< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2012 (7)
Lipanj 2012 (28)
Svibanj 2012 (39)
Travanj 2012 (10)
Ožujak 2012 (13)
Veljača 2012 (22)
Siječanj 2012 (46)
Prosinac 2011 (44)
Studeni 2011 (105)
Listopad 2011 (67)
Rujan 2011 (57)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (98)
Lipanj 2011 (57)
Svibanj 2011 (235)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga Poučne priče

poučne misli,pričice i slično

Linkovi

23.06.2011., četvrtak

...smijeh...

Jedan čovjek se nije osjećao dobro,
te ode liječniku na sistematski pregled.
Kad je liječnik izašao sa rezultatima, upita ga čovjek:
- I doktore, kakvi su nalazi?
- Nažalost, imam vrlo loše vijesti za vas.
Umirete, te nije vam preostalo još puno vremena.
- Oh, to je užasno. Koliko mi je još ostalo?
- Deset, - odgovori doktor.
- Deset? Čega? Mjeseci? Tjedana? Čega?
- Devet ...

Sestra: Doktore, čovjek kojeg ste maloprije liječili srušio se kod vrata.
Doktor: Okrenite ga tako da izgleda kao da je upravo dolazio !

Dođe Mate kod doktora:
- Dotore uila me zmija !
- Gdje te ugrizla ?
- Ma, tute iza kuće.
- Ma ne to, nego za što te ugrizla ?
- Nemam pojma - iz čista mira !!

Požali se Stipe liječniku:
- Napet sam i nervozan, stalno se svađam sa ženom.
Možete li mi pomoći ?
- Kako da ne - odgovori liječnik - pješačite dnevno deset kilometara i biti će vam bolje.
Poslije deset dana liječniku zvoni telefon. Javlja se Stipe:
- Doktore trebam li nastaviti sa pješačenjem ?
- Naravno, naravno. To je zdravo. Slažete li se sada bolje sa suprugom ?
- Ma ništa o njoj ne znam. Sada sam pred Bjelovarom !

Dolazi liječnička kontrola u posjetu zatvorenicima
da vide kakva im je probava.
Kod prvog zatvorenika.
- Stolica ?
- Da !
- Kada ?
- Sinoć !
- Kakva ?
- Tvrda !
Kod drugog zatvorenika.
- Stolica ?
- Da !
- Kada ?
- Jutros !
- Kakva ?
- Mekana !
Kod trećeg zatvorenika.
-Stolica ?
-Da !
-Kada ?
-Prekosutra !!!
-Kakva ?
-ELEKTRIČNA !!!

- Je li vas strah ? - pita zubar pacijenta.
- Jest, i to grozno.
- No, popijte čašicu konjaka...
- Još me je strah.
Nakon što je popio skoro litru, pacijent veli:
- A sad bih volio vidjeti nekoga tko bi se usudio da MI TAKNE ZUB !

- Doktore! Jeste li sigurni da ste mi dali lijek protiv upale pluća?!
Naime, zna se dogoditi da liječnik prepiše lijek protiv upale pluća,
a čovjek umre od upale mjehura!
- Budite bez brige!
Kad vam JA prepišem lijek protiv upale pluća,
vi ćete i UMRIJETI od upale pluća!

- Imate puno sreće !
Auto vas je srušio upravo ispred kuće u kojoj stanuje liječnik !
- Koja sreća ! Ja sam liječnik i ovo je moja kuća !

- Doktore, napokon sam kupio slušni aparat !
- Izvrsno! Nego, kako je vaša krasna supruga ?
- I to jeftino - samo 270 kuna !

Liječniku doma zazvoni telefon kojim ga prijatelji zovu na kartanje.
- Dolazim odmah ! - vikne, a žena ga pita:
- Dragi, zar je tako hitno?
- Jako, draga ! Već su TRI doktora tamo !

- Ima li što novoga? - upita primarius pri jutarnjem pregledu.
- Ništa posebno, - kaže doktor iz noćne smjene,
- samo onaj Vaš simulant iz sobe deset je umro ...

Bolesnik s povezom na glavi leži u postelji.
Dežurni liječnik se zaustavi pred njim i upita:
- Prometna nesreća ?
- Ne. Maharadža.

Kaže doktor pacijentu:
- Žao mi je.
Ne mogu utvrditi što vam je, najvjerojatnije zbog prevelike doze alkohola.
- Ma, nema veze, hikk, doći ću ja kad budete trijezni.

Samo jedna stvar ga je mogla spasiti ...
transplantacija mozga.
Odlučio je to obaviti u privatnoj praksi i tamo mu je ponuđeno
da izabere koji mozak želi kupiti.
" Mozak vrhunskog matematičara košta 70 000 kuna,
mozak vrhunskog astro-fizičara košta 80 000 kuna,
a mozak političara je 90 000 kuna."
" Zašto, zaboga, mozak političara košta više nego
mozak vrhunskih znanstvenika ?"
" Zato jer gotovo nikad nije upotrijebljen."

Pozovu liječnika u kućnu posjetu.
Gospođa Ana je navodno trpila užasne bolove.
Liječnik je ode u sobu pregledati i nakon par sekundi se vrati
natrag u kuhinju gdje je sjedio muž, te zatraži od njega čekić.
Zbunjeni suprug ode u garažu i vrati se s čekićem.
Nakon par trenutaka vrati se liječnik opet u kuhinju i zatraži od supruga klin.
Gospodin opet ode u garažu i donese i ovaj alat.
U slijedećih deset minuta liječnik je zatražio par odvijača, par vrsta kliješta i pilu.
E, kad je liječnik zatražio pilu, gospodinu suprugu je prekipjelo,
pa upita doktora šta ovaj, za Boga miloga, radi s njegovom ženom.
" Ništa", odgovori doktor "jer još uvijek pokušavam otvoriti svoju torbu!"

Liječnik dođe na farmu poroditi ženu i u kući je zatekne samu s petogodišnjim dječakom.
Na farmi nije bilo struje pa liječnik zamoli petogodišnjaka da drži lampu dok ovaj pomaže njegovoj majci.
Nakon dvadesetak minuta rodi se dijete, liječnik ga uzme, podigne i udari po stražnjici kako bi pospješio prvi udah.
"Udri ga opet" poviče petogodišnjak "tako mu i treba kad se tu zavlači !"

Psihijatru roditelji dovedu dijete koje je u školi crtalo slike samo u crnoj i smeđoj boji.
Psihijatar razgovara s njim. Sve izgleda u redu.
Psihijatar mu da projektivni test. Ništa upadljivo.
Napokon, psihijatar mu da kutiju s bojama i zamoli ga da nešto nacrta.
"Ah, super," oduševi se dijete, "u školi sam dobio staru kutiju boja i bile su samo crne i smeđe!"

Psihijatri kažu da je 1 od 4 čovjeka mentalno bolestan.
Provjeri tri svoja prijatelja i ako su oni u redu - ti si taj.

Došao čovjek kod doktora i kaže mu da ima rak,
te pita doktora može li mu pomoći.
Na to mu doktor odgovori:
- Trebate otići u toplice i mazati se blatom.
- Da li će mi to pomoći doktore ?
- Najvjerojatnije neće,
ali to vam je dobra solucija za navikavanje na zemlju.

P: Koja je najbolja bolest na svijetu?
O: SKLEROZA! Zašto ?
Prvo - ništa ne boli, a drugo -
svakog dana čuješ nešto novo !

Pacijentu koji pati od nesanice liječnik je rekao
da prije spavanja nešto pojede;
te da nikad ne ide spavati na prazan želudac.
- Ali doktore, prošle godine ste mi izričito rekli,
da ako hoću izliječiti nesanicu,
ne smijem ni slučajno ništa pojesti prije spavanja !!!
- Ali to je bilo prošle godine, - odgovori mu doktor.
- Od tada je medicina enormno napredovala !!!

Doktor: Imam neke loše vijesti i neke vrlo loše vijesti.
Pacijent: Dobro. Recite mi prvo loše vijesti.
Doktor: Laboratorij mi je dostavio vaše krvne rezultate.
Nažalost, imate još samo 24 sata života.
Pacijent: 24 sata! Pa to je užasno!!
Što može biti gore od toga? Što su vrlo loše vijesti?
Doktor: Pokušavao sam vas pronaći od jučer !

Doktor: Imam neke loše vijesti i neke dobre vijesti.
Koje da vam kažem prve ?
Pacijent: Molim vas, recite mi prvo loše vijesti.
Doktor: Dobro. Imate leukemiju, rak prostate i AIDS.
Pacijent: Bože moj! Koje su dobre vijesti ?
Doktor: Dobre su vijesti da nema više loših vijesti.