Učahurena stvarnost

02.11.2006., četvrtak

HALLOWEEN

Eh, teško li je zadovoljavat široku narodnu masu... Danas bješe Noć vještica, ono što se u nas tek probija, a ono s čime Ameri imaju problema već odavno. Neka, meni ne smeta, nek se narod veseli! I ja se sjetih tako mojih raščupanih vještičica doma i pošaljem im poruke i imam što otkrit... ONE SE ZABAVLJAJU!!!! Jedna vještica u kazalištu, sjedi pet metara dalje od Ljubljane i ima pogled na umobolnu psihu sociopata zarobljenog u tijelu dobroćudne (?) profesorice. Ostale moje kokoši sjede u kinu i gledaju „Crnu Daliju“, kuš bolje od toga za Noć vještica. Jedini odgovor vrijedan prave vještice došao mi je iz Rijeke kada mi je Ficula odgovorila da će me raščerečit čim me uhvati! E to je pravi vještičji odgovor!

I tako, dok se moje vještice zabavljaju svaka na svoj gnjusobni način, ovaj pretili ljuskavi Merlin razmišlja kojom zgodnom čarolijom zapaliti „Opću zoologiju“. Zatim mora smisliti neku novu za potpaljivanje „Opće kemije“. Mislim da ću za obje iskoristiti „Ignis Satanae“, čini mi se prikladno. Jedino mi nedostaje čarobni štap, na popravku je jer sam zadnji put nehotice sjeo na njega dok sam si čarolijom „Clunem Dextram Augeo!“ pokušao povećati desni guz tako da bude jednake veličine kao na mome čarobnjačkom idolu, Nevenusu Ciganovićorumu. Čak sam i primio ukor od dotičnog velečarobnjaka jer nisam zvao Čarosudnu komisiju za povećavanje Clunisa (iliti guza, možete misliti što bi Rimljani rekli na onog „zgodnog“ glumca Clooneyja??). Sada moram čekati dok mi stigne novi štap i dok mi ne isteče ukor koji se sastoji od veoma jedinstvene kazne: čarolijom „Labia Reducio!“ usne su mi smanjenje na veličinu bebinih i takav moram hodati dok mi se Ciganovićorum ruga cijelo vrijeme! Ajme koja sramota, ne znam kako ću preživjeti!

Danas su opet sve metle za masovni prijevoz krastavih vještičetina i ljuskavih čarobnjaka bile u kvaru. Naime, neku je vješticu puklo njeno gnjilo trodijelno srce dok je zajedno s ostalima jahala na novoj Bandićevoj metli negdje u Draškovićevoj. Rezultat je bio taj da je cijeli metlovni promet do trga iz smjera Dubrave bio obustavljen, sve dok na vještici nije primjenjena čarolija „Cordem Amputo!“ Nakon što su joj odstranili srce, vještica je živnula i promet se normalizirao. Naravno da ja nisam htio čekati da se Nečastivi ne smiluje nama jadnima na ostalim metlama pa sam odlepršao na 17-icu koristeći čaroliju „Porcus volans!“. Tako sam i stigao na faks i pronašao Glavnu Gusku koja mi je vratila pergament s vježbama iz seciranja odvratnih magičnih stvorenja. Sve je u redu, samo sam zabrljao na crtežu dvoglave oštrozube morske spužve, nacrtao sam očnjake deset metara prekratke. Ali sve se to da popraviti, pogotovo ako znate inkantaciju „Occide Anserem Cardinalem!“ Ubijete Glavnu Gusku i riješite problem, nema gubljenja vremena na popravak crteža.

Nakon toga sam s krastavom prijateljicom Ifkom, njenom jednako krastavom frendicom Shvatio-Sam te s ljuskavim frendom Nefenom, odletio metlovozom do televizije, pokušali smo se prijavit za posao pljeskača kada vještici u facu eksplodira kotao pun napitka za brzi rast bradavica (mliječnih). Na kraju smo odustali od posla, za pet cjelodnevnih snimanja dobije se samo 130 štakorovih slezena, a to je premalo za naše dragocjeno vrijeme. Gnjevni jer je tip na televiziji bio ljubazan preko svake mjere, skupili smo svu snagu i učetvero izveli „Decapito Hominem!“ Nakon što smo ga riješili perutave glave, otputili smo se u WC iliti Wještičji Centar te objedovali svježu bakicu koja je netom umrla na stolu, neki su jeli samo bubrege ali najveća navalija je bila upravo na spolne organe, kažu da su oni, u kombinaciji s inkantacijom „Vaginam Profer!“ prava ubojita sila, toliko ti se proširi da možeš primit mlažnjak! Čarobnjaci ne smiju koristiti tu čaroliju jer im se nema što proširiti pa se obično dogodi da im otpadne i ono malo što im visi. Ali vještice su se upravo borile za taj detaljčić!

Nakon toga svega razišli smo se jer je svatko imao svoga posla. Ja sam se otputio na stanicu i čekao metlu br. 12 koja se nije pojavila punih pola sata! Čak sam pokušao i čarolijom „Occulum iacio“ prebaciti svoje oči preko Westin hotela da vidim što je zadržalo metlovoz ali nisam ništa uspio vidjeti, već je toliko očiju letilo zrakom jer su svi gledali gdje je metlovoz pa su se mogli vidjeti samo tuđi očni živci! Pomiren sa Fatumom, čekao sam strpljivo, skuhao si napitak za superbrzi rast gljivica na nogama, pojeo par živih gnomova te prešao nekoliko dječice za svoj mali hominarij. Kada se metlovoz konačno pojavio, zajahao sam i hibernirao dok nisam stigao u Vražju Dubravu. Srećom kod kuće nije bilo cimera pa sam se mogao nesmetano presvući u svoj normalni izgled. Samo, zaboravih navući zavjesu, pa kad su mnogobrojne glave počele navirati, srce je izdalo jadnu susjedu! Neuznemiren tuđom nesrećom, pokupio sam svih 46 glava u veliku punđu i odlučio napisati ovaj kratki pregled današnjeg Dana vještica. Ali tek sad počinje ono pravo, cijela rulja s faksa se skuplja na trgu, idu cugat. Čini mi se da je netko spominjao eksperimentalnu čaroliju „Sangvinem In Aethanolum Muto!“. Meni se ne mijenja svoju krv u etanol pa neću nigdje ići. Možda kad bi moj ljuskavi frend Štakorko išao pa da zajedničkom inkantacijom „Temptatores Secamus“ sasiječemo sve napasnike i spasimo čast... Ali on ima posla sa svojom krastavijom polovicom pa ga neću uznemiravat...

Eto, do slijedećeg javljanja ostajte krastavi, ljuskavi i odvratni!

- 14:52 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (14) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>