Someone else's song from a long time ago.

05 rujan 2013

Dobili smo se posuđeno. Na posuđeno vrijeme. Na par trenutaka koje smo... posudili.

Vratila sam sve tvoje.
Tvoje nemirne oči. One koje vječno šaraju po svijetu i tek se ponekad zaustave na nekoj čvrstoj točci - na meni. Njih sam vratila.
Tvoje kuckanje kojim iz kutije vučeš cigaretu.
Jagodica na usni.
Ono kad me poljubiš tako da mi zariješ zube u donju usnu - vratila sam.
Tvoju pregorku kavu.
I CD-e na kojima ne piše ništa eto tako, da te iznenadi kad ih staviš.
Tvoj ožiljak na desnom ramenu, onaj koji si zaradio kad si ramenom zaustavljao skateboard i onaj oko kojeg smo raspravljali jesmo li se već tada sreli?
Onaj pramen koji ti uvijek pada preko uha.
Neobrijanu bradu po kojoj sam obožavala protrljati lice.
Tvoje ovaj, znaš i tvoje a ono i tvoje ehm.
Tvoje bore u kutovima očiju.
Tvoje bore ispod nosa.
Tvoje grube dlanove.
Tvoja vječno vrela stopala.
Sve sam vratila.
Posudila sam te nakratko i sve sam vratila, sve tvoje, sve tvoje od tebe. Sve što si - privremeno - ostavio kod mene.

Sad vrati ti mene.
Vrati mene meni.
Takav je, sjeti se, bio dogovor.

Albedo.

03 rujan 2013

Otvorila sam oči prije zore. Zrak je bio gust i mutan... Magla kao da je netko razlio mlijeko zrakom. Kao paprat koja se uzdiže s tla. Bijela paprat. Kao gust, mirisan sirup iznad ovog grada.
"Oblaci?", upitao si me i stisnuo me uz sebe.
"Ne", smiješila sam ti se u prsa. "Nisu oblaci. Magla je."
"Već?"
"Već."

Izašla sam bosih nogu na balkon. Mramor je pekao stopala, baš ih pekao hladnoćom.
"Gola si", mrmljao si iz kreveta.
"Znam", odgovorila sam i udahnula.
Magla. Prva magla, prva hrđa na lišću, prvo šuštanje koje me tjera da ustanem i pogledam u daljinu, u šumu. Prvo šuštanje lišća. Počeci kraja.
Smiješila sam se.

"Što vidiš u magli?", upitao si me i podigao se na lakat.
Pustila sam da plahta klizne niz moje golo tijelo. Pustila sam da me ranojutarnji gust zrak prekrije. Pustila sam da mi se koža naježi.
"Sve", odgovorila sam ti i počela se smijati.

Prva magla.
Prvi put promatram svijet i zamišljam što se krije u daljini. Što skriva? Što otkriva? Magla. Svijet koji mi probija nosnice. Svijet zalijepljen o moju kožu. Svijet koji miriše, bože, kako miriše!

Zatvaram oči.
Za prijatelje kojih nema.
Za ljubavi koje smo izgubili.
Za prastara božanstva.
I za vrijeme magli.
I neka svatko od nas uvijek vragu vrati što mu je dužan.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>