TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

petak, 11.08.2023.

Tomi zna šta mi triba

'Aime, prid vratima je skakavac veličine čovika!'
Prodavačica iz Tomija koja s nekim kašetama unilazi natrag u butigu.


Kupila sam tri seta kuhinjskih krpa,
Iste sam kupila i lani, pa su mi predivne,
Akcija ponovljena u širem opsegu.
Meni malo triba,
Ja kupim krpe i veselje je tu, a i ponovo u Zg pri otpakiravanju.
Izbor uložaka ko u Uzbekistanu,
I to u nekojndaljoj zabačenoj regiji,
Čudo da ih uopće ima, jebote.

Dobro,
Da vidimo tog skakavca,
S zabnjom i strepnjom provirujem
Predimenzioniranog skakavca nigdi.
Odmičem se, pa se okrenem k vrati.a iz daljine, prostudirati.
Bome je na zidu. Brrrr :-E


.........

Ovih dana je ono dobe
Koje u Konstelacijama zovu
Ne znam zapravo kako zovu
Ali ona vremensko-energetsko-mayerijslna gustioza
Kada na hrpi, naizgled slučajno,
Nalazimo puno obiteljskih rođendana i smrti.
Tragedija i radosti.

Kćer rođendan.
Majka tođendan.
Prabaka rođendan,
Baka smrtni dan u prometnoj nesreći,
Majka čudesno preživjela istu
I meni i prabaki imendan na taj isti dan,
Veliku Gospu.
Same Marije.
Neke ratoborne, grbave, neodustajajuće, no sad nema veze.
Ili ima. Slične sudbine sa razmskom od stotinjak godina,
Povijest se ponavlja.

Zato bi valjalo moliti za prošlost,
Raditi na iscjeljenju prošlosti,
Makar članova obitelji,
Jednako kako bi valjalo sanjati budućnost.
Pretpostavljam da energetski obrasci žive
Dokle se novi članovi obitelji rađaju i pridružuju u te skupine termina....
I dokle se obiteljske problematike ponavljaju....


....

Rekapituliram.
U Kastanedijanskoj tradiciji,
Smatralo bi se to.praksom.prizivanja u svijest osobne povijesti
Praksa prisjećanja
U svrhu uzimanja natrag energije koja je ostala emocijama svezana uz te prošle događaje
I u svrhu konačnog puštanja zaboravu svih tih događaja, ljudi, sjećanja, sve osobne prošlosti.




Ova pjesma je jedno.od tih sjećanja...
Neuredan je to.proces,
Puno kaotičniji nego sam si mislila
I , uz to, kao da je fakat otključana neka komora,
Neka prostorija,
Osobno skladište je jako prikladan izraz,
U tom skladištu je silan nered,
Stvari doslovno nasumce ispadaju van, sjećanja bude druga sjećanja
Imam.i otpor od svjesnog zaboravljanja
Drage su mi moje muke
Ali i otpor mijeni je tu
Neka sjećanja izazivaju gađenje i ili svevrste neugodnih osjećaja
No imam dojam.da kad jednommkreneš, ne možeš opozvati razotkrivanje
Izgleda mi to kao rabota bez reda i bez kraja.
Za sada.




- 15:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.