Učahurena stvarnost

03.02.2007., subota

Call me Oprah, call me dark sugar...

Ah, blažena subota kad ne moram radit apsolutno ništa što involvira ikakav mentalni napor... Doduše, danas sam već morao koristit mozak kad sam išao u grad da jebem mater VIP-u i svima njima zajedno ali to je kratko trajalo...

Naime, kao što neki znate, spajam se na internet preko one šupkove connect kartice. I to je sve super, ok, vamo tamo ali postoji just maleni problemičak... JEBENA KARTICA NE RADI!!!! Tj. radi ali samo kad se njoj to da. Inače se komp. non stop pali gasi sam, puca veza, kartici puca racku za to, meni kosa manično ispada... I ja se danas pokupim u grad, uzeo sve sa sobom... Došo tamo u jebeni vip centar, izrodio dvije generacije sinova i kćeri dok sam došo na red... I pita mene neki dražesni student koji tamo radi koji je moj problem. Ja ga gledam i pitam se jel se on to zajebava ili što? Čuj, koji je moj problem. Što izgledam tako abnoxious rano ujutro? No, ja se smirio i objasnio mulcu u čemu je stvar. Da vas sad ne pilam tehničkim stvarima, mi samo sjeli i upalili kompjuter i pročačko on po njemu malo. A lijepo sam mu reko da neće ništa nać sad, da treba buljit i čekat kad će se kvar pokazat... A on ništa. I onda nakon sto godina samoće, on "sam" shvati da se ništa neće dogodit. Ma good for you.

I onda on zove svog nadređenog. Dođe neki mandrilo otamo iza zavjese i pita me što mi je. Opet to pitanje! Jebalo ih "što mi je", nije meni ništa nego vašoj isfukanoj kartici! I onda konju sve ponovo objašnjavah, on me uopće ne sluša nego priča s nekim đedicom tamo. Đed star ko Biblija, nosi neki još stariji laptop i miša s Noine arke i onda se čudi što mu to "nešto šteka". Ma nemreš bilivit! I reče meni mandrilo neka nosim kompjuter na servis jer kartici nije ništa. Meni došlo da ga stjeram u tri strinina šupka ali nisam. Samo sam mu rekao da kompjuteru nije ništa i da kako može bit siguran da kartici nije ništa kad je nije ni uzeo u ruke. On se onda namrgodi, opsuje mi u sebi babu i reče mi da "ugovorim sastanak" s tehničkom podrškom. Jer moram imat "zakazano". Jebote, kao da na presađivanje mesencephalona idem, a ne u VIP-a na jebadu...

Anyhow, odjebaše me fino i u rukavicama. I došo ja doma, ubacio neki racku u kljun da se ne srušim od gladi i sad čekam da me dragi nazove i kaže mi kad točno da dođem do Cibone kako bi prisustvovo njihovoj probi. Tome se veselim, indeed. Malo veselja nakon ovih vražjih kolokvija...

Eto, u iščekivanju poziva, I`m staring at the phone. I slušam taj vražji Dream Theater, pokušavam shvatit zašto je Miškec zaljubljen u taj bend. Meni su to sve ok pjesme, ništa posebno. Njemu je to zapis života. Valjda će i mene epifanija puknut pa ću shvatit poantu. Bumo vidli...

A vi moje ljepote, uspavane, kada ćete se trgnut malo? Ok, Helga je već dala sebi oduška, recimo. A vi ostali? Boleslava, taj presing koji doživljavaš bi trebao katalizirat proljev osjećaja i frustracija! MICA!!! Tvoj blog se pretvara u carstvo paučine! TAPIR!!!! Tvoj blog je poginuo još u šestom mjesecu!! Dajte ljudi, meni je ovo najlakši način komunikacije s vama, nemojte bit tako truli! Uvijek se nađe po ure za post, samo da vam se da, Trgnite se inače ću vam poslat GMO E.coli da vam napravi proljev. Imamo ih na molekularnoj biologiji i izrazito su opasne za okoliš jer su rezistentne na antibiotike! Aha, vidiš, ni al kaida mi nije ravna! Wake up, jebemu!!!

A i vi novi isto nekako cotavo to pišete ali bolje išta nego ništa. E, da, mobitel je baš zazvonio bio, my precious mi je javio večeras u osam. Tako da imam randevu tonight! Idem se počet spremat ;)))

P.S. ja vama sličim na nekog tv psihologa ili što? Zašto mi svi dolaze s ljubavnim problemima i traže savjete kad znaju da vodim aseksualni i deloverizirani život od rođenja? Mislim, meni je drago što mi se ljudi povjeravaju ali znate da ne možete od mene dobit konkretan savjet! No, samo vi meni kukajte, ako ništa drugo barem znam slušat. A ponekad i to pomaže, kad imaš nekoga tko će te saslušat. Jel da?

- 14:40 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (8) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>