TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

srijeda, 04.10.2023.

Najdraže knjige

Dobro, za sada nisu knjige,nego samo jedna.

Budući da se na blogu ovih dana promišlja o knjigama, koje su nam najbolje i tako to
@j je započeo prošlim postom, danas @Sarah nastavila,
sve se pitam, što bih ja navela? Koje su meni najbolje?
Koje su me našle u pravom trenutku života i najbolje mi sjele ?
One čija je poruka univerzalna, i osobno je smatram bitnom?
Ona čiji je autor imao divan način izražavanja?

Za početak,
dajem samo jednu knjigu, ta je fakat istrpila test vremena
test mijene svega, i svakoga,
uz to zadovoljivši i sve gore navedene kriterije.

Radi se o zbirci pjesama 'Zlatopis' pisca Rabindranata Tagora.
Mislim, mogla bih navesti vjerojatno bilo što njegovo,
no ovdje je izbor pjesama i prijevod učinila gospođa Vesna Krmpotić.
I to prekrasno.

Pravi Zlatopis.













Za danas,
pjesma po mom izboru:

Ljubavnikov dar, br.5
Iskao bih više, uvijek više, sve kad bi moja bila nebesa zvjezdovita, i cio svijet sa neizbrojanim blagom.
Ali bih bio zadovoljan sa najmanjim kutkom zemlje, samo kad bi ona bila moja.


:)





- 14:34 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.