Ipak prijatelji

četvrtak , 04.08.2022.

Tko iskreno voli, ne može samo tako ugasiti ljubav prema nekome, čak i ako je taj netko odlučio prekinuti ljubavnu vezu npr. Ljubav je ljubav i ona je tu, ljubav je postojna i dostojanstvena, nesebična, ona oprašta i daje utjehu i podršku, ona ispunjava i razumije. Ljubav poštuje i cijeni. Ne mogu vlastitom egu dozvoliti da ju sputava, ograničava, gasi... to je nepravedno i sebično. Kada nekoga voliš, voliš cijelim bićem i dušom, voliš svaku vrlinu i manu, njegovo/njeno nesavršenstvo, voliš tog nekog baš takvog kakav je. Suosjećaš s njime/njom u svakom trenutku, u sreći, boli i u problemu.

Ljubav je i odgovornost prema tuđim osjećajima, ono želi ispuniti srce u potrebi, utješiti neutješno od iscrpljujućih i depresivnih misli, ono želi zaštititi i iscijeliti.

Ne mogu ti ni opisati koliko mi je drago što mi dozvoljavaš da ostanem u tvom životu, u tvojoj blizini, što prihvaćaš moju ljubav i dalje, to me čini izuzetno sretnom. Znaj da u meni imaš doživotnog prijatelja koji te neizmjerno voli i koji će ti uvijek pokušati pomoći kad zatreba.

I love u kiddo! <3

<< Arhiva >>