Jazzzlo

četvrtak, 22.09.2011.

Blog o stalnom objašnjavanju i ponavljanju jedno te istih stvari

Kako ne razumiješ? Kako ti nije jasno? Koliko puta moram ponoviti istu stvar? Ti mene uopće ne poznaješ/razumiješ... Kako misliš, nije ti jasno?! Jesi li ti na ušima sjedio/sjedila? Nakon svih ovih godina ti mene to pitaš/ ti meni kažeš tako nešto? A mi se od jučer znamo? ....
Pijem kavu bez mlijeka. Od veljače 1996. godine. Kavu pijem od prosinca 1995. Pamtim tako neke nevažne stvari, neke detalje koji nikomu ništa ne znače osim meni. Ali eto, pijem kavu bez mlijeka. Uglavnom bez ikakva šećera ili s vrlo malo šećera, no to za ovu štoriju nije važno. Većina osoba s kojima pijem kavu je u moj život ušla nakon te veljače '96, što će reći da su me upoznali kao osobu koja pije kavu bez. Koja prije ili kasnije jasno da do znanja da joj je mlijeko u kavi najstrašnija odvratnoća koja šalicu punu kave može zadesiti, a u zadnje vrijeme i vrlo neugodna stvar ako greškom završi u mom spaljenom želucu. Čak je i Supermenica o mojoj novoj ovisnosti saznala u onoj fazi kad je mlijeko netragom nestalo iz moje kave. I kakve to veze ima s bilo čim? More kava s mlijekom. Ono, manji ocean. Ni ne pitaju, samo natoče do vrha. "od kad ti piješ kavu bez?!" "oduvijek" "ma nisi" "ma jesam" "jesi li sigurna?"
Sigurna sam.
Da sam barem u sve u životu sigurna kao u taj nevažan detalj...
Iako proizvedem tisuće riječi u jednom danu (osim vikendom jer nekad i ja moram odmarati), pozorno slušam kad mi netko nešto priča/govori/priopćuje/glasno govori. Nisam pretjerano sposobna raditi trijažu, da ne kažem selekciju, svega što čujem pa najčešće pamtim i što treba i što ne treba. Ali slušam. Upamtim kad netko kaže da pije kavu bez mlijeka ili da je alergičan na gljive. Upamtim i kad netko samo uzgred spomene kako mu je sunce na koži velika muka. Ozbiljne ispovijedi da i ne spominjem. I onda hodam naokolo s viškom podataka na hardu. Koji su najčešće beskorisne informacije za praktično življenje. Osim što ponekad mogu prištedjeti vrijeme kod kuhanja kave ili naručivanja hrane za gledanje utakmice. Korisne su kao inspiracija za blogove, to se mora priznati. U svakom slučaju, slušam i neselektivno pamtim. Trudim se ne podrazumijevati i ne pretpostavljati, iako mi se zalomi. Kako hrpice vremena provodim vazda s istim ljudima u stanju sam predvidjeti njihovu reakciju na određeni podražaj. Volim onda praviti cirkus oko toga i proglašavati se vidovitom. A samo pozorno slušam i promatram. Predvidljivi smo. Svi smo beskrajno predvidljivi. Uglavnom me to veseli jer nema (ne)ugodnih iznenađenja.
Valjda zato, zbog prečestog promatranja života iz vlastitih cipela, uvijek očekujem previše ili posve nemoguće. Kao u lošim komentarima sportskih srazova: budimo realni - očekujmo nemoguće. Ja očekujem da neke stavove ne moram iscrpno elaborirati svaki, ali baš svaki put kad ih usputno spomenem. Bilo bi ugodno znati da ne moram baš svaki put iznova pričati zašto nešto ne želim. Mala je šansa da sam se jednog jutra iznenada probudila kao sasvim drukčija osoba. Osoba koja, na primjer, grli sve i svakoga ili neka koja uživa nositi bež krpice. Očekujem da ljudi s kojima godinama pijem kavu upamte da pijem kavu bez. Ili barem pitaju prije nego krenu u akciju.


22.09.2011. u 19:08 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre