Predsjednik:
< | svibanj, 2008 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Naglasavam da su ovo nesluzbeni podaci o Europskom prvenstvu. Dok ne postanu sluzbeni mogu vam biti samo okvirna informacija. Datum: 12 do 14.9. Lokacija: Cluj Napoca, Rumunjska (grad od 500.000, glavni grad Transilvanije) Petak: neformacije stapovi i neformacije pom-poni Subota: svecano otvaranje i paradni defile Nedjelja: koreografije formacije pom-poni i formacije stapovi Smjestaj i ostalo: biti ce poslani timovima do 5.7.2008. Opis staze za defile: seniorke i juniorka (smjer zapad-istok) ravan dio 10 metara, zavoj od 45 stupnjeva u desno, pa ravan dio 5 metara, pa zavoj od 45 stupnjeva u lijevo, ravan dio 80 metara. Kadetkinje obranuto (smjer istok-zapad). Opis stagea: smjer sjever, ulazak sa lijeve strane od sudaca (kao na DPM) Povrsina: potpuno novo poplocen trg (star svega godinu dana) Gledatelji: velika tribina 500 mjesta, manja tribina 100 mjesta, VIP tribina 50 mjesta, press tribina 50 mjesta, stajacih mjesta 1.300 = ukupno 2.000 Dobili smo dopis od gospodjice Suzane Jovanovic, pa ukoliko neki tim iz Zagrebacke zupanije ili okolnih zupanija treba trenera, javite se HMS-u da vam ustupimo broj mobitela ili e-maila. Zovem se Suzana Jovanović, bivša sam mažoretkinja Kloštranskih mažoretkinja, trenirala sam 9 godina u timu. Sada imam 20 godina, treniranje sam prekinula prije dvije i pol godine, ali ljubav prema mažoretkinjama tjerala me svaki dan na treniranje kod kuće, svaki dan po barem dva sata, tako što se toga tiče ostala sam u formi. Moja ljubav za mažoretkinjama se nastavlja i želim se baviti mažoretkinjama, s obzirom da radim, za treniranja ne znam koliko bih mogla odvojiti, ali željela bih završiti seminar za trenera mažoretkinja, te bih voljela pomagati u osmišljavanju koreografija i treniranju. Sa tehnikom sam vrlo dobro upoznata, sa štapom radim apsolutno sve, od osnovnog stupanja, mažoret plesa do bacanja štapova u zrak s dva-tri okreta i raznovrsne rolove. Na koji način i kako bih mogla nešto tako postići?, kako postat vaš član?, kako da mi se ostvari želja koju ima svaka mažoretkinja koja je od malena mažoretkinja i dok je odrasla ima želju i ljubav baviti se cijeli život s mažoretkinjama? Postovana gospodjice Jovanovic, (...)Trener mozete postati samo ako zavrsite Trenersku skolu. Kako je Trenerska skola bila u sijecnju 2008, slijedeca je tek 2010. Ukoliko ste zainteresirani javite se HMS-ovoj administrativnoj tajnici gdjici Tonki Mamic na telefon 01/34-999-21. Za pohadjanje skole morate imati potvrdu jednog tima da ste odradili strucnu praksu u trajanju od 55 sati. (...) No, svakako me interesira zasto niste trener Klostranskih mazoretkinje? (...). Poštovani gospodine Alene! Hvala Vam na vašem odgovoru, svakako ste mi pomogli. (...)Odgovor na Vaše pitanje zašto nisam trener Kloštranskih mažoretkinja?: Konkretan razlog je taj jer smo mi drugi savez u zadnjih nekoliko godina, i taj savez nije ono što sam željela kada sam kao malena upisala se u mažoret ples. Koliko se sijećam bili smo u istom savezu dok se Kloštar nije odvojio, a i nama je za državno natjecanje neko vrijeme koreografiju radila gospodićna Ivana Bulka, (sada vjerovatno već i gospođa). Njjezini treninzi za mene su bili poseban dojam. Ja sam isključivo odabrala mažoret ples radi onoga što mažoretkinje zapravo i jesu, a ne ples s pom-ponima, jer je takav ples za mene nešto drugo.Koliko sam upućena da savez gdje je nekada i Kloštar bio, odnosno Vaš savez isključivo se bavi mažoret plesom s štapom i glazbi koja tome priliči. Jer da sam željela plesati na techno glazbu vjerovatno bih odabrala navijačice ili nješto slično. To je jedan od bitnijih razloga zašto nisam više ostala u mažoretkinjama. |
Dosta mi je vise obradjivanja tablica. Fakat preko glave. Nadam se da ce netko znati cijeniti moj volonterski rad. Kadetkinje formacija defile: Kadetkinje formacija koreografije: Kadetkinje skating: |
Iako je intencija bloga bilo maksimalno informiranje javnosti, poglavito strukovne, ustanovili smo da sastavi jos uvijek nisu dovoljno zreli za ovaj nacin komunikacije. I sama sam, kao i neki drugi suci, zeljela ostaviti recenzije sastava kako bi na tome nesto naucili, no bojim se da bi to izazvalo jos jednu lavinu jala, zavisti, srdzbe, svadja i osjecaja ugroze. Stoga sam uz konzultacije sa direktorom HMS-a i predsjednicom Sudackog odbora, odlucila da ce od sada ovaj eksperimentalni blog biti samo i iskljucivo administrativne prirode. Ovdje cete moci dobivati samo informacije i objasnjenja tehnicke prirode. Zao mi je sto na ovoj dobroj inicijativi nije savez profitirao, u prvom redu na kvaliteti. Sve komentare koji se odnose na prepucavanja, omalovazavanja, procjenjivanja, ocjenjivanja i koji imaju uvrede u sebi izbrisali smo i brisati cemo ih i ubuduce. Elizabeta Mikelj IDCS predsjednica HMS-a Alen Scuric IDCS direktor HMS-a Anita Lalovic DCL predsjednica Sudackog odbora |
Ostala su jos samo 3 dana do 12. DPM. U nedjelju smo imali posljednji inspektorski posjet. Sve je u Biogradu spremno i na izuzetno visokom nivou!!! Biti ce to jedno od najbolje organiziranih prvenstava do sada. Ukoliko niste dobili formu 20, hitno nazovite administrativnu tajnicu HMS-a! Ponavljamo najvaznije informacije (ostalo ste dobili u formi 20): DONIJETI ZASTAVU GRADA NA KOPLJU Sastavi sa sobom obavezno moraju donijeti službenu zastavu svog GRADA i svoje ŽUPANIJE NA KOPLJU (visoko 2 metra) koju ce nositi u povorci ceremonijala otvaranja, a nakon ceremonijala ce biti izvješena sa ostalim zastavama na borilištu. Zastava mora biti dimenzije 2 m x 1 m. DONIJETI SIMBOLICAN POKLON ZA GRADONACELNIKA Svaki sastav (grad) sa sobom mora donijeti jedan manji suvenir (poklon) koji reprezentira grad iz kojeg su došli (dakle specifican za grad odakle dolazite, npr. Vucedolska golubica za Vukovarce, kvalitetno vino za Jaskance isl.), a koji ce na Prijemu kod gradonacelnika, za vrijeme upoznavanja i rukovanja osobno uruciti gradonacelniku, nakon cega ce im gradonacelnik uzvratiti poklonom grada Biograda. Ova gesta postala je tradicionalna i ima izuzetan odaziv. PROVJERITE REGISTRACIJE SVOJIH NATJECATELJA Sastav ciji natjecatelj nece imati registracijsku iskaznicu ili ce mu ista biti nevlajala (istek, promjena dobnog razreda...) moze biti diskvalificiran! IZUZETNO VAŽNE RADNJE KOJE MORA OBAVITI SVAKI SASTAV (u protivnom slucaju postoji velika mogućnost diskvalifikacije ili sankcija) 1. Uplatiti clanarinu i akontaciju od 1.000 kn i donijeti sa sobom kopiju virmana ili uplatiti clanarinu i startninu kod akreditiranja (sve zaostatke) u protivnom sastav ne može sudjelovati na Prvenstvu. 2. Doci na akreditiranje (OŠ Biograd) najkasnije u subotu 10.5. do 8.45 sati. 3. Za svaku mažoretkinju ponijeti natjecateljsku iskaznicu. Ukoliko delegat ili suci ustanove da neka mažoretkinja nema neki od navedenih dokumenata sastav ce biti diskvalificiran. 4. Uzeti sa sobom glazbu za paradni defile i koreografiju na CD-u. Od 2006. HMS ne prihvaca glazbu na MD ili audio-kazeti. Za probleme oko reprodukcije prženih CD-a odgovornost snosi iskljucivo voditelj tima. 5. Pridržavati se odredbi Statuta, pravilnika i odluka HMS-a. 6. Pridržavati se naputaka sudaca, delegata, osiguranja i službenih osoba. AKREDITIRANJE Akreditiranje se vrši u: petak 9. 5. od 10.30 do 12 sati - ne dolazite prije 10.30 sati jer nikoga nece biti na akreditiranju, ali i nakon 12 sati jer cete se moci akreditirati tek slijedeceg dana, ili u subotu 10.5. od 8 do 9 sati - grupe koje dodju nakon 9 sati nece moci sudjelovati na Prvenstvu. Rok za uplate startnina preko ziro-racuna je srijeda 7.5.2008. HMS svim sastavima zeli srecu na Prvenstvu. U Budvi nam je bilo zakon. Treninzi dva puta dnevno, tulumarenje, nastupi navecer, publika odusevljena, neki su se i kupali, na koncu zajednicki treninzi u Biogradu. Evo i par fotki: |