< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2012 (7)
Lipanj 2012 (28)
Svibanj 2012 (39)
Travanj 2012 (10)
Ožujak 2012 (13)
Veljača 2012 (22)
Siječanj 2012 (46)
Prosinac 2011 (44)
Studeni 2011 (105)
Listopad 2011 (67)
Rujan 2011 (57)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (98)
Lipanj 2011 (57)
Svibanj 2011 (235)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga Poučne priče

poučne misli,pričice i slično

Linkovi

23.06.2011., četvrtak

---humor,,,,

Muž je upravo završio čitanje knjige "Budite gazda u svojoj kući".
Odjurio je u kuhinju i stao pred ženu.
Upro joj je prst u facu i oštro rekao:
"Znaj da sam od sada pa dalje ja gazda u ovoj kući i moja riječ je zakon !
Navečer ćeš mi prirediti gurmansku večeru i kad pojedem, servirat ćeš mi najfiniji desert.
Nakon večere ćemo otići u spavaću sobu i ljubit ćemo se onako kako ja želim.
Potom ćeš mi pripremiti kupku da se fino opustim.
Oprat ćeš mi leđa i obrisati me, a onda donijeti pidžamu.
Nakon toga izmasirat ćeš mi stopala i ruke.
Pogodi, tko će me obući i počešljati kad sve to bude obavljeno?"
"Ja bih rekla, djelatnik pogrebnog poduzeća!"
-----------------------------------

Psihijatru roditelji dovedu dijete koje je u školi crtalo slike samo u crnoj i smeđoj boji.
Psihijatar razgovara s njim. Sve izgleda u redu.
Psihijatar mu da projektivni test. Ništa upadljivo.
Napokon, psihijatar mu da kutiju s bojama i zamoli ga da nešto nacrta.
"Ah, super," oduševi se dijete, "u školi sam dobio staru kutiju boja i bile su samo crne i smeđe!"

--------------------------------------------
E jednom prilikom počinje saslušavanje svjedoka, fini, pristojni čovjek srednjih godina, ulazi u sudnicu, pozdravlja sudsko vijeće i strane u sporu, polaže zakletvu… sve ok.
Ustaje advokat strane koja je pozvala svjedoka i počinje svoje ispitivanje:
Advokat - Vaše ime je?
Svjedok kaže svoje ime.
Advokat - Datum i mjesto rođenja?
Ovaj odgovori uredno šta ga se pita.
Advokat - Vaše bračno stanje?
Svjedok - Vrrrrlo dobro, hvala na pitanju.
------------------------------------------------
Kad umrem....

E, ja bi voleo tom prilikom da me prenosi drug Mladen Delic.
On bi rekao:
"Ljudi moji je li to moguce, pa ovo je ludnica od pogreba!
.

Dragan Nikitovic bi prenosio sahranu kao boks.
Celo vreme bi savetovao grobare kao boksere:
"Korak levo korak desno pa u raku, korak levo korak desno pa u raku".



Biljana Ristic bi uzela isti sanduk kao moj
i sve vreme sahrane bi me imitirala.

Dobrivoje Topalovic bi mi pevao onu svoju pesmu:
"Kad bi mogo i umro bi za te" i namigivo prisutnima.