< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2012 (7)
Lipanj 2012 (28)
Svibanj 2012 (39)
Travanj 2012 (10)
Ožujak 2012 (13)
Veljača 2012 (22)
Siječanj 2012 (46)
Prosinac 2011 (44)
Studeni 2011 (105)
Listopad 2011 (67)
Rujan 2011 (57)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (98)
Lipanj 2011 (57)
Svibanj 2011 (235)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga Poučne priče

poučne misli,pričice i slično

Linkovi

09.08.2011., utorak

ZADRŽITE VILICU




Jednoj mladoj sestri dijagnosticirana je teška bolest i rečeno joj je da joj je ostalo samo još samo 3 mjeseca života. Budući da je odlučila "srediti" svoje stvari prije smrti, pozvala je starješinu kako bi ga upoznala s nekim detaljima vezanim uz njenu posljednju želju.
rekla mu je koje bi pjesme voljela da se pjevaju an njenom pogrebu, koje bi biblijske retke željela da govornik naglasi te u kojo odjeći želi biti pokopana. Sve je bilo dogovoreno i starješina se spremao otići. Tada se mlada sestra sjetila nečeg što joj je bilo jako važno.

"Ima još jedna stvar", rekla je uzbuđeno.
"Što je to?" upitao je starješina.
"Ovo je jako važno", nastavila je mlada sestra. "Želim biti pokopana s vilicom u svojoj desnoj ruci."

Starješina je gledao u mladu sestru, ne znajući što da kaže.
"To te iznenadilo, zar ne?" upitala je mlada setra.
" Pa, da budem iskren, zbunjen sam ovim zahtjevom", odgovorio je starješina.
Mlada sestra mu je objasnila:
"Moja baka ispričala mi je tu istu priču i otada sam je ja uvijek pričala drugima.
Pokušavala sam prenijeti tu istu poruku osobama koje volim i koji trebaju ohrabrenje. U svim ovim godinama otkako posječujem krščanska druženja i radujem se pozivu na obroke, sječam se kako mi je nakon što bi se sa stola maknulo glavno posuđe, uvijek netko znao šapnuti: "ZADRŽI VILICU." To mi je bio omiljeni dio druženja jer sam znala da dolazi nešto bolje ... nešto poput ukusne torte ili slasnog kolača. nešto prekrasno i hranjivo.
Zato bih voljela da se ljudi, kad me u lijesu vide s vilicom u desnoj ruci, pitaju: "Što znači ova vilica?" Time ću im poručiti: zadržite svoje vilice. Najbolje tek slijedi!"

Oči starješine ispunile su se suzama radosnicama kad ju je zagrlio na odlasku. znao je da je to možda posljednji put da je vidi živu u ovom sustavu stvari. No ujedno je je znao da je njena slika novog svijeta jasnija od njegove. Imala je jasniju i čvršču sliku novog svijeta nego mnogi puno staiji ili iskusnijji od nje. Ona je ZNALA da slijedi nešto bolje.

Kad su ljudi prolazili pored lijesa te mlade sestre, vidjeli su je odjevenu u lijepu haljinu i s vilicom u desnoj ruci. uvijek iznova starješina je čuo pitanje: "Što znači ova vilica?"

I uvijek iznova, starješina se nasmiješio. Tokom pogrebnog govora ispričao je prisutnima o razgovoru koji je vodio sa sestrom neposredno prije njene smrti. Također im je objasnio što ta vilica znači. Starješina je prisutnima rekao kako ne može prestati razmišljati o vilici, a uvjeren je da neće moći prestati ni oni. Bio je u pravu.

Zato sljedeći put kad posegneš za vilicom, sjeti se da najbolje tek slijedi.