TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

ponedjeljak, 20.12.2021.

O koroni, osobno II

Daklem,
negdje oko petog dana
svakako točno dan prije nego sam išla na pcr,
dakle službeno još nisam bila bolesna,
iako sam imala simptome i kućni test pozitivan,
probudila sam se dosta čoravija no inače.
Pred špiglom nisam mogla pronaći udaljenost da se vidim oštro,
a od pogleda kroz prozor,
koji je sav bio fuzzy, iskrzan, ne znam to opisati,
mi se malo i povraćalo.
Uglavnom, nazvala sam doktoricu da joj to kažem,
na što je ona rekla, dobro,
hoćete oftamologu?
rekoh da ne znam kud hoću,
ima koronu pa mi nije normalno da šećem po oftamolozima dok ne ozdravim,
nego me samo zanima, onako, dal da se brinem,
radije trebam li neurologu.
Odgovor: procijenite sami i odite nekamo neurologu na hitnu ako hoćete.
Zvala sam hitnu, koja je rekla kamo spadam,
i da to obavezno treba neurolog kometirati, a možda i kakav ct.
Tamo gdje sam došla na hitnu me neurolog odbio primiti prvi,
poslao me oftamologu,
pri čemu sam ja svima govorila da imam simptom korone i da neću na pregled,
i da ne želim bolesna bolnicom šetati, al to nikog nije briga dok nemaš pcr.
Uglavnom, nakon dosta navlačenja,
mojeg čekanja u dnu nekog hodnika, što dalje od ljudi,
i mojeg čekanja ispred zgrade,
napravili su mi brzi test i rekli da sam pozitivna.
Ma hajde!!!!
Onda se pojavio doktor za oči i rekao da će me pregledavati kad ozdravim :))))))
A rekoh, kaj sad s tim neurologom?
On će vas pregledavati ako imate neki neurološki ispad,
Ovo se ne bi moglo računati kao neurološki ispad?
(znam da apsolutno bi)
Ma neeeee, to ako se rušite il nešto.
(ako vam rep naraste, recimo)

Uglavnom, nazajebavala sam se, uzaludno,
i nastajala na ledenom, uzaludno,
i vid se mijenjao kroz dane,
a sad vidim isto ko prije korone,
što nije bajno, al ajde.



Jasno,postavlja se pitanje
što se zapravo događa kad si ozbiljno bolestan srce/rak itd,
a dobiješ koronu, od koje ti nije preloše,
ali ti se osnovna bolest pogorša i trebaš doktora, što se tad zbiva?

Stave te na kovid odjel?
pa naravno da ljudi umiru, ako im se obustavlja i ne pruža liječenje.


Ukratko,
nema nikakvog više čuđenja u meni,
ako je još ikakvog bilo
a ono što svima preporučam je šetnja do Kamenitih vrata
i paljenje svijeće da se nikako ne razbolite u doba korone,
a sve vaše bolesti i smetnje da se pritaje i po mogućnosti nestanu.

Nevjerojatno bezobrazno je prozivati ikoga za smrti i loše ishode bolesti,
kada ZNAŠ kako izgleda neorganiziranost bolničkog sustava.
kako se pacijente odbija i šalje kući,
i kako se sve prepušta onda kada prepušteno ne smije biti.


Sretno svima.


Za dobro zdravlje:


- 18:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.