TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

utorak, 09.05.2023.

samo pomisao :)

Jučer sam bila na roditeljskom.
Roditeljski ko roditeljski, umjereno koristan
uglavnom davež, iako nije....

palo mi je na pamet
da ako bih još sad izrodila jedno dijete
u svojoj pedesetoj
jer još uvijek bih mogla
onda bi i sa zamalo sedamdeset goina još odlazila u školu na roditeljske :)))
TO bi bilo stvano smiješno
i strašno :)))))

Pomisalo da bi sa šezdeset i sedam godina
slušala koja s**nja ti je napravilo već skoro odraslo mladunče
iz perspektive u kojoj više nemaš skoro uopće strpljenja za te spike
došlo mi je drago da predamnom,
ako budem pametna :D
stoji još samo jedna godina roditeljskih sastanaka i informacija.
Samo još jedna :)))


(Iako,
da se pohvalim,
jučer na roditeljskom
ne znam tko i što me obuzelo
ja sam bila jedna od tih koja je neprekidno nešto govorila,
uglavnom svoje mišljenje,
čak i nepopularno mišljenje
i to je bio TAKO DOBAR OSJEĆAJ
da jednom za promjenu
umjesto da pretumbavam po glavi sama sa sobom
sve kažem pa kome opale gaće, kome ne.


I još da otračam,
jednaq mama se tako strašno ulizivala razrednici,
da takvo što još nikad nisam vidjela,
eto, čisto da zapišem, da se ne zaboravi.

poslije je jedna druga mama,
zbog tog strašnog ulizivanja,
protestno izašla iz roditeljske Whatsapp grupe.

Nije nam dosadno :))) )
- 08:04 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.