Jazzzlo

petak, 01.04.2011.

Radna akcija - očistimo smeće jer se samo očistiti neće

Nova predstavnica stanara krenula je velikim koracima u pridobivanje naklonosti svojih birača. Nema labavo, u prvom mjesecu postavljena je horizontalna i vertikalna signalizacija po zgradi i organizirana radna akcija pražnjenja zajedničkih prostorija i šupa od svekolikog drloga prikupljanog valjda desetljećima. Danas smo izbacivali pred zgradu. Napunili smo tri parkirna mjesta do visine od cca 2 m. Vjerojatno smo mogli još, da su se svi uključili. Ovako, nas je 10-15 partijalo par sati u prašini i plijesnima neobično se zabavljajući. Muškarci su kavalirski odbijali prepustiti iznošenje bilo kakvog ozbiljnijeg komada rijetkim prisutnim ženama. Valjda im ni moja krhka figura nije ulijevala povjerenje, iako ja u karijeri imam nekoliko vrlo ozbiljnih radnih akcija u nogama/rukama/kralježnici. N-da. Gomile, bulumente, tsunami otpada raznih vrsta završio je na parkiralištu zgrade. Moj je doprinos bio relativno skroman, iako sam mislila da toga ima puno više. Valjda mentalnog smeća imam previše pa mi ovo stvarno izgleda gore nego jest.
Bacanje nepotrebnih/polupotrebnih stvari iz moje šupe je bilo neobično iskustvo. Svaka stvar koja se tamo nalazi(la) dio je moje nedavne prošlosti. One koju bih još uvijek najradije zaboravila, ali život jednostavno ne funkcionira na taj način. Dok sam izvlačila prastari metalni stol za terasu mislila sam o svim onim partijama remija i kanaste koje smo odigrali sjedeći oko njega. Stalak za suncobran. Izblijedjeli suncobran. Lonci za cvijeće a.k.a. pitari. Produžni kablovi za lampice kojih više nema. Sve je to bio sastavni dio opreme za tulume i druženja na krovnoj terasi. Koliko dobrih dana smo proveli na njoj... Onda smo jednostavno prestali. Doselili su se susjedi koji su okupirali drugi dio terase i mi smo se povukli, odustali od boravka na otvorenom s pogledom na krovove grada. Opremu za terasu smo spustili u šupu vjerujući kako ćemo ju jednom ponovno vratiti u funkciju, ali to se nije dogodilo. Sad je sve to prikladno izbačeno na ulicu, pretvoreno u smeće koje će komunalci idući tjedan odnijeti na neku veliku hrpu smeća izvan grada. Kao i kantice boja za zidove i ostatci gipsa i gleta koje smo ostavljali u šupi za možebitne popravke zidova. Često smo mijenjali boju zidova, svaki je barem 5 puta promijenio izgled. Onda smo i to u nekom trenutku prestali raditi jer nije bilo smisla trošiti energiju na prostor u kojemu nećemo ostati zauvijek. Nekoliko sam se puta pobunila radi toga, trebalo je popravljati, ali sam odustala sigurna u odluke onog-čije-se-ime-ne-spominje, koji zna bolje u kojem smjeru ide naš život. Tako se i dogodilo.
Sad kad je sve to bačeno nisam sigurna kako se osjećam. Gledajući što drugi izbacuju, čega se odriču i što im više ne treba, morala sam se zapitati kako se dovedemo u to stanje zatrpanosti, što nas tjera na čuvanje predmeta i sjećanja koji nam vjerojatno nikada više neće zatrebati? Moramo li za svaku vražiju stvar proći proces rezanja pupčane vrpce čak i kada dobar dio mozga zna da od te ljubavi neće biti ništa? Ili je sve to jednostavno neki suludi oblik samozaštite? Ako bacim odmah i ako odbacim sve što mi taj čas ne treba, odbacujem li zapravo i neku moguću verziju sebe? Neku koja ne bi tako lako odustala od terase bez obzira na znatiželjne susjedu i ne bi odustala od sadnje cvijeća u velike pitare samo zato što su dvije kolekcije biljaka tragično preminule. Neku koja ne bi odustajala od svoje glazbe jer previše voli svog životnog suputnika.
Sad kad je sve to bačeno, sjedim u svojoj novoj fotelji s cigaretom u ruci i sagledavam ovu verziju sebe koja se slaže zadnjih 4 mjeseca. Jedno je sigurno: u šupi sad ima dovoljno mjesta za nove polu-odbačene stvari koje će čuvati sve nove moguće verzije mene. Važno je zadržati mogućnost izbora i redovno bacati svoje smeće na za to predviđena mjesta. Samo se baciti neće.

01.04.2011. u 21:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre