Učahurena stvarnost

26.05.2007., subota

Something perfectly out of the unordinary...



Kuham se.... Strahotno... Nemam klimu... Znam, sada će te mi reći kako ni neandertalci nisu imali razne Panasonice ili Midee koji su ih hladili (jel to uopće netko htio reć?) i da ću preživjeti ali znate što? Jbe se meni za njih, meni je vruće sada, a ne njima.... ! No, tješim se pomišlju koja i nije tako tješljiva., a to je da ono najgore još nije ni došlo...

Probudio sam se prije pola sata i tek sada shvatio da nije 11 i po nego 10 i po. Bogu hvala, kupio sam si sat vremena ljenčarenja.... I gladovanja... Naime, opet sam broke... Odavno već... Što ćete, pojeo sve pare... I ne, nisam išao u najmondenije restorane po Zagrebu, kako si sada mislite, ne.... Jeo sam K plus sir, pio Standard mlijeko i jeo Standard čokoladu od 2 i po kune (čitaj. otrov, veoma ukusan otrov:)) I nema love... Shodno tome, jučer sam jeo samo jednom, u deset ujutro na brzoj liniji u SC-u... I koji keksić domaćice sinoć, ako se ti uopće može računati pod hranjive sastojke... Jedino se mogu nadroksat saharozom.... Da.... Neću niti danas ništa jesti, nemam što... Mislim, imam ja još nekih 60 kn na računu ali moram živjeti do 10. lipnja s time i ne smijem si sada priuštiti luksuz hrane... I nemojte misliti da ovo pištem jer potajno želim da mi šaljete paštete i konzerve mesnog doručka... To upravo sada radi moja mama...

No... Zaboravimo na tren da mi crijeva pjevaju kantatu za dvanaesnik i čir na njemu i recimo samo da se pripremam (psihički) za nadolazeće štrebanje... Jučer sam doživio neopisivu nepravdu na ekologiji praktikumu kada je asistent rekao da je kolokvij zadnji 21. lipnja! Natjerali smo ga da prođe profesoru i zamoli ga da se dogovorimo oko toga... A BIO JE DOGOVOR da ćemo se međusobno dogovorit i iznaći datum koji više-manje svima odgovara... Moš mislit, upravo sam se po stoti put uvjerio kako savršeno funkcionira demokracija u našem društvu! Znate kako? Onaj jbni štreberski turnus koji ima praktikum prvi u tjednu je rekao kako njima savršeno odgovara taj dan jer ih poslije straaaaaaašno muče ispiti, straaaaaaašno.... TO su napravile, Matea, Matea i Matea, siguran sam u to, iako nemam apsolutno nikakvih dokaza... Proklete bile! Naravno da njima tad odgovara kad su nadobudne budale! A što je, drage triple M, s još 60 ljudi kojima to NE ODGOVARA? Jbe se vama za nas, jel da? Ma divno i krasno: 18. je antomija, 19. je anorganska na koju MORAM, 20. bi trebala biti organska na koju nema šanse da stignem i onda još 21. EKOLOGIJA, kolokvij koji moram proći ako se želim riješiti ispita! Ma nek se gone u tri lijepe, čiste... Krave... Sljedeći put kad dobijem priliku (ako ikad) prvi nešto reći, napravit ću tako da štima meni i jbe mi se, vidim da nema poštenja i kolegijalnosti....

No dobro... A sada jedna vijest za sve moje režižile fanove ovijeh gluposti koje tu nastaju pod krinkom „uradim ja to za pola sata“... Naime, jučer sam sjeo, jer Ulfuz dipli kada će nastavak, i napisao koncept jer moram sam sebi objasniti veze među likovima i događajima... I znate što? Samog koncepta, dakle kosturčića, ima 5 vodoravno postavljenih stranica u Wordu! Sve je to jedan ogroman prolog... I motivi su veoma djetinjasti ali ako ubacim malo sarkazma, postane opravdano djetinjasti... Zbilja, čisti šund za široke narodne mase... I onda sam shvatio da neću više objavljivati nikakve nastave nego ću to razvijati u osami svoje sobe... Moram napravit barem jedno poglavlje koje objašnjava uzroke njihove smrt.... I imam razvijen zaplet i razloge zbog kojih do njega dolazi ali ne znam kako ga iznijeti jer nemam iskustva u pisanju takvih stvari... Gledam J.K. Rowling i Philipa Pullmana (trilogija „Njegove tamne tvar“) jer su mi oni uzori, ženska zbog stila pisanja, a Pullman zbog drukčijeg pogleda na Crkvu, Nebo i ono ostalo... Stoga, meni se radnja sviđa, malo neortodoksni pogled na onaj drugi svijet... Meni je jasno zašto se neke stvari događaju, imam zapisano u konceptu, ali ne znam kako objasniti čitatelju? Pretpostavljam postupno kroz ranju objašnjavati ali to je ogroman posao koji zahtijeva planiranje, prave trenutke i sl... Imam posla ali nemam vremena... Htio bi da ovo ispadne lijepo pa ćete dobiti verzije na mail vjerojatno tek kada diplomiram :) ali što ćete.... :)))))

I tako to... Idem sada opet počistiti dnevni boravak jer danas imam gosta jednog.. Bivši instruktor vožnje, prijatelj tatin, tu je u Zg i volontirao je odnijeti svu zimsku robu moju u Dbk kako mi ne bi smetala... Trebao je jučer doći ali nije... JA sve usisao tamo. Jedan cimer vječito ždere čipsove tamo i namrvi ko manijak ali nikad ne makne to iza sebe... Jučer sam usisao komade čipsa veličine Texasa... oprao prozore, sterilizirao čitavu kuhinju, frižider, špaher i napu... Danas nađem opet oko kauča ostatke onih tikvinih koštica na sve strane... Za krac sam čistio, sad moram opet! Što ne može nešto čisto ostat JEDAN DAN??? Bi li ga ubilo da se sagne i pomete jbni svinjac!!!??? Ma... Jedva čekam kad ću se odselit, planiram živjeti sam, to mi je tata i rekao da mi je najbolje... Možda ću i dalje kukati za društvom ali društvo će barem moći doći kod mene i prespavati i boravit ću u ČISTOĆI (ne u tvrtki nego u imenici koja opisuje stanje moga stana:). Eto tako... Idem dakle... Pusek....

- 10:56 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (16) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>