Ivan Cerovac, dirigent, Dugo Selo

30.04.2008., srijeda

4. Identifikacija višestruke inteligencije kod učenika

• Timsko praćenje više učitelja i suradnika u školi;
• razgovori s roditeljima;
• pitanja upućena učenicima u svezi s njihovim najjačim inteligencijama putem:
o upitnika,
o dnevnika,
o autobiografija,
o umjetničkih aktivnosti,
o diskusija u grupi,
o projekata,
o intervjua,
• pomoću upitnika koje popunjava učitelj;
• promatranje ponašanja učenika (što prevladava i čega nema);
• vođenje dokumentacije o postignućima učenika;
• ponašanje u slobodno vrijeme (izbor i način bavljenja pojedinom vrstom aktivnosti).

5. Nastavne strategije

1. Lingvistička inteligencija:
• pričanje priča,
• oluja ideja,
• korištenje kasetofona,
• vođenje dnevnika,
• objavljivanje pisanih uradaka
učenika.

2. Logičko-matematička inteligencija:

• računanje i kvantificiranje,
• klasificiranje i kategoriziranje,
• Sokratova metoda razgovora,
• heuristička metoda,
• znanstveno mišljenje.

3. Prostorna inteligencija:

• vizualizacija,
• korištenje različitih boja papira i
olovaka u boji,
• slikovne metafore,
• crtanje ideja,
• grafički simboli.

4. Tjelesno-kinestetička inteligencija:

• odgovori tijelom,
• razredno kazalište,
• kinestetički koncept (pantomima),
• manipuliranje predmetima,
• tjelesne karte.

5. Glazbena inteligencija:

• ritam, glazba, rep, pjevanje,
• glazbene kolekcije,
• glazba u pozadini,
• glazbeni koncepti,
• iskazivanje raspoloženja glazbom.

6. Interpersonalna inteligencija:

• rad u paru,
• ljudske skulpture,
• suradničke grupe,
• društvene igre,
• simulacije.

7. Intrapersonalna inteligencija:

• minuta za razmišljanje,
• osobne veze («Kakve to ima veze s
mojim životom?»),
• vrijeme za izbor,
• osjećajni trenutci,
• planiranje učenika.

6. Centri interesa

Lingvistički centri:

• kutak za čitanje,
• jezični laboratorij (kasetofon, slušalice, priče na kasetama),
• kutak za pisanje (stroj za pisanje ili kompjutor, papiri i olovke).

Logičko-matematički centri:

• matematički laboratorij (računala, priručni materijali za matematiku),
• znanstveni centar (pribor za pokuse, snimljene kasete sa znanstvenim emisijama).

Prostorni centri:

• umjetnički prostor (boje, kolaž papiri),
• vizualni medijski centar (videovrpce, slajdovi, kompjutorska grafika),
• prostor za vizualno mišljenje (karte, grafikoni, slagalice, zbirka slika, trodimenzionalni građevni
materijal).

Tjelesno-kinestetički centri:

• otvoreni prostor za kreativno kretanje (gimnastičke sprave i predmeti za žongliranje),
• centar za ručni rad (glina i plastelin, tesarski alat, građevni blokovi),
• prostor za taktilno učenje (reljefne karte, primjeri različitih tekstura, pisma od pijeska),
• dramski centar (pozornica, kazalište lutaka, kazalište sijena).

Glazbeni centri:

• glazbeni laboratorij (kasetofon, slušalice, glazbene vrpce),
• glazbeni instrumentarij (udaraljke, kasetofon, metronom),
• laboratorij za slušanje («zvučne» bočice, stetoskop, walkie-talkie).

Interpersonalni centri:

• okrugli stolovi za grupne diskusije,
• stolovi za učenje u paru,
• društveni prostor (društvene igre, udoban namještaj za društveno okupljanje).

Intrapersonalni centri:

• boksovi za individualno učenje,
• skrovišta (kutići i pregrade za skrivanje i osamljivanje),
• kompjutorski centri za samostalni rad.

Literatura:
1. Armstrong, Thomas (1994) Multiple Intelligences in the Classroom, ASCD, Alexandria, USA
2. Gardner, Howard (1993) Frames of Mind, Fontana Press, London.
3. Gardner, Howard, Mindy L. Kornhaber, Warren K. Wake (1999) Inteligencija različita gledišta,
Naklada Slap, Jastrebarsko
4. *** (1994) Celebrating Multiple Inteligences: Teaching For Success, The New School, Inc. St.
Louis, Missouri

Prenosimo:Mreža zajednica učenja,Slavobski Brod
Radni materijal pripremio mr. sc. Branko Bognar

- 07:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2018 (1)
Srpanj 2016 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Lipanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Rujan 2014 (3)
Svibanj 2014 (1)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (2)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (4)
Srpanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (2)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (6)
Travanj 2011 (10)
Ožujak 2011 (4)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (8)
Studeni 2010 (7)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (13)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (7)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (7)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
glazbeno-scenska registrirana udruga koja u Dugom Selu i okolici nudi radionice, seminare i tečajeve s područja glazbe (instrumenata) i s područja glume (dramski studio)


Impressum
Glazbeni studio Cerovac
A.Starčevića 86
10370 Dugo Selo
Tel. 01/622 77 66
Mob. 091/ 572 56 70
Pošaljite nam mail



OIB 7
9780813359


MB 2173921
Registar udruga br. 01001802
Privredna banka Zagreb rn. 2340009-1110256981


Statut udruge

Ravnatelj glazbenog studia Cerovac


Osobni blog ravnatelja