Učahurena stvarnost

01.04.2006., subota

Fish & The Tower of Lust

Prvi miš na Marsu Danas sam nešto sretan. Ptice pjevaju, mačke se jebu iako nije veljača, Sunce sija.... Koja idila! Još kad je ne bi kvarila spoznaja o nepročitanoj lektiri i flešforvard, u budućnost..... ja, pogrbljen nad knjigom....., nedjelja je, 23:59......, pišem (točnije prepisujem odnekle) sadržaj....., oči mi se sklapaju....., vidim..... samo...... topa......, zzzzzzzzzzzzz.............
No dobro, sad kad znam što me čeka, mogu se (ne)pripremit.

Budući da je Staljin spomenula turiste, imam i ja bliskih susreta! Danas je, naime, par njih umalo zagnojilo dok su pretrčavali magistralu kako bi “uslikali” naš prelijepi Grad. Poslije, grupa vrlo siromašnih Šiptara prohujala je Getroom, napuhanih jaketa, dok je moja malenkost pokušala nać neki šampon od kojeg će mi konačno prestat ispadat kosa. Rezultat: security ganja Šiptare, meni kosa i dalje ispada!
Inače, danas se obavljaju velike pripreme u mojoj jazbini. Prazne se crijeva (kako ljudska tako i riblja) i posti se jer se sutra ide u babe i bacaju se tusti širuni na gradele! Ne mogu dočekat! Nisam jeo pošteni bokun ribe još od Napoleona! U tu svrhu danas dolazi rodica da pomogne Matris Familias obescrijevit 4 kila širuna i 2 kila srđela. Onda će ostat i spavat (rodica, ne srđele). I sutra ćemo se taaaako nažderat da će nas trebat nosit do hitne na ispumpavanje. Neka, bio bi i red više.

Inače, nemam ništa pametno za reć. Čekam ko luda Mare da se Patris Familias realizira kredit jer to znači da ću konačno dobit laptop koji, btw, dobivam jer najesen idem na faks. Činjenicu da možda i ne upišem faks moj Pater jednostavno ne želi probavit. Baš me briga, glavno da laptop stigne. Oni koji me poznaju malo dublje znaju da sam po prirodi nepodnošljivo nestrpljiv i najradije bi hiberniro do dana kada to čudo stigne u kuću. Ionako mi je skočio tlak kad mi je Pater reko da kredit neće stić za 3-4 dana nego 10-11! Zamisli koja odgoda za tako staloženo i strpljivo dijete poput mene!! Jezivo! Ko će čekat toliko? Lako da ne moram ić u školu. To mi je najgore. Osim što je sama po sebi ko turpija u guzici, ovako će mi škola još produljit agoniju! Neću o tome uopće razmišljat! Možda sad usnem i probudim se za 12 dana, pokraj laptopa! Daj Bože. Zamo da znate, taj kredit nije samo za kompjuter, ne ne. Pater inače kupuje grobnicu za familias omnem pa je uzeo malo ekstra da kupi i laptop. Zamisli kad ga u banci pitaju čemu će mu kredit. “Za grob i laptop!” Dat će mu pare džabe, sigurno.

BTW, Staljine, nemoj da ja ugovorim tebi seansu s Neukrotivim Batom Požude, na Tornju Ljubavi, zajedno s Mudokašom dok Bush gleda i igra se Jostickom! Ne bi ti bilo svejedno. Znaš da sam ja imo pogled iz front seat na Mudokašu, dlakama i oblinama (da ne kažem glavom i bradom)! Nije se s time za zezat. Nikad ne znaš ko sluša.

I primjećujem da nikoga ne zanima kako moja glava? E pa fino je, eeg je nakon pola sata namještanja elektroda konačno našo moj mozak i ustvrdio da ga imam, što je dobar početak. Zatim me uhvatilo manijakalno smijanje kad je počelo bljeskat svijetlo i sjetio sam se Staljina. To će vjerojatno očitat ko napad epilepsije. Poslije me sestra morala budit jer sam skoro zaspo.
Prije toga sam vadio krv da konačno saznam koja sam krvna grupa. Časna me pitala jel to za pomorsku knjižicu i ja sam reko da jest. Bezočno sam lago časnoj! Idem u stoti kruk pakla (grade ga samo za mene)! I moro sam provjerit kako žilice na očnom živcu. To je radio jedan doktor koji inače šeta po medarevu s cigarm u šaci! Nakon što je izdahto deset kila duhana i katrana u moje oko, čudio se zašto mi je oko cijelo crveno i suzi. Kako neće kad da je napušio svojim dahom!! Ljudi, nemojte ić u bolnicu ako ne morate! Moja Mater se na mene non stop dere što se ne znam gurat. Ja nisam takav. Ali, nakon što su me pregazile dvije, inače jako spore, babe, odbacio sam masku dobrote, stao nekoj babi na bolesnu nogu i uguro se prije nje. Čuo sam je gdje mi proklinje familiju dok je stavljala oblog na nogu.....

Moram stat, stiže rodica, gutting of the fish is about to start. Ja inače ne mogu podnijet smrad sirove ribe ali neki me đavo ćera da stojim tamo i rigam. Ko mazohist (uvrnutiji nego inače)

- 11:33 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (18) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>