Jazzzlo

petak, 08.04.2011.

I popisivači su ljudi

Unaprijed se ispričavam najdražoj volonterki koja popisuje u nekoliko riječnih ulica u Osijeku. Sve izrečeno u nastavku nema nikakve veze s njom!
Daklem, popisalo me. Uhvatila me na prepad, iz mraka, trčeći za mnom koja sam netom izašla iz lifta natovarena staklenim bocama mineralne. Ona je bila kat ispod i posnimila me kako grabim na deveti kat. I počela neodređeno dozivati. There I was minding my own bussiness kad all of a sudden eto nje iza mojih leđa! Majke ti, brza je i dobro vidi u mraku! Ona bi me popisala. 'Ajde.
Da se zna: uopće me nije pitala ništa o uvjetima stanovanja, osim imam li klimu (jesam li rekla da moram kupiti klimu!!!) i kolika je površina kuhinje. Ja sam rekla da je veća nego je. Što se državu tiče kvadratura moje kuhinje? Bolje da konačno nađu način kako će precizno izračunati kvadraturu kruga, bez Pija. I nije me pitala za vodokotlić i tekuću vodu, a imala sam cijelu razrađenu priču o tomu. Kako je računalo bilo u pogonu, 'ladno me popisala kao potpuno informatički pismenu. Ja bih, metodom odokativne samoprocjene, rekla da sam u tom području prosječno pismena, ali u odnosu na prosječnog državljanina ove zemlje, natprosječno. I kako sad to? Ili jesi info. pismen ili nisi? Nema gradacije? Znači, i ekipa koju sam višekratno testirala kod primanja na posao, a koja je imala razne potvrde o završenim tečajevima za rad na računalu i nije bila u stanju formatirati karticu teksta, unijeti 10 brojeva u tablicu i odabrati ispravnu formulu u Excellu, znači i ta ekipa će u statistici biti meni ravna?! Izem ti sliku!!! Vjerski se ne želim izjasniti jer to nije briga države nego moja osobna. Kada i u koju crkvu ja idem is nobody's bussiness osim moj. Nadigla se obrva jer me izdaju Psalmi iz Novog zavjeta na polici u koju gleda. Veliki je problem iskrsnuo oko mog posla - od vremena "crveni i žuti vragovi" do danas nije predviđena kategorija za nas koji radimo...hmmmm... u nekom tamo neprofitnom sektoru, a koji nije ni udruga... N-da. Nije me pitala o plaći, ali me je pitala imam li stoke. O da, naravno! Imam uspomenu na takav kapitalan primjerak stoke da bi Vam trebao čitav jedan novi list papira moja gospođice. Živite od plaće? Ne, živim od uspomena i prane. Oduvijek živite u Osijeku jel da? Ne. Gdje sam živjela prije? U Metkoviću. A joooj.. To je u Bosni jel da? Znate li slučajno koja je to općina? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To Vam je malo niže od općine Jajce. Mjesto rođenja? Middle Swan. A to je neka strana država. Ma ne, Srednji Labudovići su to selo malo niže od općine Jajce, ali ih seljeni tradicionalno zovu Middle Swan. (kruži priča kako su nam popisivačke snage u Osk mahom nezaposlene visokoobrazovane osobe. Živo svjedočim tomu.) Bračno stanje? Razvedena. Znači "nije obitelj"!!!! Lepa, ja imam obitelj, poveliku. Ili ja samo živim u iluziji? Dražva mi ne priznaje obitelj? Moram sutra javiti Supermanima i ostalima da mi je jako žao, ali Država mi ih ne priznaje. Bilo je lijepo dok je trajalo, ali eto... Nije do mene, ja sam imala časnu namjeru priznati vas, ali bojim se da me Država želi samo za sebe.
Sad mi predstoji čekanje kazne zbog iznošenja netočnih podataka i dobitak na Bingu za kupovinu klime. Nikako ne bi bilo u redu da me i na idućem popisu stave u kategoriju "neklimatiziranih". Još ovako samu i bez obitelji, ali informatički pismenu i s bosanskim korijenima malo niže od Jajca.

08.04.2011. u 20:12 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre