Filozofije života

subota , 05.06.2010.

Ne vjerujem u filozofiju koju propagira "Secret", mada bi bilo lijepo da tako stvari funkcioniraju... to mi se čini kao filozofija onih koji su imali sreće u životu da im se sve posložilo kako treba... ima i takvih, da, ali ima i onih koje se rode pod manje sretnom zvijezdom pa se muče kroz život kako bi nešto postigli i ostvarili... činjenica je da ne ostvare svi svoje sne ma koliko se trudili i vjerovali u njih!
"Samoispunjujuće proročanstvo".. eh to me malo više zaokupilo u zadnje vrijeme... još sam u neizvjesnosti dali da to prihvatim kao činjenicu koja sama sebe proziva ili kao naklapanja da opet ne treba gledati sa sumnjom prema naprijed... ali zašto se ta sumnja ne pojavljuje uvijek, nego samo nekad... brijem da tu igra intuicija koja bi nam trebala pomoći pri izboru...
Sve se više okrećem sebi i vlastitom nahođenju, pokušavam bit svjesnija svijeta oko sebe, možda sam se počela furat na ono "SADA!", da, to mi se nekak jedino čini prihvatljivim od svih ovdašnjih tlapnji...

Vjerujem da svojom interakcijom možemo širiti pozitivu oko sebe, da pojedinac može pokrenuti promjenu, da čineči dobro drugome možemo proširiti svijest ostalih, vjerujem da svijet može biti bolji, ali da je velika uloga na nama samima...

<< Arhiva >>