Bliska meni osoba, prodaje nešto što meni treba. Razmišljam o kupnji. Proizvod poznajem , poznajem osobu i poznajem način na koji se odnosi spram svojih stvari. Pravedna je osoba; nikome ne pokušava išta podvaliti; meni ponajmanje. Proizvod je ( gotovo ) savršen, kako vanjštinom tako i funkcionalnošću. Možebitnu poteškoću vidim u pogonskom dijelu. No, ni to nije nešto strašno, taman i da bi taj dio bilo potrebno zamijeniti. Razgovaramo prodavačica i ja jučer. Govorim njoj sve isto što pišem i ovdje. U momentu, ona gubi nit i ne shvaća me dobro te mi , čak onako zapovjednim tonom, govori neka si kupim novo novi proizvod; jer ona ne može garantirati hoće li ili neće pogonski dio trajati još deset godina; ili možda samo deset dana. A nebi voljela doći u situaciju da ju optužujem!!! Na to " ptužujem " meni se tlak podigne. Zašto bih ja ikoga optuživala za išta; prilikom kupovine polovne robe?! Polovna roba nema garanciju i meni je to jasno. Isključivo na kupcu je da se razumije u to što kupuje, da zna što takav proizvod mora zadovoljiti. Na kupcu je da bude pronicljiv te da se jako dobro informira. Jer, nakon što odaberemo, kupimo i platimo; nema smisla tužiti ikoga. Nove proizvode štiti garancija a polovne mi sami moramo znati "zaštitit" , svojom mudrošću prilikom odabira. Oznake: polovno, novo, kupovina kupac, prodavač |