Jazzzlo

ponedjeljak, 30.05.2011.

Skupljanje snage, salveta i sličica Životinjsko carstvo

Malo sam putovala. Malo sam se vratila na početnu točku. Danas me je u sandučiću dočekala neka obavijest sa suda, Općinskog. Nešto su mi pokušali uručiti dok sam bila na poslu. Tako da se u različitim oblicima vraćam na početne točke. Imam se čemu vesliti do sutra. Razmišljati o tomu tko bi meni imao što pisati s Općinskog suda... Važno je imati o čemu razmišljati. Skupljati po malo svoje misli da se ne raspu ili ospu. Ili da, nedajbože, ostanem bez dovoljne količine misli kojima bih se mogla zaokupljati dok putujem kroz vlastiti život. Skupljam različite misli, ali u mojoj kolekciji ove sezone prevladavaju dva osnovna motiva - strah i bijes. Nisam odbjesnila svoje. Stalno mi se čini da je neprikladno u datoj situaciji. Odgađam od siječnja. Ovim tempom računam da bih mogla izventilirati prigodno na prvu godišnjicu. To će biti sasvim prikladno. Draga je Jasenka jednom rekla da je rak, po nekim mišljnjima, posljedica neodreagiranih snažnih emocija, kao što je bijes. Ja sam u tom slučaju naježila k'o veliki ljubičanstveni ježinac kakve smo godinama vadili iz mora u onoj uvali kod Drvenika. Moram provjeriti može li se to poništiti opakim smislom za humor u umjereno velikim količinama.
Imam kolekciju kupaćih kostima za ovu ljetnu sezonu. Svaki bolji od prethodnog. Premijerno sam prošetala jedan od njih netom prije kiše prije par dana. Bio je to odličan tajming. SPF 50 nije pomogao od sunčanog ranjavanja. Koža mi jauče i svrbi me, a i dalje sam bijela kao skuta. Život na kontinentu je napravio svoje, sunce više nije moj prijatelj. Ako je ikad i bilo, u što jako sumnjam. Iako, nekad sam mogla lijepo preplanuti i u debeloj hladovini, kartajući trešeta i remija. I pijući velike čaše limunade od pravog limuna. Život je tada bio uglavnom jeeeeiiiii!!!! i fijuuuuuuuuuu!!!! Vjerojatno je to preduvjet za dobru boju.
...
Pisanje s Općinskog je bilo bezazleno, ali ulazak u zgradu suda nije... Želudac se skupio od straha, a štitnjača počela galopirati kao na kvalifikacijama za Ascot. Bojim li se ja to zgrade?! Mislim, ja sam toliko puta u kratkom roku pohodila tu građevinu da sam uspostavila čisto prijateljski odnos sa portirom. Na izlasku me pozdravljao sa "Dođite nam opet!". Može li netko nekomu poželjeti nešto strašnije? Osim da me s tom istom rečenicom pozdravljaju na izlasku iz bolnice.

30.05.2011. u 18:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre