Učahurena stvarnost

05.04.2008., subota

Njegovo Vrhovno Gospodstvo, Džordž Dablju Buš.+ update

Bush je na televiziji. Iz protesta sam stavio na „mute“, promatram Sanadera kako se razmahuje rukama i sporadično upire prstom na ovog majmunčića s usiljenim smješkom koji klima glavom kao da razumije svaku riječ što je ovaj mandrilo izgovori. Ne mogu vam opisati koliko mi se riga od svih ovih protokola, od sve te silne pažnje koja se poklanja jednom jedinom čovjeku... Dođe mi mala snaga kad vidim koliko se samo dodvoravamo tom „najmoćnijem“ čovjeku svijeta koji ne zna razliku između Austrije i Australije... Očito je zdrav razum obrnuto proporcionalan moći koju čovjek akumulira oko sebe... I onda mene tu oblijeće helikopter kao da sam kakav kriminalac, trideset puta prelijeće zgradu i skoro mi se skrpi u prozor jer me je očito neki nadobudnik vidio kako stojim tamo i bacam čini na karavanu idiota... Mislio da umjesto krpe za prašinu držim zolju. Kao da si jedan prosječan hrvatski student može priuštiti zolju... Ako imam dovoljno snage u ramenu, mogu ga jedino kamenjem gađat... Grad pod opsadom... Pitam se samo da je nekakva stvarna potreba za ovolikom organizacijom, tipa pola Hrvatske u plamenu, čitav Zagreb pod vodom, građanski rat, kako bismo se onda organizirali? Ili ne možemo ni k***** mrdnut u pravom smjeru bez Amerikanca koji će diktirat duljinu, brzinu i pravac?

Mislim si ja jučer, dok sam promatrao iz svog unajmljenog stana na 18. katu kolonu od cca 55 vozila, što većih, što još većih, kako plazi prema Westinu, koliko li je samo novca potrošeno na to silno osiguranje, pa onda na večere, protokol, školjocanje fotoaparatima, goriva za tu karavanu snobizma.... Vjerujem da su Amerikanci za ovaj posjet potrošili love u iznosu našeg godišnjeg državnog proračuna. A njih baš briga jer imaju još pedest puta toliko...

No uglavnom su mediji sretni, da ne spominjem Vladu, što navodno prosvjed protiv NJEGOVA dolaska nije uspio... Sljedećih deset dana slušat ćemo Sanadera kako, jedva susprežući grohotan cvilež od smijeha, suptilno vrijeđa sve one koji su se usudili izreći svoje nezadovoljstvo, govoreći da uopće nema efekta prosvjedovati protiv NATO-a ili ne znam čega. Što će nam referendum? Oni koji su dali svoj glas za HDZ automatski su glasali DA za sve one odluke koje će HDZ ubuduće donijeti. Moj narode, ko nas išta pita, oni znaju bolje od nas, oni razmišljaju za nas, oni troše novce umjesto nas... A ti, moj narode, i dalje sjedi kao bezglava guska na božićnom stolu i čekaj da te se pojede... Ja nisam glasao ni za koga jer nisam imao vremena otići u Dbk, a prekasno sam saznao da se moje „pravo“ može prenijeti u Zagreb. Ali i da jesam, to ne bi bio HDZ... Pogotovo ne SDP. Bila bi neka malena stranka s tradicionalno-konzervativnim pristupom.

No dobro... Uistinu ću se izbljuvat ako nastavim s ovim, inače nemam običaj pretresati političke teme toliko detaljno. Sanader upravo počinje... Kaže da živimo u zemlji gdje su svi ravnopravni, gdje svi imaju jednake šanse i gdje smo svi slobodni... I kaže da je Amerika za to zaslužna u velikoj mjeri, kao pružali su nam potporu i prijateljstvo... DIJELIMO ISTE VIZIJE??? Prava naroda i pojedinaca? Tko je do nekidan maltretirao crnce??? I onda spominje Domovinski rat... Ništa ne može proći bez Domovinskog rata, a danas služi čisto za podizanje bijesa kod mase... Spominje NATO. Kaže da nam je to najvažniji cilj, zajedno s EU. Možda njemu. Naši građani vide u ovoj pozivnici uspjeh, uspjeh u onome za što su se branitelji borili... Baš... Hrvatska se vraća kući, kaže... Ja sam sve do sad bio doma, ne znam za njega. Ako mu se ne sviđa, nek emigrira. Sad spominje 11.9. „Ugroza“. Koja je to riječ? Sanaderu, okani se ćorava posla...

Pratim i dalje njegov govor... Opet spominje ugrozu. Spominje novi međunarodni poredak... Aha... Dakle u tom zecu leži grm... Mogao je biti malo manje suptilan... Pate naši susjedi... Jadni. KOJA DEMOKRACIJA, čovječe, daj se probudi!!! Demokracija bi bila raspisivanje referenduma bez ucjene od 400.000 potpisa! Ljudi plješću makedonskom i albanskom predsjeniku... Matere ti. Oni su naši prijatelji i mi se zauzimam za makedonsko pristupanje NATO-u... Hahaha, pa mi ne možemo ni cipele sami svezati, kamoli nešto učiniti. Kosovo spominje. Kaže da imaju pravo na slobodu i bla, bla... Sutra nas Srbi napadaju, to je gotova stvar... Spominje i Srbiju. Kaže, ČAK i oni imaju pravo na tamo nešto... hehehe, prva sarkastična od njega :)

AMERIKA ulaže u trajni mir i stabilnost???? Sanaderu jel ti živiš na Zemlji ili u p**** materinoj??? Opet mu se zahvaljuje, sad na engleskom... A narod plješće li ga plješće, ne znajući da plješće svojoj omči... A evo nam sda i Busha... To moram čuti... Do sada se smješkao kao da ima bananu u šupku...

„Dobruo Joutrou!“, reče idiot. Narod crče od smijeha... Cijene našu ulogu u ostvarenju slobode čovječanstva... KOJE SU TO FLOSKULE!!!!??? Kako li ga seru! Spominje Boga i naše jedinstvo u dubokoj vjeri u Njega. Ljepoto moja američka, da ti je vjera toliko duboka, prestao bi zajebavat čitav svijet u ime viših ciljeva... Sad nam se uvlači u šupak govoreći kako smo najljepša zemlja na svijetu... Mogao bi malo manje očito kupovati naše simpatije... Kao, dive nam se ustrajnosti i hrabrosti... MI NEMAMO HRABROSTI REĆI SLOVENIJI odjebite od nas i našeg ZERP-a, NEGO SPUŠTAMO HLAČE I PITAMO KOLIKO DUBOKO!!!!! SEEEEREEEEEEEŠ, Bushu..... Kune se da će NATO stajati uz nas i da nam nitko neće našu slobodu opet uzeti... Gdje ste bili kada smo molili za pomoć? Što nismo uplatili milijarde dolara u vašu blagajnu pa nismo zaslužili slobodu? Dakle, slobodu sada moramo kupovati? U ovom „produhovljenom“, „mirnom“ i „demokratskom“ svijetu? Takva vremena su prošla, dragi moj idiote... Barem su trebala proći, I stand corrected...

I moraju li baš pljeskati na svaku drugu njegovu riječ? Ovaj govor će potrajati do prekosutra... I on se nada da će Srbija pronaći svoje mjesto u Europi. Ma blago njemu. Zna li uopće gdje je Srbija? Zna li uopće gdje sada stoji??? Zna li da se na tom mjestu „od stoljeća 7.“ živi i razvija, ne od neke 1777. Amerika ima OBRAZA diktirati drugima kako da žive, a stara je čitavih 300 godina? Vaaaau! Nastala na temelju vjerskih revolucionarista i kriminalaca koje su slali tamo iz Engleske... Divne li nacije koja će se brinuti za mir u svijetu... Tko im daje za pravo da se proglase Sentinelima našeg planeta??? Zašto ne brinu za okoliš? Neće imati ŠTO i KOGA čuvati ako se ne pobrinu za svoj CO2... Da...

NE da mi se više slušati... Prevoditelj je zaboravio što je Bush rekao. Neš ti profesionalizma. Sanader užasno izgleda.... Izgleda kao Ork i to ona najgora vrsta... Dosta mi je... Jadna naša Hrvatska... Jedino što ću podnijeti ako uđemo u EU su njihove mjere za zaštitu okoliša... Priroda nam ništa nije skrivila, jednoj šumi je sasvim svejedno živi li u EU ili u ostatku, baš ju briga u kojem je savezu i u kojem je dijelu svijeta.... Bitno joj je da raste. Bush nam sad kaže da u ovom povijesnom trenutku imamo kritičnu ulogu... Jooooj, ma daj... Idi doma... Molim te, povraća mi se od ovog lažnog tapšanja po ramenima... Spominje crkvu sv. Marka. Spominje bivšeg pokojnog papu... Kaže da su njegove molitve uslišane... Priznaju li metodisti uopće papu? JOOOOJ, prevoditelj je opet zaboravio.... Bush ga je pretekao i nastavio dalje... Netko će ostat bez posla... Evo, završio je, Bogu hvala.... Sanader ga odvlači s pozornice.... Sad je u masi svijeta... Mislim da će izać mrtav iz nje... Hahaha... Možda kao invalid... Ipak bi bila šteta da se tolike sigurnosne mjere ne testiraju...

No dobro... Finula Mare zavjet, gotova šarada... Uskoro ide doma, daleko mu kuća, ne vidili ga više... Evo, upravo šlata neku curu u narodnoj nošnji. I još jednu... A onaj tip koji mu je stavio ruku na rame je skoro svršio od uzbuđenja... Kladim se da je više nikad neće oprat. Kaže reporter na RTL-u: „Zamolio je Boga da blagoslovi Hrvatsku.“ Što, poslo mu je faks ili ultimatum? Ma gadi mi se ova naša televizija, sve televizije... MOLIM???? Donijeli su govornicu iz Amerike? Molim? Joooj, bolje da prestane ovo gledat, objesit ću se od muke... HEHEHE, jedine koje su imale muda prozborit su kumice na pjaci!!! Tako treba, babe, samo dajte!! Dajte mu otrovnu jabučicu...

Odlazak planiran u ranim poslijepodnevnim satima... Čim čim prije, tim tim bolje...

UPDATE:

Zašto me nitko nije ispravio??? Tri posvojna pridjeva izvedena iz osobnih imena sam napisao velikim slovom i nitko nije reagirao??? Ja se mogu opravdati bijesom dok sam slušao ove nebuloze, koje je vaše opravdanje??? :)))

- 11:23 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (4) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>