TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

utorak, 30.08.2022.

Minty fresh flavor

Jednom davno
davno
pratila sam jednu blogericu - fotografkinju,
ili bolje, curu koja voli fotografirati
koja je imala na Flickeru (mislim)
svoj profil,
zvao se 'Minty fresh flavor'
slikanje štrikeraja, klope, prijatelja i života uopće
:)))
Voljela sam to baš baš
pa me podsjetilo na tu priču iz davnine
današnje promatranje malenog plavog leptira
opčarano neodustajanje
od čupavih pepermintnih sokova
metvičinog cvijeta........
ni ne čudi me,
božanstveno miriši....






I, btw, već sam počela sa pripremom božićnih poklona,
imam tri vrećice čaja od tri vrste mente,
suludo dobro
i staklenku bosiljka
i nove ture se suše
ove godine krećemo ozbiljno
















Minty fresh flavor










- 16:44 - Komentari (21) - Isprintaj - #

*

- 00:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 29.08.2022.

stare, za predah od mora

mislim da su starije od 5 godina, vjerojatno šest ili sedam
naime
započela sam gigantski projekt sortiranja slika
fotkanih u zadnjih 9 10 godina
trajat će eonima
čini se.................


Moje dijete:



















































- 16:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Ispravak domaće zadaće









- 11:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

bezumni činovi4






















- 00:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.08.2022.

bezumni činovi3





















- 14:40 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 26.08.2022.

bezumni činovi 2
































































































































































































- 21:56 - Komentari (17) - Isprintaj - #

bezumni činovi

:))
napravila sam tisuće slika
sad sam ih tek proskrolala
škicnula na kompu
jer, cijelo ljeto slikam
a ekranić na fotoaparatu je mali
moje oči čorave
i ne vidim točno kako su mi slike ispale
no, evo, sad vidim,
ispale su sasvim dobro
brda i doline slika


doma smo
o lijepa
o draga
o slatka
slobodo


tisuće stvari u planu
i samo jedna ja

puse!



za početak, čisto onak















































- 02:25 - Komentari (22) - Isprintaj - #

utorak, 23.08.2022.

JVKE - Golden hour

- 21:05 - Komentari (26) - Isprintaj - #

srijeda, 17.08.2022.

EDITIRANI POST, super linkovi




















































OVO

https://wholeo.net/Trips/Wholeo/WholeSelf/healingEnergy/CenterOfVision/CenterOfVision.htm

https://en.wikipedia.org/wiki/Ventricular_system

https://tomkenyon.com/the-upper-rooms
























- 11:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 16.08.2022.

Itko, išta?

https://youtu.be/Bbq-EKQ-1lc


https://youtu.be/ZA4T283uvR0
- 10:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.08.2022.

Adrian Bliss

https://youtube.com/shorts/0rWuKLgi5zk?feature=share

Da ne razmišljam o:
Demenciji
Agresvnosti zbog iste
Pranju terase sto.put dnevno
Pelenama
Rastancima
Razumijevanju da se događa odlazak
Strahu, s obje strane
Užasnoj spoznaji da ponekad nemaš pojma što radiš
Odnosno da tek ponekad znaš
Da gotovo više uopće ne znaš
Da misliš da si na tramvajskoj stanici
Dok sjediš na terasi vikendice
Da misliš da ljudi idu u mlin
Da misliš i kažeš da si ljut ko gušter
Jer su gušteri ljute životinje
.....
Adrian Bliss ,
Da ne razmišljam o bivšim, sadašnjim i budućim
Brigama oko Djeteta

O ljudima koji su toliko samoljubivi
Da svoje najintimnije bračne podatke,
Krivnje i predbacivanja
Šakom i kapom
Na najodvratnije prostačke načine
dijele svakom
Pa i tebi

...............





Ljudi
Ljudi su precijenjeni
Bolje mi je kad nisu oko mene
Osjećam preplavljenost tuđim načinima, stranim energijama
Bolje mi je kada imam dovoljno.prostora da me ne zakužuju
Svojim glupostima i pametnostima.

Uhodala sam se u samoću
Samodostatnost
Samoodgovornost
Probleme koji su samo moji
Rješavanja koja su samo moja
Dane koje ne dijelim ni s kim
Noći u kojima su strahovi rezervirani samo za mene
Vruću šalicu kave da opeče samo moje prste.
Jedino radost nisam naučila sama konzumirati,
Pa je se s velikim olakšanjem.odričem.
Nije potrebna.
Dovoljno je da sam zdrava,
Da je Dijete zdravo i zbrinuto
Po svim točkama za koje mislim da su bitne
Ili makar da aktivno radim.na tome
I još par ovozemaljskih ciljeva.
Svi u tom preživljavalačkom modusu.

I da me se ljudi mane, čim više, tim bolje.

Da nebi netko krivo pomislio
Da ja mislim da sam bolja
Ili pametnija i slično
Nego su ljudi toliko slijepi
Na vlastitu sreću,
Na povoljne okolnosti u svojim životima,
Toliko bez zahvalnosti
....
U meni se bude divlji, opasni porivi
Da rigam vatru.




- 22:33 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.08.2022.

Kako lijepo

https://youtu.be/N8RTSrq7jH4



Naše mlade oči vide svijet kojeg nema.
Najine mlade oči, vidijo svet, ki ga ni.

Gdje zvijezde na nebu ljubavi,
Kjer zvezde na nebu ljubezni,

sjaje samo za mlade oči.
žarijo le za mlade oči.

Kad pogledaš u moje oči
Ko me pogledaš v oči,

U beskrajnoj vatri tijelo žari.
V ognju neskončnem telo zažari.

Mlade oči su jarka svjetla,
Mlade oči, so svetle luči,

Koje duge noći pretvaraju u jutra.
Ki dolge noči spreminjajo v jutra.

U mladim očima radost i smijeh,
V mladih očeh, veselje in smeh,

Rađaju vjedra srdačnih dana.
Porajata vedre srčne dni.

Mlade su oči svačije oči
Mlade oči, so vsake oči,

U kojima plamti svjetlost proljeća.
Ki v njih plameni svetloba pomladi.

Dobrim ljudima i mladim očima,
Dobrim ljudem in mladim očem,

Sve bih vjerovao, stvarno sve.
Verjela bi vse, zares prav vse.

Mlade oči su jarka svjetla,
Mlade oči, so svetle luči,

Koje duge noći pretvaraju u jutra.
Ki dolge noči spreminjajo v jutra.

U mladim očima radost i smijeh,
V mladih očeh, veselje in smeh,

Rađaju vjedra srdačnih dana.
Porajata vedre srčne dni.

Mlade su oči svačije,
Mlade oči, so vsake oči,

U kojima plamti svjetlost proljeća.
Ki v njih plameni svetloba pomladi.

Dobrim ljudima i mladim očima,
Dobrim ljudem in mladim očem,

Sve bih vjerovao, stvarno sve.
Verjela bi vse, zares prav vse.
- 09:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 10.08.2022.

Svaštara dibiduz

Slavimo
17
79
Neke nebeske rođendane
Sjećamo se
Nekih prelazaka
Bura nas mete
Trga štrikove
I baca mokri veš na zemlju
Nebo je crno
Duboko
Prepuno zvijezda
Bura je vruća, vruća
Buka je zamorna
Osjeća se stihija
Nevolja je u zraku
Nedavno se dogodilo ubojstvo
Bolesna osoba počinila
Tu , vidim kuću s prozora
Obitelj pogođena
Brutalnom nevjerojatnošću događaja
Selo u šoku
I drugi kosturi
Virkaju iz ormara
Nevolja je u zraku
Suze u očima veselih
Potrebno je kolektivno iscjeljenje
Koje se, naravno, ne događa
Na sve
Dodaju se sve ove smrti
Sva ova crna predskazanja
Sve slutnje, strepnje
Bog mi kaže
Da je sve u redu
Diši
I puštaj sa da stvari odvijaju
Pusti otpor
Moj muž mi kaže
Neku nejasnu riječ
Kaže mi
Neka sama odlučim
Ulazim u more
Sama
Mrzim to
Sama ić na plažu
Kao solistička vožnja
Bicikla za dvoje
No onda,
More me primi.
Ipak me primi.
Pa plutam.
Ja ne plivam.
Samo plutam,
Kao planjak
Naplavio me život,
Slučaj,
Sinhronicitet,
Štoli.
Plutam i pričam si
Sad si spojena sa svim morima
Sa Morem
Sa svom Vodom
Nosi te Svijet na sebi.
Nosiš Svijet na leđima!
A ispred, ispred je sav Svemir,
Svuda uokolo,
Sav Svemir
Sva Kreacija,
Gledaš u plavo
U sve što uopće jest.
Bez obzira koliko oko hvata,
Koliko koža pipa,
Uronjena si u Sve to
U Sve što uopće je.
Onda mi se zavrti.
Nije lijepo kad ti se zavrti u vodi.
Na suhom je bolje
Nema veze
Ne idem sad u taj smjer
Uglavnom
Bila su tu djeca
Ljudi misle da su djeca
Kad se ponašaju kao navinuti majmunčići
Kad nema gdje ih nema
I nema što ne dotaknu, kažu, učine
Živahna
Moja mama kaže
'Živa'
Ja kažem - neodgojena.
I moj brat je bio živ
To mi govori
Da ga zapravo nitko nije
Ni pokušavao obuzdati
Eh
Da ne pričam o ostalim propustima
Brige i njege....
Dišem,
Puštam da se dogodi
Dajem otkaz otporu
Svako mjesto ima svojih mana i prednosti.
Pa i ovo.
I zato,
Ne mogu se odlučiti kada ćemo doma.
Za tjedan, dva, tri?



- 12:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.08.2022.

Evolucija medicine

- 19:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

petak, 05.08.2022.

Malo čitanja i obavezni video

https://spectator.com.au/2022/08/the-end-of-medicine/


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0tAEMeeWapHGkbB3QQjJYNcbWkoRAir1HZ2cEQfaoEmfwi9jUJjrg3DC39wt6gfk2l&id=100002048100328
- 16:52 - Komentari (18) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.08.2022.

You don't get to control my tongue

https://youtube.com/shorts/RlUzsFm7sQI?feature=share


I još
https://youtu.be/G9F9F0BGwUk
- 13:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 03.08.2022.

https://youtu.be/TTIlbcWURHY
- 17:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 02.08.2022.

FANTASTIČNI Peterson

....o vlastitom banu na Tweeteru.
Nije da se s njim slažem u svemu,
ali, oh! , kako se slažem po ovom pitanju!


https://youtu.be/UYfKWQqvFac
- 11:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.