TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

utorak, 08.08.2023.

Karakterna si osoba?

Not impressed.
Dapače, Bože me sačuvaj takvih.



Što to znači kad je netko karakteran?
Nikad se nisam divila onima koji se ponose rigidnim držanjem za svoje stavove.
Vjerojatno zato jer me je to preveć podsjećalo na rigidnost odraslih koji su me podizali, kojih je bilo kao pljeve oko mene.
Meni su se sviđali oni koji su imali lahor lakoće oko sebe, koji su bili širokogrudni pogledati nešto iz novog ugla, koji su mogli sa osmjehom podnjeti da ih se drugačije protumačilo od onog što su željeli pokazati ili od onog što su mislili da jesu.

Prvi su mislili da su ideje bitnije od konkretnih, živih osoba, drugi su znali da to nije tako.





- 22:43 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.