Fressssssh

subota, 08.01.2022.

Fuck....

Oni pametniji obožavatelji Noleta i Đoleta, kao recimo Aca Stanković, ili Ante Tomić su skužili koju štetu Nole Isus i njegov ćale, svi smo mi Srbi Srle, rade Nole i Đole ideologiji, pa ih se javno odriču.

Oni neinteligentni poput ovih naših na blogu ne razumiju kurca tebe, pa i dalje lupetaju.

U stvari ništa čudno, glupana je uvijek bilo i bit će, evo i ova situacija sada pokazuje jedinstvo antivaksera i Nole i Đole ekipe, pa nemore čovik da se ne upita šta ih to povezuje, pa glupost šta bi drugo, i zloba koja iz te potkapaciriranosti proizlazi.

Eto a vi ste stalno prigovarali kad sam ja govorio o osobama smanjene inteligencije, pa me bas zanima kako bi ih vi nazvali.

Nesto lakše im je s Đoletom, jer ga vise nema i kao sto reče jedna blogerica bio je i kudikamo inteligentniji od Noleta a o sofisticiranosti da i ne pričamo, ipak tu su Olivera i Beba da naprave sranje pa samo treba čekati, da se i taj drugi religijski stup izmakne.

Sad ćemo se vratit na pitanje kako je vas omiljeni bloger znao da će se to dogoditi s crkvom kod Đoleta i Noleta, pa eto promatrao je pastvu, a on kao sto reče jedna druga blogerica ionako zna sve deset godina unaprijed.

Nego čudi li vas da Boris Dežulović jos nije napisao Jebo vas Nole, ja sam evo osupnut.



- 13:04 - Komentari (16) - Isprintaj - #