na rubu čokoapstinentske krize, netko ti obećaje da će te spasiti od neminovne teške sudbine, već ti miriši čoksa ipred nosa, treseš se u groznici nestrpljivosti dok ti slinovnice i adrenalin divljaju u nebesa. drhte ti ruke dok otvaraš zadnji centimetar omota...
a onda - - -
šok! katastrofa!
nema onog za čim je žudjelo cijelo tijelo, um i srce. :( :(
09.09.2016. (13:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
O-da životu!
vratih se, zaboravila sam napisati nešto bitno-imam prijateljicu koja je par puta reklamirala tvornicama neke greške u vezi hrane i svaki put dobije odgovor i paket izvinjenja. Nije neka utjeha, ali nije loše znati da ipak mare za ugled tvrtke, a i nas potrošače kad dođe do ovakvih situacija.
09.09.2016. (15:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elyca
@gogoo ....uopće se ne bi začudila da je pakiranje od skuplje čokolade....a sadržaj od jeftinije
@Euro...ti znaš jer si na izvoru :-) (komentar je na avatar)
@O-da životu...sve je moguće....a ja čokoladoljubac
@teuta.... plaćajmo sve što nam daju da kupimo....ne pitajmo pošto...i ne pitajmo što je unutra
@ stara teta...hvala na razumijevanju
(P.S. ne smim im javno priznat da sam ovisnica o čokoladi...jer će ju zabranit...ili uvest neki porez na nju)
09.09.2016. (15:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fotografi svih zemalja, naoružajte se
Bilo bi zanimljivo čuti da li je još netko imao takvo iskustvo pogrešne čokolade u pogrešnom omotu? Ako je, onda je netko nešto zeznuo u proizvodnji (a što se zna ponekad dogoditi, pogotovo u proizvodnji velikog obima). Ako nije, onda se vrlo vjerojatno radi o nečijoj šali, ili podvali...
09.09.2016. (15:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elyca
@Fotografi ...mogla bi pitat gospođu gdje ju je kupila i otić kupit još jednu (al ona bi se zbog toga strašno uzbudila ) ...
činjenica je da je to kartonska kutija koja nije otvarana....dakle... greška je očito u proizvodnji
09.09.2016. (17:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elyca
...13
09.09.2016. (17:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mecabg
Na omotu imaš serijski broj i telefon tvornice.
Pozovi i reklamiraj.
Meni se slično dogodilo sa jednim proizvodom. Znali su već za tu seriju i povukli je iz trgovina, ali meni dopalo od nesavjesnog trgovca.
Tražili su adresu da se ispričaju, i nedugo poslije toga dobila sam paket pun njihovih proizvoda.
Ne treba reći da i dalje kupujem njihove proizvode, i da ih preporučujem. Greška jeste, ali dogodi se ko zna zbog koga.
09.09.2016. (18:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elyca
@meca...hvala na obavjesti....al mi je sad, poslije ovog teksta, malo licemjerno reklamirat
12.09.2016. (19:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...