Fressssssh

petak, 14.10.2016.

musical

svjetla se polako pale i obasjavaju scenu
na pozornici je postavljena livada s ovčicama, u pozadini su kulise pitorseknog Miljevačkog zaselka, pračen glazbom na pozornicu izlazi glavni junak Miralem veselo skakućuć i pjevajuć

nu me, nu me, i nu moje glave
nu me, nu me, a nu mi frizure


Miralem nježno zaljubljeno pogleda ovčicu Rumenku, koja ugledavši ga da petama vjetra
u pozadini se čuje zbor blogera koji pjeva

Miraaaaleeeeemeeeee, Miraaaaleeeemeee,
ostavi tu ovcu Miraaaaleeeemeeee, to je grijeh Miraaaaleeeemeeee



Miralem se začuđeno okreće oko sebe i pjeva

Pomagaj doktoreeeee, popio sam one žuteeeee, možda sam trebao zeleneeeee
opet čujem glasove, pomagaj doktoreeee


pozornica se rotira, i na sceni se pojavljuje morski pejzaž sa slomljenom palmom, pored palme stoji crvenokosa gospođa u godinama i pjeva

o kakvo je ovo došlo vrimeeeeee, na golin ženan se ručak serviraaaa, budale se pjesnicima nazivajuuuuu,
o kakvo je ovo došlo vrimeeeeee, palmu mi neka crvena čuda napadajuuuuuu


u pozadini se čuju kliktaji galebova, crvenokosa gospođa mašući tjera muhe, iz daljine se čuje zbor blogera

samo je jedna kraljicaaaaa, samo je jedna kraljicaaaaaaa

crvenokosa žena odlomi granu od palme, maše njom i pjeva

nećuuuuuuu, nećuuuuu, mučat, jebala vas kraljicaaaaaaa


scena se ponovo rotira

na sceni su bauljajuće spodobe, koje liče na zombije, njihovo mumljanje postaje sve glasnije, pjevaju

sreed pušaaaakaaa bajoneeeeta,

na scenu ulazi rasplesana dobrodržeća gospođa s malim djetetom, dijete šapuće

bakice, koji su ovo, ja se ovih bojim

dobrodržeća gospođa, pjeva

allons enfant de la patrieeeee

ne boj se to su antifašisti
bako, vidi kako su gadni, i dobro je reka Fresh da smrdu

scena se ponovo rotira, čuju se cvrčci, na scenu dolaze muškarac i žena koji uopće ne liče na Kenny Robertsa i Dolly Parton, i pjevaju

oprostit ti neeeeećuuuuuu, neću nikadaaaaaa

u pozadini se čuje zbor blogera

a jeste dopiiiizdiiili, jebe se naaaas, oćete li ili nećeteeeee

scena se rotira, i na njoj se pojavljuje automobil, koji i biciklisti pretiču, u automobilu su dvije putnice, jedna ima zavezan ručnik oko glave protiv migrene, a druga pjeva

ja san diiiiteee bure i kamenaaaaaaa


more bit da će se i nastavit

a more bit i da neće

- 22:45 - Komentari (25) - Isprintaj - #