Jazzzlo

petak, 28.01.2011.

You Are Entering The Twillight Zone (jok, nema malog Pattinsona ako to očekujete)

Ima li tko da čita ovaj blog stojeći? Molim lijepo, sjedite. Jeste? Hvala, to je bilo za vaše dobro. Dakle, as I write, onaj-čije-se-ime-ne-spominje sjedi na cca 2,5 m od mene. U istoj prostor-vrijeme dimenziji (de me sjetite da jednom napišem nešto o tom konceptu, užasno mi je zabavna ta tema). Gleda Breaking Bad (Hannah Solo, you are a saint!) nakon što je pročitao novine i popio kavu. E, da, za one koji nisu bili uživo uključeni u moj sveopći mentalno-momentalni rasap, isti se prijavio oko 14.00 danas (po lokalnom vremenu) da je na putu u provinciju i hoćemo li do McŽdreka pa doma!!!! Nakon prvotnog šoka, sedativa za prvu i drugu pomoć, stigla je i druga poruka koju moram prenijeti u izvornom obliku: "Ya-ha gnurlfriend, pa moram ti se očitovati na tužbu o_O. Mackie ili Drivie'". Onda sam ja nazvala. Ne, nemojte me pitati što sam očekivala čuti, zašto sam to napravila ili neko drugo razumno pitanje. Ovdje je razum rekao laku noć. Veli on meni sav vedar i veseo da stiže u 16,15, da je jako gladan i da možemo do Mc-a. Ja krenem o sastanku s mojim odvjetnikom, a on meni da no can do jer da on još nema odvjetnika. Ja krenem s "pa kad si mislio vidjeti se s odvjetnikom, svojim, imaš nekoga u planu", a on veli da neće to valjda meni reći. Ja krenem s "ne razumijem, mislio si prespavati u Osijeku do sutra ili...", a on veli da on ostaje dok se to ne riješi!!! ZVIZZZZZZZZZ! Nakon konzultacija i grupne podrške by Jeca, Tanja, Sanja, Pal, Ivana, odvjetnik (on nije bio podrška, da ne bi bilo zabune), odlučila sam biti dobra osoba i komunista. Našli smo se na busnom kolodvoru (ja stvarno nemam u životu nikakva razloga ne baciti nekoliko bombi na taj kolodvor, još od prvog dana kad sam doputovala u Osijek 1995. imam samo loše asocijacije na isti) i krenuli do Drivea. I kaže on meni, sav veseo "pe-tak, pe-tak!!! a ti ćeš biti k'o kuhana nogica? ili nešto kao ljuta?". Ja, osnažena Sanjinim komentarima, "Ne." I tu mi lik uđe u legendu izjavom "Ako imamo nekih problema, ne znači da moramo biti neveseli/čangrizavi/something". Kad sam nakon te izjave ostala stajati na nogama u svojim opakim čizmama, ništa me ne može urušiti! (iako, nikad ne reci nikad, nakon današnjeg dana...). I tako, mi do Drivea, nahranio se, došli u stan (tzv. predmetni stan), yours truly krenula spajati računalo s vanjskim diskom i sve nešto tehnički, pustila si neku glazbicu, on si napravio kavu (pitao i mene hoću li) i krenuo čitati novine. Sav se uključio u komentiranje moje playliste i krenuo davati savjete i preporuke za slične bendove, odkud mi taj i taj bend, kako hakirati Spotify i sl. I da otkad ja slušam indie?! Iznenađeno konstatirao kako mi se glazbeni ukus značajno popravio odkad imam Spotify (tada su svirali Angus&Julia Stone, ali neću ih se odreći samo zato što je to njemu dobra glazba, ne brinite)!!! Rekla sam da Spotify imam zadnjih 5 dana, Onda je sigurno Last.fm. Da. Prije toga sam bila u braku s tobom. Živjela u pećini i sakupljala bobice. Sad sam prosvijetlila k'o Teslina halogenka! Hvala Jadrana za Chapel Cllub, za to ni čuo nije pa se polomio tražeći po iPhone-u. Otkud to meni... Ipak mu nije nešto... Volimo Chapel Club!
I sad oduševljeno gleda seriju.
A Bruno još nije isporučio Jadranine kekse.
O ovom danu ću pisati kad konačno uhvatim vremena za roman. Započet će rečenicom "Tog se petka Biserka Tupić probudila s nejasnim osjećajem opasnosti koja se približava, ali nije imala vremena baviti se tim osjećajem jer su njezina crijeva imala drugih planova."
Kad uhvatite vremena malo poslušajte Angusa i Juliu Stone, onaj-čije-se-ime-ne-spominje je odobrio tu glazbu :-)) Znam, znam, gorit ću u zadnjem krugu pakla zbog sve zločestoće u ovom postu, ali draga moja života i čitateljska publiko, trenutno mi se živo fućka! Ja sam ovaj čas dobra kao Ghandi i Martin L. King zajedno.
Stay tuned for more info from the Twillight Zone!

28.01.2011. u 18:27 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre