petak, 16.09.2016.

Zoe Sugg - Cura na netu

Zoe Sugg - Cura na netu
U izdanju Profil

Penny je obična tinejdžerka, sa sasvim uobičajenim problemima i brigama, ali je mega nespretna. O svojim problemima ne može ni s kime pričati, osim s njenim najboljim prijateljem Elliotom. Prije godinu dana je pokrenula svoj blog pod nazivom "Cura na netu" i tamo iznosi svoje misli, strahove i probleme. Postala je i dosta popularna, ali nitko ne zna tko je "Cura na netu", blog je anoniman.
Nakon što cijela škola vidi njene gaćice na jednoroga (da, na jednoroga),a nakon toga to objave i na netu, Penny odlazi s roditeljima i Elliotom u New York. Tamo upoznaje Nou. Noah i Penny se odmah povežu i provode divne trenutke zajedno. Dolazi vrijeme povratka u Englesku i tu se sve raspada. Tajne izlaze na vidjelo.

Wooow, wooow, napokon sam se sjetila kako je divno biti mlad i zaljubljen. Ups, čekaj malo, pa i ja sam i mlada i zaljubljena,ali ipak nisam toliko nespretna i šašava kao naša Penny.
Ovo je odlična knjiga koja nam dočarava svijet mladih i probleme koji ih muče, ali se i suočava s još jednim problemom današnjice - tehnologijom, s moći interneta. Svi smo mi nekako ovisni o tom internetu, pa tako i ja ( mislm, kako bi inače saznala za sve divne knjige koje moram pročitati i kako bi inače bila povezana s vama). Koliko je internet moćan pokazuje vam i ova stranice. U trenutku objave ovog posta, on će postat vidljiv skoro svima, za čas posla saznat ćete što mislim i što osjećam u vezi ove knjige.

Knjiga je "progutana" u dan i pol, a odmah se bacam i na nastavak, jer sam već sada užasno napeta i jedva čekam saznati kakve avanture još iščekuju našu "spretnu" Penny. Nasmijala sam se, vratila u bezbrižne godine i još jednom proživjela te gorko - slatke muke jedne tinejdžerice.
A vi, dragi moji, ne zaboravite, sve što objavite na internetu, dostupno je svima, a evo vam i jedna poruka iz knjige:
"Razmislite što želite postići prije nego što nešto objavite na netu. Svakom svojom objavom možete svijet učiniti sretnijim - ili nesretnijim."

Ja se nadam da sam vas ovom objavom usrećila i nadahnula da pročitate ovu knjigu.
Napisala Dijana M.

Evo i jedan dojam moje čitateljice sa stranice koji mi se jako dopao:

"Totalno cool knjiga. A najviše mi se dojmilo jer je poučna za mlade koji još ne shvaćaju kako je virtualni svijet moćan i kako tvoj svijet moze uništiti u roku 24 sata!
Ova knjiga bi trebala biti lektira u osmom razredu a ne gluposti koje čitaju" - Ivana Janković Brmbota

- 18:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O blogu

Pozdrav, dragi moji...
Ovaj blog je nastao kao "podrška" mojoj facebook stranici ( https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=aymt_homepage_panel ) na kojoj pišem svoje osvrte na pročitane knjige.
Svako kopiranje mojih tekstova je izričito zabranjeno!

Linkovi

https://www.facebook.com/knjigekojeoduzimajudah/?ref=bookmarks