Nera Pavičić: Moja iluzija

nedjelja, 03.02.2013.

Moć pisanja 4

- Ideš sa mnom na maskembal?
- Nisam sigurna, nemam masku.
- Hoćeš biti moja robinja?
- Molim?
- Pa da, ja ću se maskirati u Arapa, imam i palestinku, crno-bijelu, negdje, a ti se zamotaj u onu svoju zlatnu zavjesu.
- Jesi ti normalan, pa ona zavjesa je koštala samo jedna polovica 300 kuna. To je jedino moderno što mi je dida dozvolio da stavim u kuću.
- Ma hajde, pa ionako uz onaj stari namještaj, drvene šalaporke i kameni pod ne ide ništa moderno.
- Ali moja zavjesa...
- Kupit ću ti novu, samo to je večeras, pa nemamo puno vremena. Srećom imaš dugu kosu, a ako se zamotaš ne trebaš masku.
- Samo se ti smij, smijat ću se ja kad te namažem viksom, znaš, Arapi su tamnoputi. Tako ću te namazati da nećeš moći skinuti tri dana.
- Ali ja nemam viksa.
- Imam ja.
- Ali to nije zdravo.
- Ovaj kojeg ja imam je sa pčelinjim voskom, ne može biti zdravije.
- Dobro, dobro...

Davno je pala noć, dvoje zamaskiranih su sjedili među ostalom karnevalskom svitom, muškarac u bijeloj halji Arapina, skrojenoj od lanene plahte i žena u zlatnim haljama, sa zlatnom krinkom. Večera je bila jako ukusna.
- Gledaj ove - lagano joj dotakne lakat
- Ha ha, pa pravo su se pripremili, kombi, krevet na kotače, pacijent... Ma daj, pogledaj šta drže na polici ispod ležaja. Rakija, klipići, špek... ha ha ha... likarije...
- Dobri su nema šta, samo malo kasne, večera je pri kraju.
- Pljačka! - poviče odjednom pacijent i izvadi pištolj iz jastučnice. Izgledao je kao pravi, metalni je bio.
- Isuse, Marko, ovo su pljačkaši - problijedila je
- Samo mirno - policija je u blizini, sve će biti dobro - umirujuće će Marko - ... možda - pomisli
- Muški na lijevu stranu od šanka, žene na desnu! - poviče pacijent-pljačkaš, dok su njegovi prijatelji liječnici i medicinske sestre izvadili oružje i počeli mahati razdvajajući parove.
- Stiže pojačanje! - uzvikne pacijent
Veliki crni kombi je stao pred ulaz restorana, tri dečka, u crnom sa maskama Anonimusa užurbano su izašli iz restorana, razmakli su stolove pokraj ulaza i iz kombija počeli donositi velike kutije. Gosti su zabezeknuti i ustrašeni gledali što se događa. Jedna medicinska sestra je skinula bolničarsku kapicu, uzela blokić i krenula prema dečkima, a jedan medicinski brat je krenuo prema damama.
- Svi predajte svoje telefonske brojeve, vrijeme je da ovaj Party živne! - uzviknuo je pacijent, skinuo je masku i skočio je pred uplašenu publiku. Za nekoliko trenutaka Anonimusi su iz velikih kutija izvadili zvučnike i instrumente, a ostatak benda bolničara i dvije prateće pjevaćice su zabavljali goste. Visoka razina adrenalina je ubrzo pretvorila mirnu večer u razuzdanu zabavu.
Marko i Ana su brzo odustali.
- Uf ovo je bilo nešto, nikad nisam sudjelovala u ovakvom performansu.
- Ah.. ja sam bio i prošlih godina, dečki uvijek nešto smisle.
- Sram te bilo, a nisi mi rekao.
- Pa ovako ti je bilo zanimljivije
- Ti si stvarno mangup!
- Ajde, večer bi bila bezveze da nisu izveli ništa, svi su samo čekali da vide što su pripremili. Dobri su to dečki.
- Meni je srce skoro stalo.
- Ove godine su bili prilično uvjerljivi.
- Idemo kući?
- Idemo.

03.02.2013. u 12:26 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Ožujak 2024 (2)
Ožujak 2023 (2)
Ožujak 2020 (3)
Veljača 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (15)
Studeni 2014 (20)
Ožujak 2014 (7)
Studeni 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Lipanj 2013 (12)
Svibanj 2013 (15)
Travanj 2013 (19)
Ožujak 2013 (18)
Veljača 2013 (31)
Siječanj 2013 (178)
Prosinac 2012 (71)
Rujan 2012 (6)
Kolovoz 2012 (6)
Srpanj 2012 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Iluzija

Moja iluzija je zbirka kojekavih zapisa sa salvete.


Originalni blog kreiran je 2005. godine: http://istina-ili-ne.bloger.hr/. Obzirom na stagnaciju korištenog blogerskog alata odlučila sam se na promjenu. Vrijeme će pokazati da li sam dobro odlučila. 

U početku je blog bio ispušni ventil, a s vremenom je prerastao u oblik literalnog izražaja. Nespretno rečeno ali eto ukratko o mojoj motivaciji. Inspiraciju crpim iz ljudi, događaja, mjesta i stvari iz moje prošlosti, budućnosti i sadašnjosti. Ideje crpim iz klišeja, podnevnih kava, a na stil su utjecali blogeri koje čitam već izvjesno vrijeme.  

Obzirom da je prilično iritantno prenositi cijeli blog (been there, did that), odlučila sam prenijeti samo poeziju, za početak samo dio, a ostalo tko zna.

Linkovi

Iluzija

Brojač posjeta