sličice s ljetovanja dio 1

srijeda , 24.08.2005.


David Morales with Lea-Lorien - How Would You Feel


"Volim napraviti putovanje za ljude, kao krstarenje. Nikad ne znam što radim, tako da je to kao putovanje i za mene. Početi ću ovdje, završiti ću tamo i wow!"
David Morales
a
Peti nastup Davida Moralesa u Primoštenskoj Aurori, četvrti zaredom sa mnom među masom zaplesanog svijeta i prvi moj post o ovogodišnjem godišnjem nažalost već završenom odmoru na Jadranu.
Slike su napravljene u jutro nakon što sam četiri puta pokisao i osušio se i kada sam se sjetio da je i fotoaparat tu negdje.

Riječi su opet nedovoljne za opisati bilo što.

a
Kiša i sunce istodobno su napravili dvije duge.

a
Iako je odavno svanulo malokome se išlo kući.

aa
aa
aa
Rođendanski poklon slavljenika obožavateljicama.

a
Otac i sin.


How Would You Feel
by David Morales

Do you feel your in a dream?
Is it real or hardly what it seems?
Can your heart decipher game?
Will you stay or burn me in your flames?

Do you wanna remember?
Will it last forever?
Was it what you imagined?
Or did it feel like magic? Ohhh...

How would you feel?
How would you know?
If it was truly love?

Could you sleep or did you hardly eat?
Could you breathe when you were next to me?
Does a song remind you of my smile?
Or did my sent just linger on for a while?

Do you wanna remember?
Will it last forever?
Was it what you imagined?
Or did it feel like magic? Ohhh...

How would you feel?
How would you know?
If it was truly love?

<< Arhiva >>