TO LIVE AND LOVE WITH ABANDON

ponedjeljak, 20.12.2021.

O koroni, osobno

Mislila sam si
pisati il ne pisati o osobnom iskustvu preboljenja korone?

Možda kome posluži i koja informacija iz ovog posta-
sam bog zna da sam, u trenutku kad je test bio pozitivan,
imala tisućuijedno pitanje,
i nijednog doktora na horizontu da da neko uputstvo.

Još da kažem,
dva tjedna prije mog razboljevanja,
moja sestara, šogi i dvije od tri nećakinje su se zarazile.


Oni su, kao i obitelj moga brata, i mojih staraca,
i njihovih frendova uzduž i popreko,
i mojih frendova s posla itd
imali doma u pripremi Ivermektin i
Sumamed.
ja osobno nisam imala niš u pripremi,
ja uglavnom ne pijem ljekove.

Protokol Ivermektina je 0,2-0,4 mg po kili čovjeka,
5 dana uzimanja, i to od prvog trena kad kućni test pokaže pozitivu,
ne od dana stošezdesetiosmog kad budeš naručen na pcr......

Ivermektin od Mercka, za ljude,
njegov tvorac je dobio Nobelovu,
možete kupiti u Gradskoj Ljekarni, onda u ljekarni Marušić, onda u onoj nad Zidom možete naručiti...
Potreban vam je liječnički recept,
privatni,
neki doktori su spremni napisati ga,
neki odbiju,
a neki preporuče....

Zavisi koliko su informirani

Očito postoje zdravstvene struje za i protiv,
u politikantsvo i gramzivost za zaradom neću ulaziti u ovom postu,
ali navodno da je u državi Uttar Pradesh, nju mi je majka navela ko primjer,
dijeljen u paketu bolesnicima Ivermektin-cink i neznam kaj još (valjda C vitamin itd)
kao formula za uspješno rano liječenje korone,
i navodno da je u toj državi stanje jako dobro.

Postoje članci i videa koji opisuju vezu djelovanja Ivermektina i cinka,
no ja se nisam tima bavila.
bavila se moja znatiželjna mama.
Proučite si FLCCC protokol na internetu.

Na ovoj stranici
https://covid19criticalcare.com/covid-19-protocols/
Ima brojnih zanimljivih stvari,
preporučam medicinarima, da šire horizonte!!!!!





Vratimo se mi na mene,
odnosno, obiteljsko prolaženje kroz koronu.
zanimljivo je da je treća nećakinja njegovala mamu,
i nije se zarazila!

Uglavnom, oni su popili Ivermektin,
i preventivni antibiotik,
imali su temperature,
kako koji, kašljali , kako koji,
ali je prošlo,hvala Krist!

Onda sam se zarazila ja,
i Dijete.
nemam pojma gdje,
na dan kad sam se testirala za posao i bila negativna,
navečer je počelo grebuckanje u grlu.
idući dan 37.2, i odmah sam ostala doma.
tek četiri dana poslije sam bila pozitivna na kućnom testu!
Skraćeno, zbivanja:
Dijete
nakon pozitive na kućnom testu
tri put zakašljalo kroz deset dana
četiri put obrisalo nos
i jedan dan imala 38.5, skinuto brufenom.
Ona je cijelo vrijeme išla na šetnje po suncu u park, nije uopće ležala.
Uzimala je cink, Dvitamin i poneki C vitamin.
Čistila je kuću koliko je znala i mogla
i bedinala mene.

Meni je 5 dana bilo okej
temp do 37.4,
to čak nisam ni spuštala,
dosta sam vježbala chi gong,
Iza petog dana temp je skočila na 38.4,
a potom je još 4-5 dana skakutala do 38 maksimalno,
to sam spuštala.
i od te temperature, počela sam kašljati jako, i suho.

Moja doktorica nije mi dala nikakve savjete nego Maksitrol kapi
(to su kapi za oči!!!!!) da ih kapam u nos,
odvratne i gorke,
i sjetila sam se čim sam ih okusila
da sam od njih jednom dobila gnojnu upalu sinusa,
i ispuhala gvalu krvi i gnoja,
pa ih nisam kapala,
i dala mi je Folkodin kapsule za kašalj,
koji neću reći čemu vrijedi.
I njega sam pila prije, i užasno jako i neugodno blokira kašalj, ni to nisam uzimala.
Pio ga je i moj bolesni kolega i pogibao od kašlja, i nije mu niš pomoglo,
i pulmologica je naknadno rekla da je taj Folkodin više štete nego koristi.
Ugl, doktorica je izričito tvrdila da mi daje taj Maksitrol i Folkodin
jer su to ljekovi koji se daju za kovid u kovid bolnici,
što sam kasnije čula da uopće nije istina.


Morala sam si sama naći što i kako da pijem,
normalno, ovo za temperaturu sam imala doma,
ali bilo mi je jako zeznuto slati nekoga u ljekarnu,
a ne znam što da mi kupi,
što pomaže i treba za ostale simptome.
Zato, dajem listu ljekova koje bi vam doktor morao reći da ih imate doma:

Ibuprofen ili Lupocet ,< za skidanje temperature.
Meni, na mojih 65 kila je Ibuprofen 400mg u prahu (rastopiš u pol čaše vode)
ili Lupocet500 šumeći (kombinirala sam) lijepo pomogao.

Temperaturu ne skidaš kad je 37.2,ona je funkcionalna, skidaš ju kad je oko 38.5 i nagore.
Znam ljude koji su skidali male temperature, ne znam čemu to?

<Za nos:
Operil, morska voda u spreju,
fiziološka otopina u spreju,
čaj(iscrpak) od korjena bijelog sljeza

Za grlo, ako boli, Angal u spreju ili Tantum verde u spreju

Za suhi kašalj, kad nemaš kaj iskašljati:
Čaj (iscrpak) od kojena bijelog sljeza (ima u Gradskoj Ljekarni):
(žlicu korjena preliti sa 2-3 dl hladne vode,
ostaviti da stoji najmanje 2-3 sata, moćže i 8 sati, da ispusti sluz,
blago zagriujati i pijuckati po tri čaše na dan)
IZVRSNO ZA SUHI KAŠALJ!!
(To smije i u nos, ako vam se začepljuje itd)
Pastile Islandskog lišaja Isla Moss
Sirup od bršljana.


Isprobala sam i Sirup od timijana, i sirup od korjena bijelog sljeza,
prvi je preslan i prejak, drugi neizdrživo presladak,
i trebalo mi je četiri dana bjesomučnog kašlja dok nisam potrefila kombinaciju koja pomaže:

čaj od korjena bijelog sljeza-pastile isla Moss i tri put na dan bršljan.
Za sedam dana bila sam ko nova.

Bršljan je najbolji jer pomaže i razrjeđivanju sekreta i iskašljavanju i umiruje,
i uzima se 3x po žlicu i pol, dok se ove prethodne uzima 3x po tri žlice,
a što ti nije nebitno kad ga piješ duže,
uz brdo drugih stvari,
dođe ti neki maksimum ,kad bi najradije sve prestao.








U međuvremenu su se sa doktoricom vodila natezanja oko Ivermektina i antibiotika,
ali prvi mi nije dala radi mojih prijašnih glavobolja
(za koje nije znala bi li ih Ivermektin pogoršao)
o kojima, ruku na srce, ona pojma nema, ona uopće ne zna koje sve pretrage
sam prošla u zadnjih pol godine i više....
Antibiotik mi je dala , kad se temperatura dignula i kašalj krenuo,
u nekoj pogrešnoj dozi doduše(al sad neću u to,
bilo je čuđenja u apoteci, uglavnom)
u petak, da imam preko vikenda,
i rekla da ga pijem ako se pogorša.
Fenomenalno.
Ja bih sama trebala procijeniti što se i kako pogoršalo,
i da li je to situacija u kojoj se pije antibiotik....
Na kraju, do ponedjeljka mi se poboljšalo,
pa nisam popila ni taj Sumamed.



Mogu reći da sam imala sreće i imuniteta da se ništa nije spustilo na pluća,

Pila sam još i cink , cijelo vrijeme, oko 30-40mg na dan,
C vitamin , kako kada, imam u raznim oblicima,
pa je teško ocijeniti, uglavnom .-puno :)))
plus sirup željeza sa kompletnim vitaminima i mineralima,
plus D vitamin, 3000jedinica , u spreju,

plus povremeni Ferzym (probiotik u tekućini)
.
Nisam gimnasticirala kad se temperatura digla, bilo je prezamorno,
i pomalo sam se vratila tome tek sad, kad se kašalj umirio,
i kad me gimnasticiranje ne provocira na kašljanje.


Bilo bi mi jako drago da mi je doktorica znala reći koji sirup je za što,
tako da ne eksperimentiram u danima krize,
i šaljem ljude svaki dan u apoteku po nešto novo!!!
I da mi je preporučila normalne stvari, a ne kapi za oči....ccccccc

E, da, zaboravila sam još jako bitnu stvar:
Inhalirala sam se Aerosinom,
http://www.lihnidos.com/hr/products/aerosin/
samo prvih pet dana,
meni je to malo preagresivno/prehladno...


Također, treba stalno, svaki puta kad ti padne na pamet,
tapkati prstima cijelo područje bronhija,
to opušta taj dio prsa i pomaže iskašljavanje.

Također, spavati ležeći ravno je loše,
treba cijelo vrijeme biti barem u polusjedećem položaju,
puno je manje naprezanja pri kašlju,
puno se bolje čovjek osjeća.
Doktori savjetuju spavanje na trbuhu,
ali ja savjetujem spavanje u sjedećem položaju,
sa par jastuka uokolo,da drže čovjeka.

E D I T :
još jedna stvar,
važna!,
nisam napomenula kada sam pisala povaj post.
nakon preboljenja korone,
kažu da postoji određen postotak mogućnosti tromboze
(podsjetio me jedan sinočnji post),
I dok nisam zaista tražila koliki je taj postotak,
čula sam da su nekim ljudima davani andoli/aspirini
da ih piju još kojih mjesec -dva -tri,
ne znam kako se određuje trajanje pijenja,
upravo za prevenciju razvoja te bolesti.
naravno, pitala sam svoju doktoricu,
koja je (imala sam dojam u njenom tonu da me samo želi maknuti s tapete,
koliko sam joj dosadna sa pitanjima) rekla da onda ak hoću mogu
za prevenciju tromboze popiti 6 tjedana andola,
koji, evo, pijem već tjedan dana.
NO!!
Moje pitanje glasi,
jer vidim da većini ljudi koji su necijepljeni , i preboljeli su koronu,
doktori NE sugeriraju tu prevenciju.

Ako je postotak onoliki, kako se u onom postu navodi ,
16 - 17%
ZAŠTO nije praksa da se popije preventivna tura andola ,
Zašto se to ne sugerira svakom preboljelom?
Zar ne radimo na poboljšanju i očuvanju zdravlja?
Ajmo, doktori?





















Kad se sve zbroji, najgori aspekt bolesti je taj da zapravo čekaš stalno
što još bi se moglo dogoditi.
Ta strepnja,
hoće li biti gore
i kada je vrhunac bolesti
i nekima bude bolje
ali se opet pogorša
po meni, treba dugo i strpljivo promatrati , nemaš druge.
Plus to da te puste da vršiš opite nad samim sobom,
to je besmislica.
Lako je ako su ti simptomi blagi ili takvi da si ipak funkcionalan,
ali ako ti je zlo,
ili si od temperature u polusvijesti,
ili te kašalj jako muči,
nije ti do toga da pokupuješ za probu pola apoteke,
niti si to, zapravo u stanju,čak ni organizaciono.
(Mojoj sestri se dogodilo da je cijeli tjedan preskočila uzimati hormon koji inače pije,
ona je bila u polusvijesti,
ostali se nisu sjetili,
i bilo joj je najgore od svih u kući,
ali ne zbog korone,
nego radi stanja koje je nesvjesno izazvala.....
prilično opasno)

Po meni , tu je najslabiji moment u cijeloj priči,
početak bolesti koji se niti ne pokušava liječiti,
jer o prelasku ove faze najviše ovisi daljnji razvoj bolesti.
Ako si narušenog zdravlja, TO je trenutak kad bi morao najviše djelovati,
najviše virusa isprati iz sustava.
A doktori (u Hrvatskoj, ne znam tuđe protokole) su ovdje sasvim nezainteresirani,
a očito ni ovogodišnja visoka smrtnost
ih nije natjerala da se zapitaju kako liječiti ovo dok je još blago,
kako spriječiti razbuktavanje.
I ne dao ti Bog da si stariji, nemoćan, nesnalažljiv,
da imaš samo jednog susjeda koji ti može doći,
da ne možeš do apoteke,
da se uplašiš.......... sustav je tu potpuno zakazao,
ne zanima ga takva prizemnost


U međuvremenu su se bili razbolili i moji starci,
koji su oboje cijepljeni. (vlastitom voljom,
nismo im zabranili, ni odbili prijevoz na cijepljenje,
doduše išli su taksijem :D ahahaahahhahahah)
Oni su jedini cijepljeni od cijelog čopora obitelji.
Oni su odmah po pozitivnom kućnom testu mrknuli Ivermektin
(12mg na dan iza ručka,5 dana, znači vrlo mala doza, nešto ispod preporučene) i Summamed,
plus sve one vitamine i sirup za kašalj,
i evo ih čilih, razmišlja se gdje i kako ručak za Badnjak i ručak za Božić.
I naravno, kad ćemo na injekciju B vitamina. :D



Imala sam, zapravo, još i ovu epizodu za vrijeme korone:
jedan dan sam se probudila i jako mutno vidjela,
nisam mogla izoštriti vlastitu sliku u ogledalu,
ali o tome u idućem postu, sad moram završiti ručak.








- 10:42 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.